Katsoin kaupassa ihania kuviollisia lautasia, ja miehen reaktio oli välittömästi että nuo on ainakin hirveät!
Ja juuri ne lautaset ostin 😂 En voinut jättää, koska ne oli mielestäni niin kauniit. No totesi mieskin siinä sitten että ihan sama, millaisista lautasista syö, mutta huvitti kyllä jälkeenpäin että ne miehen inhoamat lautaset sitten tosiaan mukaan lähti...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kuvien sekamelskan päälle sitten vielä ruoka-annos, minua ainakin alkaisi huimata. Valkoinen lautanen on paras, siksipä niitä suositaan ravintoloissa.
Itse asiassa monessa ravintolassa on nykyään kauniita värillisiä, jopa kuviollisia lautasia. Valkoisia jossain buffeteissa.
Näin myös meidän lemppariravintolassa. Aion kysyä mistä astiat hankkivat, haluan kans
Ei meillä ainakaan miehellä ole mittään väliä miltä lautaset näyttää kunhan ruokaa on!
Vierailija kirjoitti:
Villeroy & Boch?
Niiden Amazonia-sarja on ihana! Olen raaskinut ostaa vain muutamia osia kahvipöytään.
Mitä jos kaikilla olisi omat asunnot ja talot. Ei kompromisseja. Ja joku yhteistila erikseen neutraalilla.
suomalaiset naiset (KAIKKI suomalaiset naiset) ostavat muumimukeja, joten en juurikaan luota naisten tyylitajuun astioiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kaikilla olisi omat asunnot ja talot. Ei kompromisseja. Ja joku yhteistila erikseen neutraalilla.
pariskunnat asumaan soluasuntoihin
Maalaan omat posliinilautaseni itse. Minulla on suunnittelemani verhokuosi ja pöytäliinakuosi.
Ite tykkään.
Näin se on. Miehelle on muut asiat kuin seksi aika yhdentekeviä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo tosiaan loppuunmyynnissä?
No oli ainakin tuolla ja näkyy netissäkin monessa paikkaa olevan loppu. Ap
En ole koskaan miehen mielipidettä edes kysynyt. Saa ostaa omat astiansa jos ei kelpaa.
Itse asiassa monessa ravintolassa on nykyään kauniita värillisiä, jopa kuviollisia lautasia. Valkoisia jossain buffeteissa.