Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasoista tietävät henkilöt, kaipaan neuvoja!

Vierailija
08.02.2025 |

Kun tällä palstalla on niin paljon ihmisten tasoista tietäviä henkilöitä, niin osaatteko vastata tähän kysymykseen:

Minua mietityttää se, kun olen ollut Tinderissä kauan ja olen tehnyt matchejä tosi komeiden ja oletettavasti suosittujen miesten kanssa, niin sitten kun olen viestitellyt heidän kanssaan ja se on sujunut, niin olen pyytänyt heitä treffeille kahville, niin he poistavat matchin! Sitten kuitenkin joskus kuukausien tai jopa vuoden jälkeen he lähettävät minulle uuden tykkäyksen. Tällöin olen tahallani tykännyt takaisin, jolloin on tullut Match ja olen kysynyt, että miksi he tykkäsivät uudelleen profiilistani, kun viimeksi he torjuivat treffikutsuni, niin saan vastaukseksi, että kuulemma ei muista minua (en usko) ja toinen väitti, että silloin hän poisti Tinder -tilin kokonaan, kun kyllästytti. 

Mietin vaan, että jos he kerta ovat niitä kaikkein suosituimpia miehiä, jotka saavat kaikkien naisten tykkäykset, niin miksi he tyytyisivät minuun, alemman tason naiseen, kun heillä on mahdollisuus tavata niitä kaikkein upeimpia naisia? En ymmärrä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama teksti.

Komeimmat miehet ovat yleensä mukavia

Komeimmatkin miehet tietää, että v ttuilemalla harvoin saa pesää.

Vierailija
22/24 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nyt vain pelailee siellä ns huvin vuoksi. Yhden illan iloksi, varattuna, muuten vaan epävarmana, jaksaako sitä nyt oikeasti mihinkään treffeille lähteä. Ja jos lähtee, niin täytyy sitten olla todella innostava tapaus. 

Monen virhe on se, ettei kaiken Tinder-infonkaan jälkeen ymmärrä, ettei sitä pidä ottaa tosissaan. Vasta kun treffeillä on käyty ja kipinää ilmassa, voi ajatella, että jotain todellista. Siihen kaikki on sellaista, että pitää vain ajatella, että katellaan nyt ja nauttia mahdollisesti siitä pienestä juttuhetkestä. 

Jotkut (urpot) myös käyttävät sitä ihan markkina-arvonsa mittaamiseen. Keräävät matcheja ja sitten kuvittelevat olevansa jotain, kun niitä tulee. 

Mutta toki sieltä voi löytääkin jotain sitten kymmenien matchien ja hyytyneiden keskusteluiden jälkeen ns. Jotkut ovat löytäneet, mutta se on kuin työnhakua. Pitää kestää lukuisat epäonnistumiset kunnes sitten ehkä löytää sen oikean. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet jankkaavat jostain tasoista ja aloitus on miehen tekemä. Et sinä niitä naisia saa tykkäämään profiilistasi kuitenkaan, lopeta jo.

Vierailija
24/24 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain miehet jankkaavat jostain tasoista ja aloitus on miehen tekemä. Et sinä niitä naisia saa tykkäämään profiilistasi kuitenkaan, lopeta jo.

Olen nainen ja tarina on tosi.

Sitten kerran kävin treffeillä mukavan miehen kanssa ja sovittiin viikon päähän toiset treffit. Hän kuitenkin perui ne edeltävänä päivänä vedoten sairastumiseen. Hän ei enää ottanut yhteyttä sopiakseen uutta ajankohtaa treffeille. Sitten vuoden kuluttua hän otti yhteyttä uudelleen ja kysyi, että haluanko nyt mennä toisille treffeille. Ilmeisesti hän oli ajatellut alunperin, että hänen ei tarvitse tyytyä minuun, kun kyllä hän löytää paremmankin naisen, mutta näin ei ollut tapahtunut niin nyt olisi ollut valmis tyytymään minuun.

Ap