Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2025 - taas mennään..

Vierailija
08.02.2025 |

Mitä odotat? Itse odotan, että mäiskivät huumorilla hallituspuolueita ihan huolella.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (969)

Vierailija
861/969 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heli Palsanmäki alkais myydä rähmäpullia yleisölle ja Aki tulisi ostamaan kaiken katsojilta, hulluhan sitä ois jos ei puolta tarjois.

Siitä sais jo Putous-sketsin kyhättyä, Heli vei omat vehnäjauhot lentokoneessa Espanjaan, jotta voi leipoa rähmäpullia. (Perus puolikarkeeta jauhoa jota on ihan Espanjassakin marketeissa myynnissä)

Vierailija
862/969 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl naurata yhtään. Monta musiikkiesitystä tuossakin jaksossa oli? Käsikirjoitus roskiin ja voisivat oikeasti vetää improa. Vähän repeillään ja alapääjuttuja, jee. Aika kiusallista katsottavaa.

Impro se vasta vaativa laji onkin. Ohjelma saattaisi tulla jopa vielä kiusallisemmaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/969 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät musat taas tänäänkin, se siveä versio Siskomme ja Jameksi B:n biisikin ok. Mutta muuten aika laiskaa käsikirjoitusta tässäkin. Vähän hymyilytti se porilainen joogaopettaja ja Nahkasen treffit.

Vierailija
864/969 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja puolisoa naurattaa vieläkin täällä ne joulutertun sketsit.

Vierailija
865/969 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
866/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jakso vaikkei Ville ollut mukana. Kyllä näyttelijällä pitää se pokka pitää.

Vierailija
867/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin mistään ei näe vanhoja, ensimmäisiä kausia? Katsomossa ei ainakaan ole.

Vierailija
868/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tais olla kaikkien aikojen huonoin jakso. Eikö tän tilalle vois keksiä jo muuta? Miksi tää ei edes uudistu, sama kaava vuodesta toiseen?

Jokainen Putouksesta valittaja voisi itse keksiä itselleen parempaa tekemistä kuin Putouksen katsominen ja sitten siitä valittaminen.

Vierailija
869/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl naurata yhtään. Monta musiikkiesitystä tuossakin jaksossa oli? Käsikirjoitus roskiin ja voisivat oikeasti vetää improa. Vähän repeillään ja alapääjuttuja, jee. Aika kiusallista katsottavaa.

Impro se vasta vaativa laji onkin. Ohjelma saattaisi tulla jopa vielä kiusallisemmaksi. 

Koko ohjelma nimineen perustuu improon. Ei todellakaan ollut kiusallista vaan järjettömän hyvä.

Vierailija
870/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan uusia vanhoja putous kausia,olivat monin verroin parempia kun nykyinen juontajaa myöten.

tulis muuten halvemmaksi uusinnat.

Mitä hauskaa tässä nykyohjelmassa on??? Surkeaa viihdettä.

Niin että jos sinun mielestä on surkeaa viihdettä niin kaikkien muidenkin mielestä pitäisi olla? Jostain syystä tätä "surkeassa" viihteessä on reilut katsojamäärät, taidat vahdata itsekin. 

Joo, johtuu siitä, kun ei tule muutakaan katsottavaa. Itselläkin on toosa auki ja tuossa taka-alalla huutavat ja ovat MUKA hauskoja. Voin kertoa, eivät ole, eikä ole vain minun  mielipiteeni,. Sontaa mikä sontaa.

Seli seli. Kanavia on vaikka kuinka paljon...

Vierailija
871/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulut eivät ole hauskoja.

Se aika, joka kuluu laulun "hauskojen" sanojen keksimiseen, laittakaa mieluummin hyvien sketsien tekemiseen.

Alaviiva lauloi itsensä kotiin, ja nyt JameksiB teki saman.

Vierailija
872/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan uusia vanhoja putous kausia,olivat monin verroin parempia kun nykyinen juontajaa myöten.

tulis muuten halvemmaksi uusinnat.

Mitä hauskaa tässä nykyohjelmassa on??? Surkeaa viihdettä.

Niin että jos sinun mielestä on surkeaa viihdettä niin kaikkien muidenkin mielestä pitäisi olla? Jostain syystä tätä "surkeassa" viihteessä on reilut katsojamäärät, taidat vahdata itsekin. 

Joo, johtuu siitä, kun ei tule muutakaan katsottavaa. Itselläkin on toosa auki ja tuossa taka-alalla huutavat ja ovat MUKA hauskoja. Voin kertoa, eivät ole, eikä ole vain minun  mielipiteeni,. Sontaa mikä sontaa.

Seli seli. Kanavia on vaikka kuinka paljon...

Juurikin, itse olen muutaman lauantai illan viettänyt kirjastossa Putouksen tuijottamisen sijaan.

Vierailija
873/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Putouksesta vaan millaisia hahmoja ön tällä kertaa. Kelaan lopun ja katson kuka tippui. Enempää en kestä Putousta. Täyttä roskaa!!! Mikä kansanosa voi tykätä tästä Ujo Anterosta, vai mikä hän olikaan. Kokoajan suoltaa tyhmiä kaksimielisiä. Alinta huumorin kastia. Yäk! Jos nyt jotain hyvää voi sanoa, niin Niina Lahtinen ja mainokset ovat parhaita ko. ohjelmassa.

Vierailija
874/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson, kun yksi lapsista haluaa katsoa mutta haluaa jonkun katsomaan seuraksi. Lisäksi aina toivon, että josko jotain hauskaa ajankohtaista kuitenkin olisi keksitty. Niin että mielestäni saan valittaa, vaikka katsonkin. Parempaakin tekemistä toki on mutta se ei sinänsä liity tähän.

Vierailija
875/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahkakaveri matkii Usko Eeverttia mauttomasti, Usko oli mahtava.

Vierailija
876/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitta täynnä, ei jaksa enää katsoa.

No, älä sitten katso, jos on kerran niin mitta täynnä. 

Vierailija
877/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut Putouksesta vaan millaisia hahmoja ön tällä kertaa. Kelaan lopun ja katson kuka tippui. Enempää en kestä Putousta. Täyttä roskaa!!! Mikä kansanosa voi tykätä tästä Ujo Anterosta, vai mikä hän olikaan. Kokoajan suoltaa tyhmiä kaksimielisiä. Alinta huumorin kastia. Yäk! Jos nyt jotain hyvää voi sanoa, niin Niina Lahtinen ja mainokset ovat parhaita ko. ohjelmassa.

Ei ymmärrys riitä vaihtaa kanavaa vaan väkisin pitää töljöttää sitä "roskaa"? Ei kaikilla ole sama huumorintaju kun sinulla mutta sehän ei mielestäsi ole ok.

Vierailija
878/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Enää yksi jakso. Sitten teidän Putouksesta valittajien pitää etsiä ja keksiä jotain muuta valittamisen aihetta, kun ei voi taas vähään aikaan katsella Putousta, jotta pääsee Putouksesta valittamaan. Ei oo teilläkään mitenkään kovin helppoo. Otan osaa. 

Seuraavalla kaudella voisi olla sketsihahmona sellainen, joka katsoo televisiosta ainoastaan inhokkiohjelmiaan, jotta pääsee niistä ohjelmista valittamaan. Puhuu aina, kuinka katsoi sitä ohjelmaa ja sitten valittaa vuolaasti, kuinka se on niin typerä, että sitä katsoo vain idiootit jne. Sitten kun sille sanoo, että miksi sitten katsot, jos et tykkää etkä halua, voisitko keksiä jotain muuta tekemistä, vaikka ulos lähtemisen sen sijaan että katsot televisiosta ohjelmia, joista tulet noin vihaiseksi ja pahoitat niistä mielesi? Niin siihen sketsihahmo sanoo, että ei pysty ja sitten tulee hirveästi tekosyitä, että miksei voi olla katsomatta ja tehdä jotain muuta kuin lähteä ulos happihyppelylle tai laittaa vaikka musaa soimaan ja tehdä jotain kotiaskareita. Hokema tällä tyypillä voisi olla esim.: Kyllähän se on ihan paskaa. Tai: tehty vain idiooteille. 

No, onhan sitä kaikenlaista hiihtäjää tässäkin maassa. 

Vierailija
879/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson, kun yksi lapsista haluaa katsoa mutta haluaa jonkun katsomaan seuraksi. Lisäksi aina toivon, että josko jotain hauskaa ajankohtaista kuitenkin olisi keksitty. Niin että mielestäni saan valittaa, vaikka katsonkin. Parempaakin tekemistä toki on mutta se ei sinänsä liity tähän.

No mitä se ajankohtainen hauska sitten olisi? Putouksessa on nähty jos jonkinlaista sketsiä ja huumoria mutta aina on joku mielensäpahoittaja. 

Vierailija
880/969 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten seuraat  ohjelmaa edes tuonkaan vertaa ja kelailet lopun, jos on kerran niin roskaa, ettei pysty katsomaan? Voi pyhä yksinkertaisuus nyt taas kerran. 

Samat mainokset pyörii kaikissa ohjelmissa, joten ei mainokset kuulu ohjelman sisältöön. Ei kukaan vähänkään viisas voi sanoa jotain tuollaista, että ohjelmassa parasta on mainokset. Ainut, mikä kommentissasi oli fiksua, niin se kun et haukkunut Nina Lahtista. Häntäkin on niin moni juntti turhaan haukkunut, ettei ole tosikaan. N. Lahtisen haukkujat voisivat mennä itse televisioon esiintymään, niin nähtäisi kuinka kansa tykkää ja mitkä on julkisuuden kirot tässä helvetin maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän