Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri peruu tai siirtää tapaamisia

Vierailija
08.02.2025 |

Elikkä on sovittu jokin aika ja sit ilmoittaa että nähdään tunnin tai kahden tunnin päästä. Itse olen jo tapaamispaikalla? Odottaisitko vai lähtisit pois

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pois. Sanoisin että valitettavasti on kahden tunnin päästä muuta menoa

Vierailija
2/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaisin,että sen tunnin tai kahden päästä olen jo muualla. Nähdään joskus toiste. En odottele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ystävästä ja siitä, antaako syytä toiminnalleen. Mulla on lähinnä lapsuudenystäviä, he aniharvoin myöhästyvät ja tiedän silloin että sille on syynsä. 

Vierailija
4/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä. Olen jo lopettanut kokonaan sopimisen mistään, missä on kyse aikatauluista. Mielenterveysongelmia tai totaalista itsekkyyttä useimmiten kyseessä.  

En myöskään kutsu enää minnekään, joskus voi jotain ex tempore tapaamista ehdottaa, saattaa onnistua silloin, jos tämä henkilö hyötyy siitä jotenkin.  Läheisestä on minulla kyse, niin en voi kokonaan välejäkään katkaista, jos olisi vieraampi, en piittaisi enää pätkääkään. 

Vierailija
5/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoittaa muutoksista vasta silloin, kun odotan häntä jo tapaamispaikalle, luokittelen sen ohariksi, ja tapaaminen peruuntuu. Voi olla, että seuraavaa kertaa ei tulekaan.

Vierailija
6/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin lähdin pois ja palannut. Olen ylpeä itsestäni kun ensimmäistä kertaa tein näin ja noudatan omaa elämääni 

t.-aloittaja

Vierailija
7/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en palannut mahdollisuus hänellä meni. Hän on joskus aiemmin vaan petinut näkemisen kun ei oo fiilistä. Pelleilköön muiden kanssa mutta ei mun

Vierailija
8/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tekee näin no koska eivät arvosta sun aikaa pätkääkään 

Vierailija
9/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset tekee näin no koska eivät arvosta sun aikaa pätkääkään 

Mun ystävä teki kerran näin koska oli juuri saanut tietää veljensä diagnoosista ja tarvitsi hetken itsensä keräilyyn. Ei pystynyt siinä hetkessä laittamaan mitään muuta kuin viestin että onko ok jos tulen myöhemmin. Olisi jotenkin narsistista loukkaantua ja olettaa, että kaikki liittyy aina minuun ja miten minua arvostetaan. 

Vierailija
10/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jatkuvaa venkslausta niin sanot vaan että ok, nähdään parin tunnin päästä ja menet vain kotiin ja annat hänen mennä paikalle turhaan kuten itsekin menit.

Vierailija
11/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käyttäytyy sua kohtaan niin kauan huonosti kuin annat heidän käyttäytyä

Vierailija
12/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu on yhden kaverin kanssa. Ei voi edes ilmoittaa aikaisemmin, että on myöhässä, vaan saa joskus itse soittaa, ja sitten vastaa että onkin vielä kotona. Pitkittynyt kakkahätäkö näitä vaivaa vai mikä

Vierailija
13/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko huonosti?  Onko vaikeuksia elämässä?

Vierailija
14/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todella hyvä selitys, jos ilmoittaa parin tunnin viiveestä vasta siinä vaiheessa, kun toinen jo on tapaamispaikalla. Kyllä taitaisin itse sanoa, että  tavataan joku toinen kerta, minulla on vielä muutakin sovittua. Kaiken lisäksi ap kertoo aloituksessa  että ystävä siirtää tapaamisia, siis ihan monikossa, eli ilmeisesti tällä ystävällä tällainen tuntien myöhästely sovitusta on ihan yleisesti tapana. Pahemmanpuoleisia ongelmia ajankäytön hallinnassa ilmeisesti.

Vierailija
15/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pois. Noin pahan myöhästymisen jälkeen mä en haluaisi enää loppupäivänä nähdä kyseistä myöhästelijää.

Vierailija
16/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs nää kaverit, jotka toistuvasti itse ehdottavat tapaamista ja peruvat viime hetkellä? Onko tuolle käytökselle jotain diagnoosia?

Vierailija
17/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs nää kaverit, jotka toistuvasti itse ehdottavat tapaamista ja peruvat viime hetkellä? Onko tuolle käytökselle jotain diagnoosia?

Oisko niin, että pitävät "varakaverina", eli paremman puutteessa ehdottavat tapaamista, mutta peruvat jos jotain kiinnostavampaa ilmaantuukin. 

Vierailija
18/18 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuskaan