Järkytyitkö Kanye Westin vaimon asusta Grammy-gaalassa?
Kommentit (53)
Tää ei sitten näkynyt siinä itse lähetyksessä? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En järkyttynyt, mutta lupaan järkyttyä jos tuosta voi mennä vielä paljastavampaan suuntaan.
Keksin miten. Hän voi laittaa sukuelinkameran ja kantaa ruutua, joka kuvaa suorana hänen tavaraansa sisältä päin. Kaikki ulkopuolinenhan on moneen kertaan näyttetty.
Vielä on ulkopinnalla olevia limakalvoja näyttämättä. Niitä ei kuitenkaan näy, jos seisoo jalat ristissä.
Vierailija kirjoitti:
En järkyttynyt. Minulla alkoi vain jöpöttämään.
Eli et järkyttynyt, vaan jäykistyit.
Huvittavaa että iltajuhlassa puku oli peittävämpi. Ehkä toisin päin olisi ollut selvää seksin vonkausta. Jos siis gaalassa olisi ollut mustaa sukkahousukangasta päällä ja iltajuhlassa vain läpinäkyvä naru helmana.
Mietin sitä, että miten tuota tyyliä voi vielä jatkaa. Seuraavaksi täytyy esitellä jo haarojenväli, jos haluaa edetä tyylissään?
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitä, että miten tuota tyyliä voi vielä jatkaa. Seuraavaksi täytyy esitellä jo haarojenväli, jos haluaa edetä tyylissään?
Silloin ei pysty seisomaan. Kanyen täytyy ostaa pyörätuoli ja lykätä vaimoaan siinä ja vaimo istuu muutaman tunnin koivet harallaan. Luulisi reisien tulevan kipeäksi sellaisesta jännittämisestä. Ehkä parempi olisikin pyörillä kulkeva, Kanyen lykkäämä sairaalasänky. Siinä olisi rouvan helpompi olla. Saisi kunnolla huilata koipiaan välillä ja taas levittää auki.
Ompas bosat! Heti otti napaa vasten, ou jee! 😙
En järkyttynyt mutta hieman yllätyin, että hänellä ei ollut edes ihonvärisiä stringejä yllä. Siiis yllätyin siitä, että Bianca laitettiin menemään kirjaimellisesti ilman mitään privaattiosia vähänkään peittävää. En sen sijaan järkyttynyt tai tuntenut oikein mitään alastoman kropan näkemisestä, onhan niitä nähty, ei olla 1800-luvulla.
Näitä enemmän puhututtaa suhteen epäterveys ja se, miten heillä molemmilla on arviointikyky ihan fetissiytynyttä - ulkomaailmaa ei oteta huomioon. Onko kuvioissa huumeet, onko ihmiskauppaa, mitkä on yhteydet Diddyyn, onko jokin seksikultti/ihmiskaupparinki taas meneillä, mitä seuraavaksi käy kun jarruja ei Kanyella ole ja hän on "the king" Biancan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin enemmän järkyttynyt jos olisi tällä kertaa tajunnut laittaa jotain peittävämpää.
Joo ja jopa puhunut lehdistölle 👀
Minua ei hätkähdytä alastomuus, se on luonnollista.
Mutta muutamaa muuta asiaa olen miettinyt:
1. Hygienia, kun päällä ei ole mitään, niin "kivat" (ihan siis hikeä ym) tahrat jättänee jälkeensä. Ja toinen puoli, "kiva" istua paljaalla pyllyllä ties mistä likantuneen tuoli päälle.
2. Ei tuo nainen jäädy? Olen viluherkkä ihminen, kirjaimellisesti tärisisin kylmästä jos joutuiin nakkena tepastelemaan. Kaliforniassa voi toki olla lämmintä välillä, mutta Usassa matkustelleena tiedän että sisätiloissa on lähes joka paikassa kylmät ilmastoinnit!
3. Miksei kukaan (viranomainen tmv.) puutu tuohon alastomuuteen? Minua se ei häiritse, mutta ylensä Usassa ollaan NIIN tarkkoja alastomuudesta, esim. jo mainittu Janetin nännikohu, mutta myös ohjelmissa blurrataan heti jos vähän rintaa tai pakaravakoa vilahtaa. Sitten yks kaks onkin iha ok nakuilla pitkin poikim, en ymmärrä. Jopa TV-ohjelmissa missä aiheena on esim. rinnat (vaikka syöpäleikkaus tmv.) blurrataan kuva kokonaan/osittain.
4. Miksei kukaan ns. rehevämpi tapaus tai mies tee samaa perässä? Tämä on vähän kuin "keisarin uudet vaatteet", kaikki näkevät älyttömyyden, mutta kaivattaisiin joku herättämään totuus esille. Schwarzenegger tai Oprah voisivat vetää samat asut päälle vaikka Oscar gaalaan (kirjaimellisesti) niin nähtäisiin miten älytöntä homma on.
Vierailija kirjoitti:
1. Hygienia, kun päällä ei ole mitään, niin "kivat" (ihan siis hikeä ym) tahrat jättänee jälkeensä. Ja toinen puoli, "kiva" istua paljaalla pyllyllä ties mistä likantuneen tuoli päälle.
2. Ei tuo nainen jäädy? Olen viluherkkä ihminen, kirjaimellisesti tärisisin kylmästä jos joutuiin nakkena tepastelemaan. Kaliforniassa voi toki olla lämmintä välillä, mutta Usassa matkustelleena tiedän että sisätiloissa on lähes joka paikassa kylmät ilmastoinnit!
3. Miksei kukaan (viranomainen tmv.) puutu tuohon alastomuuteen? Minua se ei häiritse, mutta ylensä Usassa ollaan NIIN tarkkoja alastomuudesta, esim. jo mainittu Janetin nännikohu, mutta myös ohjelmissa blurrataan heti jos vähän rintaa tai pakaravakoa vilahtaa. Sitten yks kaks onkin iha ok nakuilla pitkin poikim, en
Et ole nähnyt Lizzon vanhoja esiintymisasuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Miksei kukaan (viranomainen tmv.) puutu tuohon alastomuuteen? Minua se ei häiritse, mutta ylensä Usassa ollaan NIIN tarkkoja alastomuudesta, esim. jo mainittu Janetin nännikohu, mutta myös ohjelmissa blurrataan heti jos vähän rintaa tai pakaravakoa vilahtaa. Sitten yks
Se on eri asia, Lizzo on tyrmäävä ja rohkea.
Sitä minäkin ihmettelen. En nähnyt mitään asua. En haluaisi istua tuon asun jälkeen samalle penkille. En erityisemmin välitä paljasta pinnasta.