Putous 2025 - taas mennään..
Mitä odotat? Itse odotan, että mäiskivät huumorilla hallituspuolueita ihan huolella.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (969)
Yllättin itsenikin, kun huomasin, että tällä kertaa Joulu-Terttu nauratti. Samoin se sukututkija Nahkanen vaikka sen jutut/touhut aika härskiksi menikin.
Joulu-Tertusta tulee kokoajan mieleen se viimekaudella kesken Viikkokatsauksen pölähtävä pappa joka kertoili niitä rivoja runoja. Se pappa vaan oli hauska, toisin kuin Joulu-Terttu
Tulis joku sketsi, missä näytettäs aikaisempien kausien parhaimpia sketsi-hahmoja. 🤗
Tulis taas se hahmot vaihtoon- osio.
Niinakin uskals jopa tanssahdella. Ttk antanut rohkeutta ja varmuutta lisää tanssimiseen.
Hauska se, kun Ujo Anselmi tärisytti käsiään ja Niina kysyi, että uskalsitko vähän tanssahdella tuossa tänne tullessa. 😅
Tuli vähän haikea olo, kun nostettiin Jope Ruonansuu esiin. Loiri sai sentään elää vähän vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt parkouria setä vähän matkinut pikkubritaniaaa?
Jotenkin nyt junnaa. On toki helmiäkin. Tuutsonit tul palavelutalloon: Lisää!
Mä en tykänny Duudsoneista yhtään. Hölmö sketsi. Mummot ja papat katsoi vaan silmät suurina kun toiset riehuu ja työntää yhden "vanhuksen" rappusia alas pyörätuolissa. Tää sketsi meni mun mielestä vähän mauttomuuden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Joulu-Tertusta tulee kokoajan mieleen se viimekaudella kesken Viikkokatsauksen pölähtävä pappa joka kertoili niitä rivoja runoja. Se pappa vaan oli hauska, toisin kuin Joulu-Terttu
Mulle tulee mieleen Sirpa Selänteen äiti Terttu.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää Kutvosen Mauri
https://www.tiktok.com/@petrijamsen/video/7344427329990495520
Vierailija kirjoitti:
Tulis joku sketsi, missä näytettäs aikaisempien kausien parhaimpia sketsi-hahmoja. 🤗
Aikaisempien sketsi-voittajien battle.
Vierailija kirjoitti:
Ujo Anselmi on hauska. Tykkään muutenkin Niklaksesta. :)
Ujo Niklaksella ei vaan pokka pidä sketseissä. Nauraa omille vitseilleenkin.
Missä vaiheessa tippuu eka hahmo?
Mietin Joulu-Terttua, että mikä meteli nousisi, jos mies runoilisi samaan tyyliin naisista... "Enää en jaksa hillua, vaan tahdon maistaa Tuula Haataisen..." Ja juontaja huutaisi "...leipomaa kakkua", ja sitten naurettaisiin niin maan mahdottomasti. Itse en ainakaan Mika Akkasen asemassa arvostaisi häneen kohdistuvaa kaksimielistä runoilua. Ehkä huumori voisi olla hyväksyttävää, jos näyttelijä on hänelle tuttu ja tietää hänen olevan tällaisen huumorin ystävä, mutta muuten tuntuu seksuaaliselta häirinnältä. Halpaa huumoria muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pikahahmot on hyviä verrattuna varsinaisiin hahmoihin.
Ihmettelin samaa. Vallankin Hätä-Miitta oli miljoona kertaa parempi kuin ko. näyttelijän kumpikaan hahmokisaehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Ensi lauantaina tippuu eka. Nyt on äänestys käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi lauantaina tippuu eka. Nyt on äänestys käynnissä.
Anniina Alaviiva joutaa pudota, tätsin mitätön hahmo.
Mervi von Shäfer-Leder tjsp on paras.
Se uusin miesnäyttelijä, Ville on paras. Se Uuno Turhapuro-hahmo oli huippu. 🥰