Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaan, ettei minusta ikinä tule villasukissa TV:n edessä istuvaa, Avaralle luonnolle hihittelevää mummoa

Vierailija
09.02.2025 |

Lupaan säilyttää nuorekkuuteni ja arvokkuuteni. 

K

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hihittämistä on Avarassa luonnossa?

Olen useinkin katsonut sarjaa, ikävää, että se on täynnä tappamista ja raatelua, mutta se on luonnon laki. Minua ei kylläkään hihitytä. Oletko jotenkin sairas, kun oletat tällaista?

Eilinen oli niin kauhea, että piti lopettaa katsominen. Söpö ketunpentu kuoli, kun kotka vei, ja toinen kotkanpoikanen julmasti nokki sen toisen hengiltä. Ihan hirveää katsottavaa. Vain sairaalloinen psykopaatti hihittelisi sellaista nähdessään.

Vierailija
22/22 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hihittämistä on Avarassa luonnossa?

Olen useinkin katsonut sarjaa, ikävää, että se on täynnä tappamista ja raatelua, mutta se on luonnon laki. Minua ei kylläkään hihitytä. Oletko jotenkin sairas, kun oletat tällaista?

Eilinen oli niin kauhea, että piti lopettaa katsominen. Söpö ketunpentu kuoli, kun kotka vei, ja toinen kotkanpoikanen julmasti nokki sen toisen hengiltä. Ihan hirveää katsottavaa. Vain sairaalloinen psykopaatti hihittelisi sellaista nähdessään.

Ei nokkinut hengiltä. Tuulenpuuska pudotti esikoisen pesästä ja juniori kasvoi lentokykyiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla