Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä miehenne tekevät iltaisin töiden jälkeen?

Vierailija
05.03.2007 |

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä myös opiskelee töihinsä liittyen usein iltaisin.

Vierailija
42/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai puuhastelee lasten kanssa riippuen päivästä.

Juo miljoona kuppia kahvia mun kanssa ja keskustelee päivän tapahtumista.

Ja eikun kahvia keittämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten joko menee omiin harrastuksiinsa, vie lasta kerhoon tai vie koiran pitkälle lenkille, jos on yhteisiä menoja niin sitten mennään. Auttaa kotitöissä, hakee halkoja jne tai on lasten kanssa kotona jos minä käyn jossain. Iltapalaa ja -puuhia tehdään kumpikin, yleensä mies pesee pienmpien lasten hampaat ja minä luen iltasadun ja peittelen sänkyyn.

Vierailija
44/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä räplää autoja pojan kanssa.

Vierailija
45/66 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatetaan käydä koko perhe kävelyllä tai joskus kyläillään.

Muuten istuu tyhmänä hotellihuoneessa, pelaa tietokoneella, lukee tai soittaa kotiin. Käy syömässä, tekee töitä.

Vierailija
46/66 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko illan...

Vierailija
47/66 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kotitöitä, kuten minäkin. Laittaa lapsille iltapalaa, ja yhdessä laitetaan lapset nukkumaan.

Kun lapset ovat nukkumassa, mies menee lähes poikkeuksetta tietokoneelle, ja istuu koneella kunnes menee nukkumaan. Mun kanssa ei vietä aikaa, ei halua.

Vierailija
48/66 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa vaatteet. Juo kahvia, syö, menne tietsikalle, lähetee harrastuksen pariin, käy suihkussa, makaa sohvalla, josta 22.00 siirtyy omaan sänkyynsä.

Itse hoidan täysin yksin neljä lasta ja talouden, sisältäen kaikki laskujen maksusta pieniin ja isoihinkin korjaustöihin.

Vierailija
49/66 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ensin salille, hakee sitten lapset tarhasta, laittaa niille välipalaa, ottaa sohvalla tirsat lastenohjelmien aikana, laittaa lapsille ruokaa ja tiskaa, keittää mulle kahvit (tulen noin klo 17-19 välillä, liukuva työaika), pyörittää pesukonetta tms. kotihommaa. Hupsuaa lasten kanssa. Katellaan telkkaa, lähdetään yhdessä tai erikseen vielä lenkille/kylään/puistoon lasten kanssa, tekee lapsille iltapalan, minä laitan lapset nukkumaan ja luen iltasadun. Lapset nukahtaa, seuraa lemmiskely-yrityksiä, usein onnistuu, joskus ei.

Jos on iltavuoro, lähden aikaisin töistä, koti ja lapset on mun vastuulla, mies tulee kotiin klo 22, suukottaa nukkuvat lapset, syö laittamani ruuan ja jutellaan, kaadutaan väsyneenä sänkyyn.

Vierailija
50/66 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää rahat haisemaan nettipokeriin tai pelaa pleikkaa. Että tälläistä perhe-elämää, kohta saa lähteä muihin maisemiin.

Vierailija
51/66 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräilee, painuu tupakalle, tulee sisälle ja laittaa television päälle. Ilta kuluu siinä töllön katselussa. Itse siivoan keittiön, korjailen lasten lelut hyllyihin ja laitan lapsille iltapalana, luen sadut ja laitan nukkumaan.

Vierailija
52/66 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee raksalle rakentamaan meidän kotia. Jos ei olisi rakennustyömaata, niin sitten tekisi kotihommia (ruuan laittoa, tiskejä, pyykkien ripustamista kuivumaan), kävisi lenkillä, leikkisi lapsen kanssa ja tekisi lapsen iltatoimet.

Vierailija
53/66 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vastaajista taitaa asua kerrostalossa...

Kesäisin leikkaa ruohoa 1 x vko, talvisin lumitöitä. Hakee polttopuita. Nyt tämän kesän on rakentanut autotallia 7 pvä / vko ja minä leikannut ruohoa viikonloppuisin lapsen päiväunien aikana... Saattaa leikkiä lapsen kanssa sillä aikaa kun minä laitan ruokaa tms. Joskus käyttää koiraa lenkillä tai sit minä käytän kun lapsi rupeaa nukkumaan 21 jälkeen.

Vierailija
54/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan lasten kanssa illalla vähän myöhempään vielä ulkona, jää treeneistä hetkeksi leikkimään. Mies antaa lapsille iltapalaa ja käyttää ne pesulla, minä nukutan. Sit mies meneekin jo melkein nukkumaan, kun töihin pitää mennä viideksi..

Vierailija
55/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö katsoo telkkaa.

Vierailija
56/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat kotiin ja mies menee olkkariin pelaamaan omia pelejänsä. Joskus tulee syömään meidän kanssa,useimmiten ei. Pelaa koko illan eikä puhu meille muille jos olemme sisällä. Illalla mies laittaa lapset nukkumaan.

Vierailija
57/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella. Terveisiä V:lle jos satut lueskelemaan :P

Vierailija
58/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy lenkillä ja yhdeksästä eteenpäin lorvii sohvalla tv:n ääressä.

Vierailija
59/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee lapselta päivän kuulumisia ja painuu ulos ottamaan aurinkoa. Tulee sisälle syömään tekemäni aterian, käy ehkä netillä tai painuu takaisin ulos ottamaan aurinkoa. Sitten lähtee treeneihinsä. Tulee kotiin antamaan iltasuukon lapselle.

Tai: tultuaan kyselee lapsen kuulumisia ja painuu netille tai lueskelee kirjaa. Syötyään tekemäni aterian saattaa lähteä lapsen kanssa uimahallille. Tulee tekemälleni iltapalalle ja painuu tv:n ääreen.

Summa summarum: Ei osallistu minkäänlaisiin talon tai talouden ylläpitämiseen liittyviin hommiin. Keskittyy itseensä ja välillä huomioi lasta. Minusta kiinnostuu siinä vaiheessa, kun on alkaa palleja kivistää

:(

Vierailija
60/66 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein keittää kahvit ja istuu vähän pihalla. Nyt viime aikoina hakenu netistä uuteen autoon vanteita, sit saattaa auttaa mua ruoanlaitossa tai yleensä ainakin pöydän kattamisessa, sit istuu mun kans yhdessä ulkona, yleensä jutellaan, joinaki iltoina katellaan jotain dvd:tä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi