Missä kaupungissa haluaisit asua, jos pitäisi muuttaa?
Kommentit (45)
Moskovassa enkä ole mikään Venäjän trolli tai putinisti. Moskova vain on niin upea kaupunki.
Osloon tai Bergeniin haluaisin juuri nyt. Oslossa joskus asuin puoli vuotta.
Ehkäpä Savonlinnassa. Tai Kuopiossa. Joensuu.
T. Pk-seudulle P-K:sta lapsena joutunut
Jyväskylään voisin muuttaa. Asun nyt Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina inhonnut Norjaa. Ruma kieli, huono sää, inhoan kalaa ja kalastamista, hirveät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Turku.
Turun murre on niin rumaa.
No tämän saman kaupungin sisällä sitten muuttaisin. Et sanonut säännöissä, että kaupunki pitää vaihtaa toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina inhonnut Norjaa. Ruma kieli, huono sää, inhoan kalaa ja kalastamista, hirveät ihmiset.
Onneksi meitä on moneen lähtöön. Kieli on kiva, osaan hyvin ruotsia joten ymmärrän norjaakin. Upeat maisemat.
Helsingissä. Viikissä luonnon keskellä, Eirassa tai Ullanlinnassa meren lähellä.
Porvooseen. Voisin tehdä sieltä sitten paljon uusia aloituksia tälle palstalle. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun pitäisi muuttaa? Ja miksi pitäisi vuoden välein joka vuosi muuttaa?Sinäkö sen maksat?
Ja mikä kommentti tää oli?
No, sähän haluat ilmiselvästi minun muuttavan ja haluat päättää tietenkin siitä(kin) minul puolesta mihin muutan ja missä asun! Eli minne pitäis muuttaa ja miksi?
Seinäjoella. Se on ainoa kaupunki minne ikinä enää suostuisin muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä. Viikissä luonnon keskellä, Eirassa tai Ullanlinnassa meren lähellä.
Jos Helsingissä asuisin niin haluaisit, että muutan pois Helsingistä. Jos en asu Helsingissä niin haluat, että muutan Helsinkiin.
Asun Espoossa, ja voisin muuttaa Helsinkiin.
Pois suomesta.
Espanjaan joko Alicanteen tai Valenciaan. Myös sielläpäin pikkukaupungit on kivoja.
Hämeenlinna.
Kaupungissa järvi keskustassa. Päättäjät kehittävät kaupunkiaan. Lapset ja nuoret on huomioitu.
Hämeen linna, Kalpalinna, Ahvenisto, Aulanko, Kapakanmäki, Kantola.
Pohjois-Uusimmalla asun nyt ja väkisinkin tulee uutisia sieltä suunnalta.
Vireä ja asiakkaitaan ajatteleva kaupunki.