Ilman kumppania loppuelämä, miten löytää iloa elämään?
Olen ollut lähes koko aikuisiän yksin. Muutama tapailusuhde on ollut ja nuorempana oli paljonkin vipinää.
Nyt olen ollut 15 vuotta yksin, joka tuntuu järkyttävän pitkältä ajalta. Tässä ajassa olen keskittynyt lapseeni, jonka sain lyhyestä suhteesta. Olen lähes omistautunut lapselle.
Olen nyt pikku hiljaa yrittänyt katsella ympärille, mutta kukaan ei kiinnostu enää minusta. Ei sillain kun aiemmin nuorempana mikä varmaan selittyy pitkälti iälläkin. Tinderiin en halua mennä.
Olen odottanut jotain kohtaamista jonkun miehen kanssa, joka oikeesti kiinnostuisi itsestä, mutta ei sitä näköjään tule. On hieman sellainen hylkiö olo. Työkaverit jotka eronnut löytäneet tyyliin heti uuden.
Miten hyväksyä se, etten koskaan löydä kumppania ja tulen olemaan yksin koko loppuelämän? Tuntuu surulliselta.
Kohtaan miehiä töissä ja vapa-ajalla paljon ja moni vetoaisi itseeni, mutta en herätä kenessäkään mitään tuntemuksia, ei kukaan oikein edes halua jutella.
Kommentit (74)
Salille, kasvata pitkä tukka ja bmi normaaliksi. Siis nämä ohjeet naisille ovat niin yksinkertaiset, mutta tietenkään niitä ei ole aina helppo toteuttaa. Toinen vaihtoehto on riman laskeminen, mutta kukapa sen haluaisi tehdä?
Odottaminen ei ainakaan paranna mahdollisuuksia. Rehellisesti voin sanoa että en ottaisi itseni ikäistä naista.
On tosi epärealistista ajatella että mies tulisi kasvokkain iskemään.
Lataa bumble/hinge/facebook dating/okcupid
Mä täytän 50 tänä vuonna ja olen ollut pari suhteessa kohta neljä vuotta. Olin jo täysin varma ettei ketään löydy mutta niin kävi silti. Toivon että säkin ap löydät, älä menetä toivoasi
Mielestäni on kaksi vaihtoehtoa:
a) Älä anna periksi, vaan etsi kumppania. Mene niihin deittisovelluksiin, osoita kiinnostusta ja uskalla toivoa, että nappaa. Ole myös aloitteellinen ja rohkea.
b) Älä surkuttele, jos olet antanut periksi, älä veivaa ees taas, vaan tee tietoinen päätös, että nautit elämästä itseksesi. Panosta muihin suhteisiin läheisten kanssa.
Tollainen masentelu, että ketään ei löydy vaikka haluaisin vaan pilaa elämäsi.
Sama tilanne ja suunnittelen suuntaavani ulkomaan markkinoille kun ei noiden kotimaisten tapailu tule koskaan sujumaan omien haamujen takia
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kaksi vaihtoehtoa:
a) Älä anna periksi, vaan etsi kumppania. Mene niihin deittisovelluksiin, osoita kiinnostusta ja uskalla toivoa, että nappaa. Ole myös aloitteellinen ja rohkea.
b) Älä surkuttele, jos olet antanut periksi, älä veivaa ees taas, vaan tee tietoinen päätös, että nautit elämästä itseksesi. Panosta muihin suhteisiin läheisten kanssa.
Tollainen masentelu, että ketään ei löydy vaikka haluaisin vaan pilaa elämäsi.
Jos ei vain jaksa? Ajattelen, että näin vanhaksi olen jaksanut, vielä menee vähän.
Olen ollut niin pitkään yksin, joten vaikea tehdä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne ja suunnittelen suuntaavani ulkomaan markkinoille kun ei noiden kotimaisten tapailu tule koskaan sujumaan omien haamujen takia
Voihan sitäkin kokeilla. Olen kokeillut. On tullut kulttuurierot vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai voi mitään panikkia ottaa. Jossain vaiheessa tapaan jonkun. Kävin ennustajalla ja sanoi, että viiden vuoden sisään tapaan miehen.
Ne ennustajat ei muuta osaa kun viedä rahat
Ni, en tiedä. Kävin nuorena Vilho Raatikaisella. Sanoi, että älä kerro kaikkea kaikille. Ja se vaikuttaa kohtalooni. Se todellakin on vaikuttanut. Olen ollut pitkään pois työelämästä jne. On olemassa aikaikkunoita. Asiat tapahtuvat silloin tai eivät tapahdu. Sitten tulee jotain muuta.
Me olemme liikkeessä jatkuvasti.
Ei ole olemassa samaa hetkeä. Joko virta on muuttunut tai ihminen on muuttunut.
Ei voi pitää varalla elämää tai ihmisiä. Se mikä yhdessä hetkessä ei ollut tarpeeksi hyvää, ei tule sitä olemaan myöhemminkään.
Kun itse kuvittelee löytävänsä parempaa. Tai sitten että voi palata siihen myöhemmin. Mutta ei voi. Virta on muuttunut, ihminen on muuttunut.
Elämä on tosi kummallista. Tärkeä ihminen elämässäni näkee unia. Noin viisi vuotta sitten olisi ollut aikaikkuna. Mutta sitten asiat eivät tapahtuneet. Hän oli tavallaan pettynyt, että minulle ei tapahtunut niin.
Mutta sitten tulee jotain muuta. Ehkä parempaa.
En oikein tiedä, mitä olisin voinut tehdä eri tavalla. Yritin, välillä olin uupunut. En saanut apua tarpeeksi. Ihmiset vain lähtivät pois. Aikaikkuna sulkeutui. Minä muutuin. Mielestäni parempaan suuntaan.
Ihminen, jonka olisin voinut kohdata. Hän ei ollut varma minusta. En ollut ikäänkuin tarpeeksi hyvä. Hänellä oli muut mielessä. Se on jokaisen oikeus. Ehkä hän ei ymmärränyt, että samaan virtaan ei voi palata kahdesti.
Nyt minulle on jotain muuta. Ehkä parempaa. Erilaista. Joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että saa olla yksin 💞
En minä tule olemaan yksin. Minulle on toinen jossain. Ei se ensimmäinen, jonka niin kuulin, että olisi pitänyt tavata.
Ei ikinä enää mitään parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tule olemaan yksin. Minulle on toinen jossain. Ei se ensimmäinen, jonka niin kuulin, että olisi pitänyt tavata.
Itse asiassa minulle on sanottu, että minun ei tarvitse koskaan olla yksin. Aina tulee olemaan joku joka rakastaa minua. Olen saanut lahjan. Mikä suuremmoinen lahja! Kun elämässä valo hiipuu, tiedän, että joku rakastaa minua ja pitää tässä elämässä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua halua koskaan enää kokea pettymystä parisuhteeseen. Olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua halua koskaan enää kokea pettymystä parisuhteeseen. Olen yksin.
Tai sitten löytyy joku, jonka kanssa asiat toimivat. Joku toinen.
Tässä oli kyllä kerta kaikkisen mukavasti kirjoittava ja ajatteleva mies. Sun kanssa vois vaihtaa ajatuksia kahvikupposen äärellä. Koruttomia lauseita, mutta niin totta.
Ap
Onhan noita lelukauppoja, jotka eivät vaadi kenenkään miellyttämistä tai laihduttamista. Ei muuta kuin tilausta sisään.
Ne ennustajat ei muuta osaa kun viedä rahat