Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon halujen muutos.

Vierailija
08.02.2025 |

Nykyisin tuntuu siltä että vaimo haluaa useammin pikaisia kun pitkän kaavan mukaan. Ja vieläpä useasti.

En siis valita mitään, mielellään olen tässä mukana, mutta ihmettelen vaan mikä on muuttunut kun ennemmin otetaan takaapäin nopeasti ja kiimaisesti kuin pidempää sessiota nuolemisineen ja varmoine orgasmeineen. Kunnon vastauksia ei häneltä saa, sanoo vain että "hyvät kyydit" ja tyytyväiseltä vaikuttaa, ehkä saa orgasmeja, ehkä ei, puristus kyllä vaihtelee ja tiukkuus.

Eli osaako joku nainen tätä tilannetta valaista? Mietin sitäkin vaihtoehtoa että eikö ennen ole kehdannut tunnustaa että haluaa enemmän takaapäin vai onko paikkojen tuntemukset muuttuneet... Arvauksia? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä vttaa kun jotai illaks sovitaan niin saa odottaa vaimoo ties kuin kauan puhelimelta, joskus sit päätyy siihen ettei jaksakaa. eli menee hällävälii touhuksi. tämä on sitä missä ns mukamas empaattisen on helpointa olla ei empaattinen.

Vierailija
22/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää seksistä mieheni kanssa, mutta en halua erota. Mies kun saa seksiä, niin asiat on hyvin. Minua rassaa se, kun seksiin kuluu hitosti aikaa. Olisi kätevää kun saisi tämän pakollisen osuuden pois vaan sillä että pyllistäisi ja bum bum bum, minuutissa valmista ja mulla kädet puhtaina.

Kuulostat ihan mun vaimolta. Pitää seksiä ihan kirosanana, ja aina on kaikenmoisia tekosyitä miksi sitä ei voi harrastaa, vaikka vaan "pikaversionakin". Sitten kun sitä harrastetaan niin onkin aina sellainen fiilis että se aika on jostain muusta pois, joka olisi jotenkin hyödyllisempää.

Olet luultavasti ollut paska mies tai paska pano. Kyllä se naisen halukkuus juontuu aina miehen kyvykkyydestä tavalla tai toisella 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää seksistä mieheni kanssa, mutta en halua erota. Mies kun saa seksiä, niin asiat on hyvin. Minua rassaa se, kun seksiin kuluu hitosti aikaa. Olisi kätevää kun saisi tämän pakollisen osuuden pois vaan sillä että pyllistäisi ja bum bum bum, minuutissa valmista ja mulla kädet puhtaina.

ärsytäviä tämmöset ihmiset, mie elättää sut siis

Vierailija
24/27 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseä vttaa kun jotai illaks sovitaan niin saa odottaa vaimoo ties kuin kauan puhelimelta, joskus sit päätyy siihen ettei jaksakaa. eli menee hällävälii touhuksi. tämä on sitä missä ns mukamas empaattisen on helpointa olla ei empaattinen.

Eli ukko makkoo sängyssä ja oottaa vaemoo kotiaskareilta

Vierailija
25/27 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voisi käydä tuollainen muutos, unelmoin siitä, kunhan vikakin lapsi lentää pesästä ja saamme koko talon itsellemme.

Seksi sängyssä pitkän kaavan mukaan ja varmoine orgasmeineen on hyvää, mutta välillä toivoisi vaihtelua.

Nuorena seksi oli spontaania ja nopeaa. Kaipaan sitä. Kun toinen vaan rajusti ottaa ja haluaa. Tykkään saada takaa päin ja tiedän, että mies pitää näkymästä. 

On myös tullut katseltua ja luettua materiaalia, josta saa uusia ideoita.

Vierailija
26/27 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. On meillä myös tavallisia pitkiä sessioita, viimeksikin juuri ensin suuseksillä orgasmit vaimolle ja siitä suoraan panemaan.

Ymmärrän että monelta löytyy pettymyksiä ja ikäviä kokemuksia, mutta tässä tapauksessa pidän pettämismahdollisuutta pienenä. 

Vierailija
27/27 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa nopeet kassin tyhjennykset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän