Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin eilen kylpylassa, ihmettelen lihavien maaraa!! Siella oli melko paljon huomattavan lihavie ihmisia, kaiken ikaisia. En vaita itsekaan olevani mikaan kovin laiha, enka tarkoi

Vierailija
05.03.2007 |

ta mitään vähän lihavia, vaan aika lailla ylipainoisia. Sekä miehiä, että naisia, kaiken ikäisiä lapsia ja aikuisia. Mieskin ihmetteli, miten voi niin moni lihota niin lihavaksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on tietysti jokin sairaus tms. Luulisi liikkumisenkin olevan paljon helpompaa jos ei ole monen sentin läskikerrosta ympärillä.

Vierailija
22/28 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen karppaamista minäkin olin lihava, nyt en enää. Kolesteroli on hyvä, verenpaine normalisoitunut. Silti nämä sokerisyöpöt katsovat asiakseen mulkoilla mun pekoneita ja pihvejä vihannespedillä voisulan kanssa...että varo vaan, kohta lihot sinäkin ja suones tukkeentuu.

Just joo. Kiusallanikaan en viitsi enää valistaa näitä tietäjiä, itse tiedän mitä teen ja se saa riittää. Kakkaa en vapaaehtoisesti ota enää niskaani. Kuolkoot hiilariläskeihinsä.

Vierailija
24/28 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin saman merkille, toisn ei mua aikuisten ylipaino häiritse, kunhan ei ole omista kiloista kyse. Yllättävän paljon oli pulskia lapsia :( itse en ole mikään riisitikku, mutta normaalipainoinen.

Vierailija
25/28 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttävät lapsensakin lihaviksi! Lapsi ei voi millään ymmärtää ja tietää, milloin syö liikaa ja väärin ja siksi aikuisten tulisi tilannetta valvoa.

Ja kunpa ne lihavat kävisivätkin oikeasti uimassa - kylpylässä lillumisesta ei ole mitään hyötyä.

Ja vaikka he mitä selittäisivät, niin tosi asia on, että he syövät liikaa ja ovat LIHAVIA!

Vierailija
26/28 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajusin että omat lapseni, joita olin aina pitänyt oikein sellaisina " normilapsen" näköisinä, erottuivat sieltä lapsijoukosta sillä, että näyttivät jotenkin poikkeuksellisen sutjakoilta ja hoikilta.

Vierailija
27/28 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me kuullaan todella paljon vittuilua pullukoilta.

Jotkut on naureskelleet minulle että pidän lapsiani nälässä :(

Minua saas siis kiusata mutta itse en saa vilkaistakaan lihaviin päin. Huoh.

Vierailija
28/28 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

i lapset ei ota samasta pöydästä kuin aikuiset? Siis miksi pitää opettaa lapset ranskiksiin, miksi ei voi syödä esim keitettyjä perunoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan