Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä tietää naisen pettävän?

Vierailija
06.02.2025 |

Olen ehkä yksinkertainen mies, mutta kertokaa naiset, mistä merkeistä voi arvella naisen pettävän? Yksittäisiä kertoja satunnaisen kanssa tai mistä erottaa oikean suhteen? Minulla vaimo lähtee yks kaks iltaisin (ainakin kerran viikossa, kai aika usein useammankin) työpaikalle käymään ja viipyy siellä pari tuntia aina. Siis ei mitään sellaista työtä mistä, saisi palkkaa, mutta jotain valmisteluita tai muuta seuraavaa päivää varten.

Mistä yksinkertainen mies nyt tunnistaisi ne merkit?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä yhtään mistään. Itse olen ollut edellisissä suhteissani uskoton miesten oltua sitä ensin. Olen silmää räpäyttämättä palannut kumppanini luo tuntematta pienintäkään omantunnonpistosta, ja elänyt normaalia arkea.

Vierailija
2/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko vaimoltasi läheisyyttä ja haluaako hän sinua ja seksiä. Jos ei ole läheisyyttää eikä seksiä, niin ei ole parisuhteessa enää mitään muutakaan.  Jos ei ole, niin miksei ole. Mitä olet tai olette tehneet sen eteen?

En usko että jos kotona on paljon läheisyyttä ja seksiä, eli rakasteluja,niin kukaan lähtee siitä kuplasta pettämään toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä on tai ainakin yritän antaa, mutta hänellä kiire tai huono hetki. Seksiä aika vähän.

Vierailija
4/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyyli muuttuu eli ulkonäköä kohennetaan, rutiinit muuttuu, alkaa pitämään huolta ulkonäöstään,kuntoilu. Tämä lista koskee niin miehiä kuin naisia.

Exälläni muuttui myös puhetyyli ja oli aina kiireinen. Alkoi tuoda pieniä yllätyksiä. Kukkia, leivoksia. Ole tarkkana. Poikkeukset arkielämässä kertoo jotain.

Vierailija
5/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyttä on tai ainakin yritän antaa, mutta hänellä kiire tai huono hetki. Seksiä aika vähän.

Sillloin pitäisi nostaa kissa pöydälle ja keskustella syistä miksi ja mitä niille voi yhdessä tehdä.  Jos ei ole sittenkään haluja keskustella,niin parisuhde alkaa olemaan taputeltu. Turha siinä toisenkaan kuvitella muuta ja se pitää hänelle myös tehdä selväksi. 

Vierailija
6/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillloin pitäisi nostaa kissa pöydälle ja keskustella syistä miksi ja mitä niille voi yhdessä tehdä.  Jos ei ole sittenkään haluja keskustella,niin parisuhde alkaa olemaan taputeltu. Turha siinä toisenkaan kuvitella muuta ja se pitää hänelle myös tehdä selväksi. 

Mitäpä, jos sinä nostaisit sen oman kissasi pöydälle. Keskusteltavaa vaimosi kanssa kyllä löytyisi. Tähän liittyy taas vahvasti vaimosi dildo ja sun perseesi.

Vierailija
7/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sittenkään haluja keskustella, niin parisuhde alkaa olemaan taputeltu. 

Vierailija
8/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos sinä nostaisit sen oman kissasi pöydälle. Keskusteltavaa vaimosi kanssa kyllä löytyisi. Tähän liittyy taas vahvasti vaimosi dildo ja sun perseesi.

Taas keksit tietämätön omiasi. Vaimon pilluun ei mahdu edes jelly jortikka eikä halua sinne pienempääkään dildoa. Niistäkin on keskusteltu. Mutta peukalonpää kelpaa nykyisin jo silloin tällöin sopivaan aikaan laitettuna.. 

Mitä jos kumminkin huolehtisit vain omista asioistasi kun sinulta ei taaskaan kysytty mitään!! Mutta taidat olla homo kun aina vain jaksat kysellä ja viitata perseeseen. 

Vierailija
9/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tapauksessa minä "unohtaisin" muutaman kerran airtagin vaimon kassiin, autoon tms ihan vaan katsoakseni että mennäänkö sinne työpaikalle vai jonnekin ihan muualle.

Vierailija
10/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö yleensä heti pesulle kun tulee "iltatöistä". Ilmestyykö pyykkikortiin samantien lisää pyykkiä. Pienet detaljit huutaa.

Vierailija
11/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisessa tapauksessa minä "unohtaisin" muutaman kerran airtagin vaimon kassiin, autoon tms ihan vaan katsoakseni että mennäänkö sinne työpaikalle vai jonnekin ihan muualle.

Ittensä tolla vaan rikkoo. Älä anna kenenkään tehdä susta tuollaista ihmistä.

Vierailija
12/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ittensä tolla vaan rikkoo. Älä anna kenenkään tehdä susta tuollaista ihmistä.

Mitä siinä rikki menee että selvittää totuuden?

Vierailija
13/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän luottaa, mutta mutta mutta... Ei ole helppoa. Autossa on airtag ja vaimo tietää sen, ihan varkauden varalle, ja sen perusteella auto on työpaikan pihalla. Työ tuntuu vievän enemmän aikaa kuin kaikki muut asiat yhteensä hänen elämässään vaikka ei kuulemma edes nauti siitä työstä.

Vierailija
14/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä valmisteluja ei voi tehdä työpäivän aikana, miksi on tultava välillä kotiin ja sitten muka takaisin töihin?

Vierailija
15/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä erikoiset iltariennot ovat iso muutos aikaisempaan käytökseen niin ...

Vierailija
16/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä valmisteluja ei voi tehdä työpäivän aikana, miksi on tultava välillä kotiin ja sitten muka takaisin töihin?

Olen kysynyt, ei kuulemma ehdi kun pitää lähteä ruokakauppaan ja hakemaan lapsi kotiin ja sitten pitääkin päästä lähtemään takaisin töihin tunnin kahden sisään siitä kun kotiin on tullut.

Vierailija
17/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole töitä illalla, sitten pitää käydä salilla. Välillä salilla käydään aikaisin aamulla ja sitten ehkä taas illalla.

Vierailija
18/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt, ei kuulemma ehdi kun pitää lähteä ruokakauppaan ja hakemaan lapsi kotiin ja sitten pitääkin päästä lähtemään takaisin töihin tunnin kahden sisään siitä kun kotiin on tullut.

Onko mielessä käynyt että sinä kävisit ruokakaupassa ja hakisit lapset kotiin?

Vierailija
19/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mielessä käynyt että sinä kävisit ruokakaupassa ja hakisit lapset kotiin?

Haen suunnilleen puolet kerroista kotiin, kaupassa käy yleensä hän, koska minä ilmeisesti unohtelen usein ostaa jonkin ruokatarpeen, jota ei välttämättä kauppalistassa ole ollutkaan.

Vierailija
20/26 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas keksit tietämätön omiasi. Vaimon pilluun ei mahdu edes jelly jortikka eikä halua sinne pienempääkään dildoa. Niistäkin on keskusteltu. Mutta peukalonpää kelpaa nykyisin jo silloin tällö

Kyllä sun pitäisi nostaa se kissa pöydälle, kun muillekin sitä samaa neuvoa täällä jakelet. On se nyt aika piilohomoa sovitella dildoa pyllyyn. Ja vielä vaimon omaa ja vaimolta salaa. Siinä ei ole mitään väärää, jos haluaa jotain anaaliinsa. Mutta, että tekee sen salaa ja muiden leluilla. Siinä on jo jotain aika perverssiä.

Kyllä sä olet meistä se homompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi