Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä avioliitosta, jossa henkinen puoli toimii, mutta fyysinen ei?

Vierailija
05.03.2007 |

Tapasimme miehen kanssa aika nuorina ja kokemattomina. Minulla oli ennen häntä ollut yksi seksikumppani, miehellä ei yhtään. Rakastuimme toisiimme nimenomaan henkisellä tasolla. Koimme olevamme sielunkumppaneita. Fyysisesti en pitänyt miestä kovin viehättävänä, mutta henkinen puoli merkitsi enemmän.

Olemme olleet nyt yhdessä 10 v ja koko ajan on seksissä ollut jonkinasteista haastetta. Mies on kyllä oikein huomioiva ja teknisesti taitava, eli siinä mielessä olen tyytyväinen. Mieskin on kuulemma tyytyväinen minuun. Ongelma on se, ettemme ole koskaan oikein kunnolla syttyneet toisistamme. Olimme varsinkin silloin 10 v aika pidättyväisiä ja kilttejä nuoria. Ehkä emme edes tienneet, mitä korventava himo on. Vasta nyt viime vuosina olemme hieman uskaltaneet päästää irti kontrollista ja antaa tunteiden viedä seksissä.

Silti edelleen tuntuu, että jotain puuttuu. Onko kyse siitä, ettemme alunperinkään ole sopineet seksuaalisesti yhteen? Vai olemmeko vain edelleen liian sovinnaisia ja järjellä ajattelevia, kun sitä halun liekkiä ei tahdo löytyä?

Miten tästä pääsisi eteenpäin? Rakastamme kyllä toisiamme eikä tulisi mieleenkään vaihtaa kumppania tämän takia. Silti asia kalvaa mieltä ja tuntuu, että jotain on jäänyt kokematta.

Asiallisia vastauksia, please.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa jos molemmat olette oikeasti tyytyväisiä niin miksei olisi ok tuollainen? Toisaalta itse en ymmärrä lainkaan miten voi elää toisen kanssa ilman fyysistä kanssakäymistä.

Itse olen ollut naimisissa mieheni kanssa 10v, alkuun suhde oli pelkkää " sitä" , sitten tuli lapset ja heikko kausi seksin suhteen, nyt kun lapset on vähän kasvaneet on taas alkanut toimia sekin puoli, mutta onhan se toki erilaista kuin alkuun. Eli vaikka alussa meillä todella synkkasi ja oli kemiaan riittämiin ei enää sitä löydy, lähinnä luonnollinen tarve ajaa seksiin.

Toisinaan otamme vähän viiniä ja viemme lapset mummolaan ja oikein rietostelemme, sen jälkeen taas jaksaa :).

Kannattaa yrittää jotenkin piristää seksielämää, ihan jo itsensäkin vuoksi. Minusta ainakin läheinen fyysinen suhde lähentää aivan mielettömästi, yhdistää ihan toisella lailla kuin pelkkä henkinen yhteys.

Vierailija
2/2 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin mielelläni satsata enemmänkin seksielämän piristämiseen, mutta mies ei oikein tunnu jaksavan. Minä olen kaikenkaikkiaan tällä hetkellä paljon kiinnostuneempi seksistä kuin hän. Olen muutamia kertoja koettanut hienovaraisesti kertoa tunnoistani hänelle, mutta ehkei hän ymmärrä miten syvä ja tärkeä asia tämä minulle on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän