Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hommasin omakotitalon ja uuden auton että saisin jonkun kivan tyypin, mutta ei niitä kiinnosta.

Vierailija
06.02.2025 |

Eikä minua kiinnosta ne vähemmän kivat tyypit ja oman onnen tavoittelijat joita Tinder tuntuu olevan pullollaan. Työväenopiston kursseille en mene, joten mikä neuvoksi?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ainakaan haluis minkää ukon omakotitaloon. Oma taloni on kivempi, kun on saanut miettiä kaikki sisustusratkaisut ym. mieleisekseen ja sijaintikin on hyvä.

Vierailija
62/78 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä olit hakemassa? Omakotialueilla asuu lapsiperheitä. Naapureihin tutustuu helpommin kuin kerrostalossa, mutta ei sinkkuja kannata perhelähiöstä etsiä.

En asu lähiöissä enkä omakotitaloalueilla, vaan suurella omarantaisella tontilla järven rannalla kaukana taajama-alueista.

Ryteikössä lisääntyvät riskit perheväkivallasta ja rikoksista, kun ei ole todistajia. Avioehtoon vaarallisen työn lisää?

Hiekkaranta. Kangasmaasto. 

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä ainakaan haluis minkää ukon omakotitaloon. Oma taloni on kivempi, kun on saanut miettiä kaikki sisustusratkaisut ym. mieleisekseen ja sijaintikin on hyvä.

Enkä miäkään mitään kymenlaaksolaista ämmää. :)

Ap

Vierailija
64/78 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä olit hakemassa? Omakotialueilla asuu lapsiperheitä. Naapureihin tutustuu helpommin kuin kerrostalossa, mutta ei sinkkuja kannata perhelähiöstä etsiä.

En asu lähiöissä enkä omakotitaloalueilla, vaan suurella omarantaisella tontilla järven rannalla kaukana taajama-alueista.

Ryteikössä lisääntyvät riskit perheväkivallasta ja rikoksista, kun ei ole todistajia. Avioehtoon vaarallisen työn lisää?

Ap.

No ni. Helppo maasto kaivaa hauta.

Vierailija
65/78 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei halua jonnekin Perähikiälle muuttaa

Vierailija
66/78 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No ni. Helppo maasto kaivaa hauta.

Maakellaria olen tosiaan kaavaillut. 

Ap

Vierailija
67/78 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla on oma talo ja pari autoa, enpä muuttaisi  jonnekkin syrjäseudulle miehen takia

Vierailija
68/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kuka kysyi? Ap ei osaa keskustella. Ota koira, narttukoira.

Vierailija
69/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minulla on oma talo ja pari autoa, enpä muuttaisi  jonnekkin syrjäseudulle miehen takia

Jossa joutuu kaivamaan sille perunakellaria 49% omistuksella :DDDD

Vierailija
70/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on etsinnässä mies, joka on yhtä varakas kuin minä. Siitä on hyvä aloittaa yhteisen kodin rakennus. En halua diiliä, jossa miehellä on " kaikki valmiina".

Vierailija
71/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama työmatka ajallisesti täältä on kuin keskimääräisellä helsinkiläisellä. Mutta miksi ei työskentelisi kotoa?

Ap

Vierailija
72/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on etsinnässä mies, joka on yhtä varakas kuin minä. Siitä on hyvä aloittaa yhteisen kodin rakennus. En halua diiliä, jossa miehellä on " kaikki valmiina".

Moi. Olen varakkaampi. Onko se sinulle este?

Ap

Vierailija
73/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossa joutuu kaivamaan sille perunakellaria 49% omistuksella :DDDD

Kyllä sen kone kaivaa.

Ap

Vierailija
74/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu ei

Vierailija
75/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On, jos ero on merkittävä.

Vierailija
76/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies joutuu käytännössä maksamaan kaikki, se on minulle ongelma. Lisäksi, jos tulee kuitenkin ero, on hyvä tehdä avioehto varalle.

Vierailija
77/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa ja parturissa, käy kuntosalilla, hanki koira, kissa ja kummilapsi, mene tanssikurssille ja kasvisruokakurssille, pelaa jalkapalloa ja ystävysty komeiden jalkapalloilijoiden kanssa.

Vierailija
78/78 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama työmatka ajallisesti täältä on kuin keskimääräisellä helsinkiläisellä. Mutta miksi ei työskentelisi kotoa?

Ap

Miten lääkäri tai opettaja voi työskennellä kotoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi