Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä miehenne tekevät iltaisin töiden jälkeen?

Vierailija
05.03.2007 |

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hakee lapset hoidosta (en ehdi työaikani takia), mutta sen jälkeen hän menee sohvalle nukkumaan JOKAIKINEN ilta, ei puhu meidän kanssamme mitään tai sitten menee nettiin. Emme puhu iltaisin mitään. Häntä ei kiinnosta työasiani eikä kerro omistaan!!

Vierailija
22/66 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. tänään kun hän kotiutui ( kylläkin koulusta, ei töistä On kyllä töissäkin. ), niin hänellä oli ohjelmassa lapsen hoitoa yms. kotiin liittyviä juttuja, kun minä lähdin iltavuoroon töihin. Koko loppuviikon sama homma. Minä olen päivät pojan kans ja mies illat. :)

Vierailija
24/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syo jotain, kattoo telkkaria, ja sammuu (nukahtaa) sohvalle. Tonaisen sita kun olen menossa nukkumaan, joskus tulee samaan aikaan mutta useimmiten ei. Ei puhuta mitaan, olenkin alkanut jattamaan viestilappuja sen avainten ja kannykan viereen. Seksiakaan ei kysele kun tietaa ettei tule saamaan.

Vierailija
25/66 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta esim. tänään kun hän kotiutui ( kylläkin koulusta, ei töistä On kyllä töissäkin. ), niin hänellä oli ohjelmassa lapsen hoitoa yms. kotiin liittyviä juttuja, kun minä lähdin iltavuoroon töihin. Koko loppuviikon sama homma. Minä olen päivät pojan kans ja mies illat. :)

Ja jos minulla vapaapäivä, niin sitten vietämme miehen tultua aikaa koko perhe kolmestaan.

Leikimme, ulkoilemme, teemme kotihommia, käymme kaupassa....

Ja välillä jompikumpi käy omisssa menoissa, aika harvoin kyllä, ja toinen on lapsen kanssa.

Vierailija
26/66 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kotiin kun lapset vielä hereillä. Jutustelee niiden kanssa ja syö mitä kaapista löytyy. Saattaa hetkisen katsella tv:tä ja nukahtaa sohvalle. Minä teen kotityöt ja laitan lapset nukkumaan. Itse nukkumaan mennessäni potkaisen hereille ja kysyn missä meinaat nukkua...

Jos tulee kotiin kun lapset jo nukkumassa, sama kaava mutta ilman lasten kanssa jutustelua.

No toki mekin päivän juorut vaihdetaan :)

Vierailija
27/66 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa tietokoneellaan pelejä. ja on kummiskin aikuinen, huoh

Vierailija
28/66 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehtii vain syödä jotain ja ehkä käydä suihkussa. Joskus nettailee. Näin yrittäjäperheessä.

Vierailija
29/66 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää aikaa vauvan kanssa että pääsen suihkuun tms, vie koiran lenkille, tsekkaa sähköpostinsa ja surffailee netissä, katsoo yhdessä mun kanssa videoita tai mitä nyt televisiosta sattuu tulemaan, vaihtaa vauvalle vaippaa, siivoilee/järjestelee, pyykkää...

siis ihan normaaleja kotihommia tekee.

Vierailija
30/66 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee töistä, syö, menee parin tunnin päivä unille ja loppuillan makaa sohvalla..

Vierailija
31/66 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotosalla, läitellaan ruokaa ja lämmitetään uunit (yleensä minä ensimmäisen ja mies jälkimmäisen) ja touhutaan lapsen kanssa. Usein mies ja lapsi jäävät ulos vähäksi aikaa. Joinain iltoina on harrastuksissa tuonne 19-20 asti.

mies laittaa lapsen nukkumaan 19.30 maissa ja sitten tehdään ehkä jotain kotihommia, katsellaan telkkaria jne. Aika usein mies tekee töitä tai suunnittelee remonttia piirtämällä koneella.

Vierailija
32/66 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minä laitan ruoan, mutta mies yleensä siivoaa keittiön. Sen lisäksi leikkii lapsen kanssa, soittaa, katsoo televisiota ja surffaa netissä. Kylvettää lapsen ja lukee hänelle iltasadun. Joskus ulkoillaan koko perhe, mutta ei joka ilta.

Vierailija
33/66 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee töistä kotiin yleensä kaupan kautta (soittaa ja kysyy kauppalistan) ja sitten syö ruoan meidän kanssa.

Sitten käydään joskus yhdessä ulkona tai katsotaan vain telkkaria.

Vähän siivoillaan ja mies hoitaa lapsen iltapesut ja nukutuksen (nukahtaa usein hetkeksi myös itse) ja sitten on tietokoneella tai katsotaan yhdessä telkkaria ja jutellaan ja syödään iltapalaa.

Ei mitään erikoisempaa,

meistä kumpikaan ei varsinaisesti harrasta mitään.

Vierailija
34/66 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulloin kotiin tullessa tulee valmiiseen ruokapöytään ja syödään. Sen jälkeen istutaan nettailemaan joksikin aikaa, minä tv:tä ja mies verkossa. Sitten mies siivoaa keittiön ja .. ilta onkin siinä. yleensä illalla kuljen vielä miehen perässä ja kerään sukkia, ja muita vaatteita, joita heittelee. Eli vastaus: nettiä kun tulee kotiin.

Vierailija
35/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövät

Vierailija
36/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee ajoissa kotiin, tekee ehkä jotain ulkohommia lasten kanssa, hakee polttopuita yms. myöhemmin illalla leikkii lasten kanssa tai sylittelee vauvaa.

Vierailija
37/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pelkästään. Syö, vaihtaa kotivaatteet, juttelee mun kanssa, hellii ja hoitaa lemmikkejä (lapsia ei ole), kattelee telkkaria, lukee kirjoja ja lehtiä (usein vessassa...), mitä milloinkin. Mutta tällä hetkellä sillä on uusia pelejä, ja niitten kanssa kuluu kyllä aikaa.

Vierailija
38/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee n. klo 19 kotiin. Auttaa lasten iltapesuissa, saattaa lukea iltasadun. Loppuillan katsoo telkkaria tai tekee töitä läppärillä.

Vierailija
39/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleskelee lasten kanssa ja auttaa iltapuuhissa ja lasten nukkumaanmenon jälkeen tekee töitä läppärillä/katsoo telkkaria ja on kanssani.

Vierailija
40/66 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee netistä uutisia ja lukee lehden. Aika vähän on iltaisin lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi