Mistä merkeistä tietää naisen pettävän?
Olen ehkä yksinkertainen mies, mutta kertokaa naiset, mistä merkeistä voi arvella naisen pettävän? Yksittäisiä kertoja satunnaisen kanssa tai mistä erottaa oikean suhteen? Minulla vaimo lähtee yks kaks iltaisin (ainakin kerran viikossa, kai aika usein useammankin) työpaikalle käymään ja viipyy siellä pari tuntia aina. Siis ei mitään sellaista työtä mistä, saisi palkkaa, mutta jotain valmisteluita tai muuta seuraavaa päivää varten.
Mistä yksinkertainen mies nyt tunnistaisi ne merkit?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minä yritän luottaa, mutta mutta mutta... Ei ole helppoa. Autossa on airtag ja vaimo tietää sen, ihan varkauden varalle, ja sen perusteella auto on työpaikan pihalla. Työ tuntuu vievän enemmän aikaa kuin kaikki muut asiat yhteensä hänen elämässään vaikka ei kuulemma edes nauti siitä työstä.
Se käy muualla panemassa. Täysin selvä asia. Nyt vaan narautat sen ja varaudut siihen, että se kääntää asian sun syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun normaalisti haluton vaimoni ehdottaa itse seksiä pettämisajankohdan liepeillä. Kai omatunto kolkuttaa
Että sinua voi rahastaa isänä jos sattuu pamahtamaan paksuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä valmisteluja ei voi tehdä työpäivän aikana, miksi on tultava välillä kotiin ja sitten muka takaisin töihin?
Olen kysynyt, ei kuulemma ehdi kun pitää lähteä ruokakauppaan ja hakemaan lapsi kotiin ja sitten pitääkin päästä lähtemään takaisin töihin tunnin kahden sisään siitä kun kotiin on tullut.
Onko mielessä käynyt että sinä kävisit ruokakaupassa ja hakisit lapset kotiin?
Haen suunnilleen puolet kerroista kotiin, kaupassa käy yleensä hän, koska minä ilmeisesti unohtelen usein ostaa jonkin ruokatarpeen, jota ei välttämättä kauppalistassa ole ollutkaan.
vittumitäpaskaa, ostoslistat on keksitty. kyllä, ne voi olla myös puhelimessa. jos et osaa käyttää edes ostoslistaa taidat olla oikeustoimikelvoton. tai trolli
Tuleeko millä tuulella kotiin? Jos väsynyt ja stressaantunut, ehkä tekee oikeasti töitä. Jos rento ja hyväntuulinen, viittaisi että on ollut fyysistä nautintoa
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä erikoiset iltariennot ovat iso muutos aikaisempaan käytökseen niin ...
Tähän lisäisin vielä itsevarmuuden kasvun seksissä, osaa rehellisesti sanottuna tyydyttää paremmin kuin kukaan aikaisemmista vaikka aiemmin enemmänkin häpesi itseään ja oli passiivisempi. Seksin määrä ei kuitenkaan ole kasvanut yhtään, sitä ei ole paljon.
Minun normaalisti haluton vaimoni ehdottaa itse seksiä pettämisajankohdan liepeillä. Kai omatunto kolkuttaa