Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vko 34/2006 ivf pino; mitä teille kuuluu

05.03.2007 |

elikkäs ainaki sellasia nimimerkkejä muistan kuin unelma, minerva72,mooli, marikukka83, endorfiini, mitima.

Olisi kiva kuulla mitä teille kuuluu ja muillekin ketä nyt en listassa muistanut mainita. Jänniteltiin silloin viime elo-syyskuussa, et miten käy.

Itse olen nyt rv 29+5. Hyvin on kaikki mennyt kaiken kaikkiaan. No pahoinvointia oli rv 16 asti ja sit alko ummetus.. Mut sellaistahan se raskaana oleminen on... Paitsi joillakin, yhdellä tutulla ei ole ollut mitään pahoinvointeja ym. No ite aina vaan aatteli, kun pää oli pytyssä, et jess jotain siellä tapahtuu ; )

Vauvan liikkeet tuntuu kivalta, on oikia möngertäjä kyllä.... välillä mahanahka oikein paukkuu, kun tuntuu et kaveri tulee ulos navasta ; )

Sairaslomalla olen ollut rv 24 asti. On ollut supistuksia, ei kylläkään kipeitä, mutta näköjään ne voi myös saada tuolla alhaalla jotain aikaseksi. eli paikat tällä hetkellä pehmeät ja pituus 2,5cm. Iso maha mulla on kans sf mitassa mennään ihan yläkäyrillä.

t. Mimais

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin kirjoittaa, että mulla ollut tuolla alamasulla sellaisia menkkamaisia jomotuksia. Viime yönäkin, kun yritin juoda kuumaa mehua, niin sen jälkeen varm. noin puoliska tuntia oli menkkamainen alamasu. Sitten olinkin nukahtanut ja aamulla ei ollu enää tuntemuksia. Mites teillä muilla?

Jospa ne sais jotain aikaiseksi tuolla alakerrassa ; )

t. Mimais

Vierailija
22/31 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä yhtenä kappaleena. Eikä mitään merkkiäkään lähestyvästä.... Jonkun verran vauva puskenut tonne alas, muttei mitään kivuliaita supistuksia ym. Mahan kovettumisia on.

Maha on kyllä täynnä vauvaa, välistä tuntuu, että kova ihan senkin takia...

terkuin Mimais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här! LA tuli ja meni mutta ei mitään merkkiä synnärille lähdöstä.. Mullakaan ei oo tietoakaan suppareista mutta vauva painaa jo ihan kiitettävästi tuota alapäätä mutta mitään ei tapahdu.. Mulla kans maha on ihan täynnä vauvaa, tuntuu ettei sinne mahdu enää ruokaakaan. Kauhee murina ja kurina käy suolistossa ku vähän liikkuu.. Hohhoijaa.. No, kohta se otetaan vaikka väkisin ulos :)

Unelm@ rv 40+4

Vierailija
24/31 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne myös täällä, ei tietoa synnytyksestä.

Suppareita tulee silloin tällöin, eivät ole kivuliaita laisinkaan.

Vatsa on kyllä niin täynnä vauvaa ettei tosiaan meinaa ruokaa enään mahtua.

Täytynee alkaa lenkkeillä reippaasti, jospa hieman ärsytettynä alkaisi jotakin tapahtumaan.

Mooli oli nyytin saanut jo mielestäni, luin jostakin pinosta.

Hänen kuulumisia odotellen..

Minerva rv 39 + 4

Vierailija
25/31 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ok!

eli hemot 132

verenpaina 116/72

paino + 500g

vauvan syke 135

pissa puhdas

Otettiin myös lapsivesitesti, ko mulla on nyt tullut ihan juoksevaa tuolta alapäästä, mutta kyllä se vaan valkovuotoa on. Jospa se vaan ennakois tulevaa synnytystä. Valkovuoto on siis ihan vetistä ja sitä lorahtelee vähän väliä. Terkkari meinas, että mulla voi limatulppa tulla tommosenakin eli ei kaikilla välttämättä tule sellaisena könttinä.

Vauva oli kiinnittynyt, jess.... pari viikkoo sitten ei vielä ollut.

Muuten ei mitään suppareita ym. Puukoniskuja on ollut.

Perjantaille uusi aika, jolloin soitetaan oulaskankaalle aikaa joko uuteen painoarvioon ja synnytystapa-arviooon tai sitten suoraan synnytysosastolle käynnistykseen. Saa nyt kattoo minkä ajan mulle antavat. Terkkari meinas, että kun ensi synnyttäjä ja iso vauva tulossa, niin lähetään liikenteeseen vähän aikaisemmin ja tuleehan mulle jo ens viikolla rv 41. Laskin tuossa, että jos antavat mennä pari viikkoa yli niin vauva voipi silloin olla jo 4,5kg, HUI!

terkuin Mimais 39+5

Toivottavasti tässä kumminkin lähettäs ennen tuota perjantainta ; )

Vierailija
26/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on raskaus mennyt, tosin nyt kasassa rv 30 ja selkävaivat alkaneet. Lääkärineuvolassa pitää ottaa puheeksi, alkaa töissä oleminen olemaan turhan vaikeaa jo, mutta sinnillä olen mennyt vielä eteenpäin.

Pahoinvointia oli myös minulla viikolle 16 saakka ja sitten loppui kuin seinään.

Vatsa menee täällä myös yläkäyrällä...

Armoton vipeltäjä on myös täällä mahassa, yölläkin herättelee..

Joko olette vaunut ostaneet ja muut tarvikkeet?

Meillä vaunut ja pinnasänky ovat valmiina, tosin huonejärjestys menee uusiksi eli sitä ei olla vielä ehditty miettiä.

Hyviä vointeja kaikille, jospa hieman aktivoidutaan näin loppusuoralla.

T:Minerva 72

Vierailija
27/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minerva löysi tän pinon ; )

Olitkos sinäkin tästä Oulun alueelta?

Vaunut on ostettu ja pinnasänky saatiin kälyltä. Siihen pitäis ostaa vaan uus patja ja suojus. Keskiviikkona arveltiin lähteä käymään kärkkäisellä tekemässä vielä hankintoja eli kylpyammetta, sitteriä ym.... Pitänee käydä vaan lastenosastolla, ko mulla meinaa rueta supistelemaan, jos pitää hirveesti seikkailla paikasta toiseen. No mies on hyvillään, ko ei tarvi joka paikkaa koluta ; )

Milloin sulla la aika ja minne meinaat synnyttämään. Mulla 16.5. ja oulaskankaalle arvelin elikkä oulaisiin. Ei tässä ennää mahottoman pitkästi ole aikaa. Mukavaa....

T.mimais

Vierailija
28/31 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Oulaskankaalla ponnistellaan sitten samaan aikaan tai minä kenties päivää aikaisemmin : )

Asunmaalla on muuten myös hyvä tarjonta sittereitä, olivat aivan ihania, niissä oli sellainen tanko, jossa roikkui muutama pehmolelu.

Olisikos ollut hinta 39 euroa. Patjojakin siellä oli..

Punkka meiltäkin puuttuu ja kaikki pienet tavarat, tutit, pullot yms.

Jahka tästä pääsee äitiyslomalle, niin sitten viimeistään viimeiset investoinnit.

Mutta nyt syömään ja sitten sohvalle hieman levähtämään.

T:Minerva

Vierailija
29/31 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa hommaa tuo shoppailu.....

Ostettiin patja, pinnasängynsuojus, lakanakangasta, punkka ja sille se jalusta. Käytiin sekä kärkkäisellä että asunmaalla. Ostettiin sitteriksi justiinsa tuo mistä roikkuu niitä pehmoleluja. Myyjä yritti esittää sellaista lehmäsitteriä, mutta ite tykkään enemmän vähän yksinkertaisesta. Nyt alkas olla kaikki perusjutskat kasassa. Pari tuttiakin ostin ja tuttipullon. Nuk -merkkisiä. Ystäväni kehui ainakin, että olisivat hyviä. ;)

Meinasi taas supistella ja nyt on massu ollu vähän kipee alhaalta (varmaan niitä liitoskipuja), joten olen pötkötellyt sohvalla siitä asti kun tultiin päivällä. Onneks ei tarvi enää lähtä shoppailee. Voi käydä tarvittavat loput jutut ostaa tästä omalta paikkakunnalta.

Ihanaa ko voi nyt käydä kattelee näitä hankintoja ja haaveilla siitä toukokuusta, kun sitten saa sen oman nyytin. Eipäs olis vuos sitten arvannu ; )

Saapas nähdä ollaanko tosissaan yhtiskee oulaskankaalla ; )

Eikös meillä ollu siirto silloin samana päivänä? Mitenköhän meillä on eri laskettu aika? Mulla oli siirto 24.8.

t. Mimais

Vierailija
30/31 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla teistä pitkästä aikaa! Hiljasta on pidelly tällä puolella.. Viimeksi joulukuussa alottelin pinoa mutta tulikohan yhtään vastausta.. Mulla on nyt viikkoja 31+3 ja älyttömän hyvin kaikki menny. Haaveilin, että saisin jäädä saikulle ennen varsinaista äippälomaa mutta mitäs turhia. Tietty nyt jotain pientä vaivaa ollu, kuten ummetusta, levottomia jalkoja, turvotusta, unettomuutta ja siitä seuranneena väsymystä jne. Mutta masussa kaikki hyvin! Sf-mitta menee yläkäyrillä mullakin mutta ei tuo masu muuten nyt niin iso oo, kai.. Painoa on tullu 10 kg alkuperäisestä. Töitä ois vielä vajaa 3 vk, sit alkaa kauan odotettu äippäloma! Ja siihen samaan syssyyn sit muutto Tampereelle! Vauvalle on hankittu käytännössä kaikki, tietty jotain pientä sit tarpeen mukaan.

Hyviä vointeja teille! :)

Muuttoa ja lomaa ootellen, Unelm@

Vierailija
31/31 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen enimmäkseen lueskellut tuolla odotuspuolella toukokuisten kuulumisia. On meinannut vähän vaivata laiskuus, kun ei ole itse jaksanut kirjoitella.

Jospa tämän pinon vielä löytäisi muutkin, niin olisi sitten yhdessä mukava odotella laskettuja aikoja ;)

t. Mimais