Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orjana.

Vierailija
08.02.2025 |

Haluaisin avata keskustelua 44 vuotiaana miehenä. Onkohan muita jotka ovat täysin omistautuneet vaimolleen. Olen ollut kohta 10 vuotta siveysvyössä ja teen kaikki kotityöt sekä palvelen vaimoani kuin orja. Pyykkään, siivoan teen ruokaa jne eli kaikkeni vaimoni eteen. Hän on kotona minä työssä, huolehdin että, kaikki toimii. Hän palkitsee silloin tällöin että saan tulla, harvemmin saan naida mutta kun vyö avataan saan runkata hänen valvonnassaan. Yli 20 vuotta on menty näin, kuitenkin nautin alisteisesta asemastani ja nautin palvella vaimoani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksinäistä siellä Kuhmon takamailla?? 

Vierailija
2/11 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi miehen olla tossun alla kuin sen tussun"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt en taas usko aloitusta. Vai että kymmenen vuotta siveysvyössä?

Vierailija
4/11 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä saat tuosta kaikesta? Tosiaanko vain palvelemisen... nautinnon.

Vierailija
5/11 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut myös lukittuna vaimolleni 8 vuotta. Tietysti pesut parinpäivän välein. Aluksi oli outoa olla lukittu mutta, nyt vuosien jälkeen ei enää huomaa koko sivaria. Parisuhteemme toimii ja haluankin olla vain hänen. Vaimoni päättää koska seksiä ja muuta kivaa.

Vierailija
6/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ollut pitkään suhteessa vaimoni kanssa. Siveysvyötä meillä ei ole mutta, piiska on käytössä. Minun tulee aukaista ovet antaa tuoli jne peruskäytöstavat osata. Vaimoni on oikeudenmukainen suhteen pomo. Seksi on hyvää ja saankin sitä paljon kun käyttäydyn hienosti. Auta armias jos mokaan jotain tiedän hänen katseesta koska saan rangaistuksen. Meillä on takkahuoneessa rengas seinässä johon minut kytketään käsiraudoilla ja sitten hän suomii reiteni ja pakarani ratsupiiskalla.

Vierailija
7/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ollut pitkään suhteessa vaimoni kanssa. Siveysvyötä meillä ei ole mutta, piiska on käytössä. Minun tulee aukaista ovet antaa tuoli jne peruskäytöstavat osata. Vaimoni on oikeudenmukainen suhteen pomo. Seksi on hyvää ja saankin sitä paljon kun käyttäydyn hienosti. Auta armias jos mokaan jotain tiedän hänen katseesta koska saan rangaistuksen. Meillä on takkahuoneessa rengas seinässä johon minut kytketään käsiraudoilla ja sitten hän suomii reiteni ja pakarani ratsupiiskalla.

Voisitko välillä höpistä tuota paskaa jossakin muualla?

Vierailija
8/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko välillä höpistä tuota paskaa jossakin muualla?

Löysää vähäsen kravattia, sattaa jopa helpottaa.

Vierailija
9/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

feminatsin voimafantasiat

Vierailija
10/11 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä nyt on niin vaikeaa. Olen omistautunut vaimolleni koko suhteen ajan ja tehnyt parhaani eteemme. Nautin passata ja palvella vaimoani kuin kuningatarta, se myös antaa paljon. En ole juossut baareissa tai missään miesten jutuissa aina on menty vaimoni ehdoilla ja yhdessä. Ehkä tässä on pitkän parisuhteen salaisuus (34v) enkä tunne olevani alistettu tai tossu päälikkö.

Vierailija
11/11 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatti valtiattarelleni siveysvyössä eri pituisia jaksoja. Entinen vaimoni olisi pitänyt toivettani hulluna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme