Pahanhajuinen hengitys
Olen toivoton. Minulla on pahanhajuinen hengitys, olen tehnyt kaikkeni. Harjaan hsmpaat vähintään kaksi kertaa päivässä. Lankaan joka syömisen jälkeen. Käytän suuvettä. Olen käynyt lääkäristä, eivät löydä mitään vikaa.
Asia ei ole kuviteltu, osa ystävistäni sanoo sen, osa tarjoaa ensi kohtaamisen jälkeen pastelleja oitis. Mieheni varoittaa lähestymästä muita ihmisiä.
Mitä elämääauttakaa
Kommentit (27)
Onko sun viisaudenhampaat poistettu? Mulla hävisi ainainen paha haju hengityksestä, kun poistettiin kaksi silloin tällöin vaivannutta puoliksi puhjennutta viisuria. Hammaslääkäri sanoi että oli jonkinlainen krooninen tulehdustila siellä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko poskiontelotulehduksesta tulla suuhun pahaa makua?
Voi, koska sen märkäeritteen luonnollinennpoistumistie on nenä-nielun kautta sinne nieluun. Poskiontelotulehdus voi olla myös krooninen esim. kasvojen ahtaiden rakenteiden takia. Märkäinen erite voi tuoksahtaa myös omassa nenässä.
No mä olen tehnyt ohuesta pehmeästä rautalangasta sellaisen pitkän koukun millä poistan se proput, ennen kuin edes näkyy. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen tehnyt ohuesta pehmeästä rautalangasta sellaisen pitkän koukun millä poistan se proput, ennen kuin edes näkyy. Toimii.
Hyvä! Pitääpä itsekin koittaa tuota konstia. Itse olen desifioinut pitkän hiuspinnin ja poistanut sillä proppuja. Ne, joilla ei ole proppuja, eivät ymmärrä mikä valtava haitta ja häpeä on löyhkäävä hengitys. Lääkärit eivät suostu ottamaan mitään kantaa asiaan.
Missä kohti nielurisoissa on proppuja? Olen katsonut kurkkuuni, mutta en ymmärrä mistä kohti risoja voisi proppuja etsiä.
Voiko olla proppuja, kun nielu- ja kitarisat poistettu?
Minä olen tehnyt sitä yli 50 v.