Suositelkaa parempaa keskustelupalstaa.
Tämä on niin poliittisesti sensuroitu, että minulle riitti.
Kommentit (34)
Ei täällä oltaisi, jos sellaisesta tiedettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
9gag
Kiitos, olikin uusi tuttavuus
Tiedekeskustelu palsta on varmaankin paras tällä hetkellä, jos haluaa keskustella asioista ilman sensuuria, ja että keskustelua on aktiivisesti. Suomi24 keskustelupalstat ovat aika kuolleita nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi emme saa pystyy parempaa. please help IT-nörtit. Osoite vaan tänne, niin suuri osa lähtisi. Toki pitäisi olla ihan fiksua juttua.
Ihan mikä tahansa. Täällä kannattaa kirjoittaa vain, jos haluaa kimppuunsa hulluja 🤣
Mensan foorumi (tosin vaatii älykkyystestin).
Vierailija kirjoitti:
Kaksplus
Vauva ja Kaksplus ja suurin osa jutuista on kaikkea muuta paitsi lapsiin liittyvää juttua. Ollaan me suomalaiset merkillistä kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplus
Vauva ja Kaksplus ja suurin osa jutuista on kaikkea muuta paitsi lapsiin liittyvää juttua. Ollaan me suomalaiset merkillistä kansaa.
Kertoo just tälläisten foorumien vähyydestä. Enemmän näitä saisi olla ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedekeskustelu palsta on varmaankin paras tällä hetkellä, jos haluaa keskustella asioista ilman sensuuria, ja että keskustelua on aktiivisesti. Suomi24 keskustelupalstat ovat aika kuolleita nykyään.
Siis tiedepalsta.fi. Sinne vaan.
Maanpuolustus netti, murha inffo ja homma woorumi. Punk in Finland vielä ihan huumorimielessä. Kameramiesten foorumi on myös hyvä. Saa kait sinne naisetkin kirjoitella. Niin ja hopeinen omena, jos Applen käyttö innostaa.673
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi emme saa pystyy parempaa. please help IT-nörtit. Osoite vaan tänne, niin suuri osa lähtisi. Toki pitäisi olla ihan fiksua juttua.
En halua mitään fiksuja juttuja, haluan puppailla! 🥳🤠🥸
Vierailija kirjoitti:
Mensan foorumi (tosin vaatii älykkyystestin).
Minä olen älykkäin kaikista.
9gag