Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapäiväkerholainen siis ekaluokklainen saa kerhossa

Vierailija
05.03.2007 |

välipalksi milloin mitäkin, kuulemma näkkileipää saa syödä niin paljon kuin haluaa, kuka määrittää paljonko energiaa pitää saada välipalsta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen pitämä iltis on? kaupungilla on kai jokin yhtenäinen linja mutta yksityiset oimivat kukin tavallaan. jos olet tyytymätön, anna palautetta.

Vierailija
2/3 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muroa, leipää, leipovat, hedelmiä, jne. Minulla on käsitys, että toisilla on oma kassa, jota käyttävät tälläinen käsitys minulle jäi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkea muuta onkin sitten tarkasti laskettu määrä. Me maksamme 1,30e/lapsi jokaisesta välipala-annoksesta ja aina on muutakin kuin näkkäriä (esim. puuroja, muroja, kiisseliä, vanukasta, karjalanpiirakoita, pirtelöä jne.) ja aina ovat lapset olleet kylläisiä. Osassa kerhoista välipalat tehdään itse, siellä syödään silti " paremmin" ja enemmän. Monet vanhemmat tahtovat lapsensa koululla toimivaan iltapäiväkerhoon mutta tiedän, että muualla toimivat kerhot ovat mm. välipaloiltaan parempia. Tai näin ainakin meillä... =)

Jotkut yksityiset iltapäiväkerhon pitäjät yrittävät päästä mahdollisimman halvalla; käyvät tukusta ja kaupoista tutkimassa poistolaatikot jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi