Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suureksi miellät sukusi?

Vierailija
08.02.2025 |

Ajallisesti taaksepäin sukuani ei enää ole. Molemmat vanhempani ovat kuolleet. Olen siis orpo. Minulla on kaksi tytärtä, joilla toisella on kolme lastenlasta. Pidän heitä sukulaisinani.

Minulla on myös kaksi veljeä, mutta heidän puolisoitaan ja lapsiaan/ lapsenlapsiaan en katso enää sukulaisiksini

Minun sukuuni kuuluu vain 7 ihmistä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on verisukulaisia isäni kautta, isäni/hänen sukulaisiaan olen tavannut viimeksi 1 vuotiaana. 

Miellän siis vain äitini suvun sukulaisiksini. + Omat lapseni. 

Minulla on sukulaisista elossa äiti, täti, serkkua, serkkujen lapsia. Siskoni, veljeni, heidän lapsensa. Omat lapseni.

N33

Vierailija
2/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täti, mutta en koe olevasi heille sukua?  Ette ilmeisesti ole kovin läheisiä.

Minäkin olen täti ja vietän veljeni lasten kanssa viikoittain aikaa. Koen hyvin vahvasti olevani sukua heille, ovat myös todella paljon minun näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan, äitini, joka oli kovin sukurakas ihminen, kertoi että olen Ilta-Sanomien taistolaisen elokuvakriitikon Sakari Toiviaisen (nimi muutettu) 3. serkku.

En jaksanut ihastua asiasta. Miksi olisin?

Vierailija
4/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukulaisia tarvita. Oma perhe riittää. Joskus siinäkin on liikaa. En ymmärrä sukujuhlia tai -tapaamisia. Mitä pienempi porukka, sitä parempi. Usein riittää, että edes itse on.

Vierailija
5/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan suurena. Harrastan sukututkimusta.

Vierailija
6/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me aika lihavia ollaan.

Vierailija
7/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset, äiti, isä, kaksi siskoa lapsineen, isoäiti, 3 tätiä, 5 serkkua, isän serkku, 2 pikkuserkkua. Muitakin on, mm. serkkujen lapset, mutta heistä en ole tavannut puoliakaan.

Vierailija
8/8 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran pannut serkkutyttöäni, Ei se tavallista kummemmalta tuntunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi