Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosimies enkä tarvitse naisia mihinkään.

Vierailija
09.02.2025 |

En tarvitse naista mihinkään, en seksiin, en parisuhteeseen, en yhtään mihinkään. Ei naisista ole mihinkään. Seksi kahden välillä on paljon parempaa kuin naisen ja miehen välillä. Naisista tarttuu miehiin kaikenlaisia tauteja ja naiset saavat lapsia, minkä jälkeen naisen peräpää vuotaa viikkotolkulla verta eikä sitä muka saa rakastella vain siksi, että se on porsinut lapsen maailmaan. Naisia ei nykyään edes alistaa miehen tahtoon ja pakottaa tottelemaan miestä, tekemään kotityöt, hoitamaan lapset ja palvelemaan miestä, vaikka siihen nainen on luotu. Minä olen tekemisissä vain miesten kanssa, en tarvitse naisia mihinkään. Mokomatkin nyrkkeilysäkit ja palvelijat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saanut riittävästi rakkautta, siksi naisviha. Ymmärrän. 

Vierailija
2/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tosiaan pysyt erossa naisista, tämä on hyvä asia. Muista nyt kuitenkin varoa AIDSia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että äitisi on hylännyt sinut jo pienenä.

Vierailija
4/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tapa tulla kaapista, mut kukin tyylillään 🏳🌈

Vierailija
5/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin katkeruus paistaa noin selvästi, se ei ole edes rivien välissä vaan niiden päällä

Vierailija
6/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ns tosimies vaikka olen köökin kuningataren tossun alla. 

Vierailija
7/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tosiaan pysyt erossa naisista, tämä on hyvä asia. Muista nyt kuitenkin varoa AIDSia.

Ei minun tarvitse pelätä sukupuolitauteja, koska niitä saa ainoastaan naiselta miehelle. Minä harrastan seksiä vain toisten miesten kanssa ja silloin ei sukupuolitaudit tartu.

Vierailija
8/8 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä näi o. Siinä on vaan naiset tiellä kun nussimaan aletaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi