Hommasin omakotitalon ja uuden auton että saisin jonkun kivan tyypin, mutta ei niitä kiinnosta.
Eikä minua kiinnosta ne vähemmän kivat tyypit ja oman onnen tavoittelijat joita Tinder tuntuu olevan pullollaan. Työväenopiston kursseille en mene, joten mikä neuvoksi?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185cm, 90kg, 50v
ap
Sä oot jo wanha patu 👴
Mitä vanhempi puu, sen kovempi oksa.
Naiset tykkää enempi kielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185cm, 90kg, 50v
ap
No ikäluokassasi aika monilla on omat talot.Ei ne niistä luovu ja muuta toisen taloon.
Myy omasi ja tarjoudu piiaksi/rengiksi. Niille on kysyntää.
Tinderissä olevilla samanikäisillä ehkä 1/10 on ehkä korkeintaan asunto-osake jostain rivarista. 1/20 omakotitalo. Kyllä mulla sutinaa Tinderissä on, mutta miten se on täynnä pelkästään omaneduntavoittelijoita ja hedonisteja?
Siis mitä olit hakemassa? Omakotialueilla asuu lapsiperheitä. Naapureihin tutustuu helpommin kuin kerrostalossa, mutta ei sinkkuja kannata perhelähiöstä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä olit hakemassa? Omakotialueilla asuu lapsiperheitä. Naapureihin tutustuu helpommin kuin kerrostalossa, mutta ei sinkkuja kannata perhelähiöstä etsiä.
En asu lähiöissä enkä omakotitaloalueilla, vaan suurella omarantaisella tontilla järven rannalla kaukana taajama-alueista.
Hulluhan se on joka edes puolta tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Hulluhan se on joka edes puolta tarjoaa.
No kaikkia puolia on tarjottu, eikä kelpaa.
Sähköautoileva nollaenergiatalossa asuva hoitoalan nainen ei minua kiinnosta. Siitäpaitsi minulla on auto ja ok-talo jo itsellänikin varattuna yliopistokoulutettua tai ainakin asiantuntija- tai johtoportaassa työskentelevää naista varten.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautoileva nollaenergiatalossa asuva hoitoalan nainen ei minua kiinnosta. Siitäpaitsi minulla on auto ja ok-talo jo itsellänikin varattuna yliopistokoulutettua tai ainakin asiantuntija- tai johtoportaassa työskentelevää naista varten.
Perusta sille oma ketju. Tämä ketju on ihan eri jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kun on kosittu tuollaisiin setuppeihin naiseksi niin ongelmia on ollut usein muutama.
- mies ei halua avioitua. En halua miksikään väliaikaiseksi pesänlämmittäjäksi, vaan ihan kunnolla saa investoida ja perinteinen yksiavioinen malli
- mies liian sitoutunut sukuunsa tai kavereihinsa. Raamatun mukaan mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan. Liian monta kertaa nähty mitä se on naiselle, jos joutuu anopin tai jonkun miesporukan ikeeseen
- seksivaatimus. Mies ajattelee, että talossa asuminen oikeuttaa ilmaisiin seksipalveluksiin. Ehei, talon emäntä synnyttää lapset ja huolehtii talosta. Jos mies haluaa seksihurvittelua, voi ottaa nuoren naisen ja hurvitella sen kanssa. Ei toki tule kestämään mutta monille miehille seksihurvittelu on tärkeämpää kuin vakaa perhe
Eli mieti se tarjous kuntoon ennen kuin alat etsimään ja lähestymään naisia. Kaverit sivuun ja av
Melko myrkylliseltä joo. Enpä sano sen enempää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ööö, yleensä parisuhteessa rakennetaan elämä yhdessä. Harva haluaa muuttaa toisen omakotitaloon.
Ja jos erehtyy muuttamaan, niin sitten saa kuulla olevansa lokki, jos ei maksa vähintään puolia sen toisen omistaman talon kustannuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, yleensä parisuhteessa rakennetaan elämä yhdessä. Harva haluaa muuttaa toisen omakotitaloon.
Ja jos erehtyy muuttamaan, niin sitten saa kuulla olevansa lokki, jos ei maksa vähintään puolia sen toisen omistaman talon kustannuksista.
En ole vaatimassa ihmeellisyyksiä. Talo on 2012 rakennettu. Ja se on minun. Jos tehdään yhteisiä remppoja niin niihin osallistutaan. Talostakin saa osuuden halutessaan, mutta alle 50%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kun on kosittu tuollaisiin setuppeihin naiseksi niin ongelmia on ollut usein muutama.
- mies ei halua avioitua. En halua miksikään väliaikaiseksi pesänlämmittäjäksi, vaan ihan kunnolla saa investoida ja perinteinen yksiavioinen malli
- mies liian sitoutunut sukuunsa tai kavereihinsa. Raamatun mukaan mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan. Liian monta kertaa nähty mitä se on naiselle, jos joutuu anopin tai jonkun miesporukan ikeeseen
- seksivaatimus. Mies ajattelee, että talossa asuminen oikeuttaa ilmaisiin seksipalveluksiin. Ehei, talon emäntä synnyttää lapset ja huolehtii talosta. Jos mies haluaa seksihurvittelua, voi ottaa nuoren naisen ja hurvitella sen kanssa. Ei toki tule kestämään mutta monille miehille seksihurvittelu on tärkeämpää kuin vakaa perhe
Eli mieti se tarjous kuntoon ennen kuin alat etsimään ja lähestymään naisia. Kaverit sivuun ja av
No toki olen avoin aidolle rakkaudellekin. Sen verran miesten touhuja kuitenkin päässyt katselemaan, että mielestäni ette ole kovin rakastettavia. Ja jos talolla yrittää kalastaa naista niin ansaloukkuhan se on, joten kyllä naisen pitää katsoa että peli on rehtiä eikä joudu hyväksikäytetyksi. Niin joo ja näitä tarjouksia olen saanut lukuisia. Ehkä joku joka ei saa, voi olla otetumpi ja mennä helpommin halpaan
Olisit mielummin ostanut mökin ja toisen mökin Lapista. Ei naiset halua asua omakotitalosss. Kerrostalossa on naisen hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185cm, 90kg, 50v
ap
No ikäluokassasi aika monilla on omat talot.Ei ne niistä luovu ja muuta toisen taloon.
Tinderissä olevilla samanikäisillä ehkä 1/10 on ehkä korkeintaan asunto-osake jostain rivarista. 1/20 omakotitalo. Kyllä mulla sutinaa Tinderissä on, mutta miten se on täynnä pelkästään omaneduntavoittelijoita ja hedonisteja?
No koska just niitä omaneduntavoittelijoita, joilla ei itsellään oo mitään, kiinnostaa mies, jolla talo. Ne joilla on oma, ei kiinnostu. Ja ainahan oma rivariasunto on parempi kuin toisen omistama talo.
Vierailija kirjoitti:
Olisit mielummin ostanut mökin ja toisen mökin Lapista. Ei naiset halua asua omakotitalosss. Kerrostalossa on naisen hyvä olla.
Naiset halua henmottelua. Yllätyslomia Tallinnaan, illallisen, kylpyloman. Ei mitään kotitalkkarina olemista omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mieti se tarjous kuntoon ennen kuin alat etsim
Myrkky tai terävät hampaat ovat välttämättömyys sellaisille luontokappaleille, joilla on jotakin mitä muut hamuavat. Ymmärtäisitte jos teillä olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset halua henmottelua. Yllätyslomia Tallinnaan, illallisen, kylpyloman. Ei mitään kotitalkkarina olemista omakotitalossa.
Äläs nyt, kyllä riuskat emäntänaiset omakotitalostakin saattavat innostua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu lähiöissä enkä omakotitaloalueilla, vaan suurella omarantaisella tontilla järven rannalla kaukana taajama-alueista.
Ja tarjoatko naiselle puolikasta omistusosuutta talostasi ja tontistasi? Et. Mitä vtun väliä sillä on, mitä joku Pena omistaa..Asumisoikeus piikomista vastaan ei oo mikään tavoiteltava asia muille, kuin täysin tyhjätaskuille.
Vierailija kirjoitti:
Eli mieti se tarjous kuntoon ennen kuin alat etsimään ja lähestymään naisia. Kaverit sivuun ja avioliittosopimus valmiiksi. Avioehdon jos teet niin h
Oletko 90v vanhus? Mikä vatun seksivaatimus? Kyllä meidän piireissä naisetkik tykkää seksistä. Pysy vaan siellä senioritalossas ihme känisijä.