Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just sillon kun väsyttää ja ei jaksais... (parkkipaikalla)

Vierailija
05.03.2007 |

Tultiin lasten kanssa ruokakaupasta ja kaupan piha kauheassa loskassa ja kurassa. Noh, kuskinpuoleiselle puolelle autoa oli parkkeerattu auto n. viiden sentin päähän meidän autostamme. Ei siis mitään mahdollisuutta päästä rattiin siltä puolelta. Tungin kuraiset lapset samasta ovesta autoon sisälle ja kiipesin itse rattiin auton läpi... huoh.. Ennen tätä kuitenkin pirun sarvet kasvoi päähän ja kirjoitin lapun viereisen auton tuulilasiin...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika veemäistä. Mitäpä laitoit viestiin? =)

Vierailija
2/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoit viestiin? hyvä että jotain kirjoitit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin näin: Hei! Ensi kerralla kun parkkeeraat, tarkista väli viereiseen autoon. Jos ovessasi on lommo, ehkä opit jotain.

Ja huom. ovessa ei ole lommoa, vittuuttani vain laitoin. Siellä saa kotonaan syynätä ovea..

Vierailija
4/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.kakkonen

Vierailija
5/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaakin siinä ovessa jonkun " lommon" tai viirun tai siinä on joku vanha kolhu ja kohta sua ollaan jäljittämässä parkkihallin turvakameroiden tms. avulla. Tosi fiksua.

Vierailija
6/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisekseen, jos joku todistaja tapauksella olisikin, eiköhän liene turha valittaa jos parkkeeraa autonsa muutaman sentin päähän viereisestä.

ap

Vierailija
7/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää vaan miettimään, mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu. Ei varmaan mitään, pääasia että saa autonsa parkkin ja itse pääsee omasta autostaan ulos, muista ei väliä.

Vierailija
8/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sulla on oikeus kolhia toisen autoa? Kyllä se sinä maksumieheksi joutuisit, sori vaan. T: 6

Vierailija
9/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoinhan voisi ajatella että jos joku pysäköi autonsa keskelle valtatietä, niin siihen törmäävä olisi maksuvelvollinen.

Vierailija
10/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne autot voi olla omissa ruuduissaan eikä väliin jää kuin 5cm. Sen viivan verran. Revi siitä. Kyllä se kolhija sen maksaa. Kuutonen taas.

Vierailija
11/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden sentin päässä viereisestä autosta on liian lähellä -> väärin parkkeerattu. Se urpo parkkeeraaja taisi tosiaan olla 6. :)

Vierailija
12/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se kyllä ollut minä. Kuten jo sanoin, etten asu tuppukylässä eikä tänään olla edes autolla ajettu.

Tarkoitus oli tuoda se pointti esille, ettei kannata laittaa tollaisia lappuja " voi olla lommo" tai " saattaa löytyä lommo" . Niistä voi todellakin tulla jälkiseuraamuksia! Seuraava viereen parkkeeraja muksii ovea ja sä saat syyt niskoillesi, onhan siitä lappu todisteena... T. 6

Vierailija
13/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ungin kuraiset lapset samasta ovesta autoon sisälle ja kiipesin itse rattiin auton läpi... huoh..

Vierailija
14/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika idiootti ja sekopää saa olla, jos ei yhtään huomioi muita kanssaihmisiä ja jätä parkkeeratessa autojen väliin NORMAALIA väliä, niin että viereisen auton KUSKI edes pääsee omasta ovestaan sisälle. Enkä nyt tarkoita että välin tarvis olla tajuttoman iso, vaan sen kokoinen, että normaali aikuinen ihminen siitä autoon sisään mahtuu.

Ite en myöskään kerran mahtunut autoon, kun viereisen auton ovi oli lähes mun auton ovessa kiinni. Onneksi mulla oli ikivanha bemari, ja viereinen auto oli uudehkon ja siistin näköinen, joten ihan ilman ongelmia paukautin lommon kyseisen auton oveen, ja kömmin sen jälkeen vänkärin puolelta sisään ja lähdin meneen. Ehkä siinä oli idiootille opetus.

Vierailija
15/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logiikkaa naiset...

Vierailija
16/16 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonsa miten sattuu kunhan itse selviytyy autosta pois muistä ei väliä..

Jumankauta mä inhoan just kaltaisiasi ihmisiä.

Säälimättä menen sisälle autoon jos joku idiootti jättää autonsa liian lähelle.

Tästä hyvä,että on työsuhdeauto.

Kutonen, jätä ensi kerralla auto kotiin jos et osaa ajaa tai parkkeerata kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän