Miten työtön voi hankkia auton määräaikaista työtä varten?
Kun ei ole säästöjä eikä saa lainaa ilman vakituista työpaikkaa?
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on auto, mutta ei työpaikkaa. Ei vakituista, eikä määräaikaista.
Muuta paikkakunnalle josta töitä löytyy?
Itsehän muutin ekaan työpaikkaani yli 800km päähän.
Päivääkään en ole työtytömänä ollut.
Ei kiitos! kela kyllä maksaa .päivääkään en ole töissä ollut.
Rehellinen kommentti! Arvostan!
Huomenna aamulla aikaisin herään ja lähden töihin raatamaan että saadaan sun tuet maksettua. Ole hyvä.
Kiitos.koitahan olla ahkera apina.mä haen puolltapäivin vähän olutta ja ruokaa kaupasta ja kattelen tv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön voi kulkea julkisella kuten monet työssä jo olevat tekevät. Ja jos julkista liikenneettä ei ole pitää muuttaa paikkaan, jossa se on.
Kahden kuukauden työpätkän takia muutto johonkin hornan tuuttiin? Ei se muuttokaan ihan ilmainen ole.
No just näin mä tein nuorena kun muuta ei ollut tarjolla. Ja kun autoakaan ei ollut niin kävelin asunnolta töihin ja takaisin. Korvessa kun oli niin ei tietoakaan joukkoliikenteestä. Myöhemmin tuli mieleen että fillari olisi pitänyt hankkia.
ja kannatti, sieltä sai kontakteja joilla sain seuraavan, vakinaisen, työpaikan.
Luuletko, että työttömät ei ole tehnyt kesätöitä?
Olet sä tyhmä
Hei tyhmä, ei ollut kesätyö, eikä tuossa edes niin sanottu. Parin kuukauden määräaikainen.
Kun potkulaki tulee keväällä voimaan niin ei Suomessa ole enää vakituisia työpaikkoja.
Ja alle 50 hengen työpaikoilta poistuu takaisinottovelvollisuus.
Ajaa taksilla sinne ja takaisin nii kuin kansanedustajat
Miksi sinulle on muuttaminen kesätyön ajaksi mahdoton ajatus? Minä muutin 18-vuotiaana Tukholmaan kesätöihin, kuten usea muukin ikäluokastani. Eikä tuo ollut ainoa "kesätyömuutto". Me buumerit olimme omatoimisia, koska oli pakko olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön voi kulkea julkisella kuten monet työssä jo olevat tekevät. Ja jos julkista liikenneettä ei ole pitää muuttaa paikkaan, jossa se on.
Kahden kuukauden työpätkän takia muutto johonkin hornan tuuttiin? Ei se muuttokaan ihan ilmainen ole.
No just näin mä tein nuorena kun muuta ei ollut tarjolla. Ja kun autoakaan ei ollut niin kävelin asunnolta töihin ja takaisin. Korvessa kun oli niin ei tietoakaan joukkoliikenteestä. Myöhemmin tuli mieleen että fillari olisi pitänyt hankkia.
ja kannatti, sieltä sai kontakteja joilla sain seuraavan, vakinaisen, työpaikan.
Luuletko, että työttömät ei ole tehnyt k
Työttömillä on tutkinnot ja ovat tehneet kesätöitä ja määräaikaisia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun potkulaki tulee keväällä voimaan niin ei Suomessa ole enää vakituisia työpaikkoja.
Ja alle 50 hengen työpaikoilta poistuu takaisinottovelvollisuus.
Mene helvettiin jankuttamaa sarja jankuttaja pelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle on muuttaminen kesätyön ajaksi mahdoton ajatus? Minä muutin 18-vuotiaana Tukholmaan kesätöihin, kuten usea muukin ikäluokastani. Eikä tuo ollut ainoa "kesätyömuutto". Me buumerit olimme omatoimisia, koska oli pakko olla
Tukholmassa ei hanki päästä edes alivuokralaiseksi nykyään.
2 miljoonaa ihmistä asuu Tukholmassa.
Vierailija kirjoitti:
Uliuliuli ! Taas joku laiska tukiaisvassari uhriutuu kun mieluusti sohvalla makaisi ! Autottomuus on tekosyy kun liikkuminen lihasvoimin huvita :(
Kyllä on mailma mallillaan ku sosialistikki ajaas autolla ! Kohta ne vaatii koniakkia ja kokolihaa !
Ja auto perseen alla oleva mies ajaa töihin ja ihmettelee, kun muut ei aja.
Onneksi tulee potkulaki ja äijä pääsee maksamaan Mersua ja 200 000 asuntovelkaa 595 työmarkkinatuella.
Mitä, etkö pysty?
Kohta tulee potkulaki ja pääsette tekemään video cv:tä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tulee potkulaki ja äijä pääsee maksamaan Mersua ja 200 000 asuntovelkaa 595 työmarkkinatuella.
Mitä, etkö pysty?
Painu vittuuun jankuttamaa sarja jankuttaja hullu.
Vierailija kirjoitti:
AP on vassari
Kaikki pitäisi tuoda valmiina tarjottimella eteen tarjolle
Ovatko kaikki oikeistolaiset näin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 miljoonaa ihmistä asuu Tukholmassa
Käytä nyt järkeäsi! Ei sen paikkakunnan ole pakko olla Tukholma. Tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, etkö pysty?
Painu vittuuun jankuttamaa sarja jankuttaja hullu.
Sun maha ottaa auton rattiin kiinni.
Kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Oliko muita typeriä ehdotuksia? Muukin suomi pitää pitää asuttuna jo maamme turvallisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 miljoonaa ihmistä asuu Tukholmassa
Käytä nyt järkeäsi! Ei sen paikkakunnan ole pakko olla Tukholma. Tollo.
Hommaa sä eläkeläisenä ruotsalainen hoitaja ja maksa itse palkka.
Kyllä tyätä riittää jos viittiä riittää. Perus-Suami nousuun ! Laiskat mekööt merten taa.
Uliuliuli ! Taas joku laiska tukiaisvassari uhriutuu kun mieluusti sohvalla makaisi ! Autottomuus on tekosyy kun liikkuminen lihasvoimin huvita :(