Iltapäiväkerholainen siis ekaluokklainen saa kerhossa
välipalksi milloin mitäkin, kuulemma näkkileipää saa syödä niin paljon kuin haluaa, kuka määrittää paljonko energiaa pitää saada välipalsta?
Kommentit (3)
Muroa, leipää, leipovat, hedelmiä, jne. Minulla on käsitys, että toisilla on oma kassa, jota käyttävät tälläinen käsitys minulle jäi-
Ja kaikkea muuta onkin sitten tarkasti laskettu määrä. Me maksamme 1,30e/lapsi jokaisesta välipala-annoksesta ja aina on muutakin kuin näkkäriä (esim. puuroja, muroja, kiisseliä, vanukasta, karjalanpiirakoita, pirtelöä jne.) ja aina ovat lapset olleet kylläisiä. Osassa kerhoista välipalat tehdään itse, siellä syödään silti " paremmin" ja enemmän. Monet vanhemmat tahtovat lapsensa koululla toimivaan iltapäiväkerhoon mutta tiedän, että muualla toimivat kerhot ovat mm. välipaloiltaan parempia. Tai näin ainakin meillä... =)
Jotkut yksityiset iltapäiväkerhon pitäjät yrittävät päästä mahdollisimman halvalla; käyvät tukusta ja kaupoista tutkimassa poistolaatikot jne...
Kenen pitämä iltis on? kaupungilla on kai jokin yhtenäinen linja mutta yksityiset oimivat kukin tavallaan. jos olet tyytymätön, anna palautetta.