Terveellinen herkkusi?
Mitä terveellistä syöt kun haluat napostella/herkutella?
Oma terveellinen herkku on: ruisleipä sulatejuustolla ja paprikalla
Kommentit (692)
Paahdettu ruisleipä, maltilliset lisukkeet eli päälliset.
Pakastemarjat ja tuoreet hedelmät
Pensasmustikat!
Ja tämä joskus, jos tosi makeaa haluan: dippailen omenanlohkoja toffee-fudge makuiseen proteiinivanukkaaseen. Vois kokeilla suklaavanukkaan kanssa myös.
Hys! Tästä ei puhuta! t: kissojen ylipäällikkö
Appelsiinin viipaleet. Ihanan raikkaita.
Idut ja versot. Herkuttelen joka päivä
Olen hurahtanut "japanilaiseen juustokakkuun".
Olin kyllästynyt maustamattomaan jogurttiin ja vaikka tuo ei olekaan yhtä terveellistä kuin pelkkä jogurtti, niin se auttaa syömään taas kreikkalaista jogurttia. Laitan siihen vähän kirsikkahilloa ja bastogne-keksejä. On niin hyvää ettei tarvitse muita herkkuja. Vaikka keksit on epäterveellisiä niin on tuo terveellisempää kuin oikea juustokakku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaumuksella haudutettu ohraryynipuuro voisilmällä.
Jeps. Ihan ok.Mutta tuo herkku ei sovi keliaakikoille!
Itse syön, en ole sitä sulle antamassakaan. Se on minun herkkuni. Otsikossa kysyttiin, mikä on sinun terveellinen herkkusi.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole :D
Mitä?
karjalan paisti ja kuoriperunat.ruisleipä ja maito.
En nyt sanoisi tätä naposteluksi. Mutta esim avokadolla ja kalkkuna/kinkkuleikkeellä + sitruunamehulla ja pippurilla ryyditetty ruisleipä. Ja juustoa + paprikaa siivu jos haluaa.
Ja joo. Se leikkelehän tappaa, mutta ei vielä. Ja avokado tappaa mut aiheuttamalla massiiviset tulvat ilmastonmuutoksen myötä.
Mutta ei voi mitään.
Ja sivuun voi nakkaa parit Saksanpähkinät. Niissä raskasmetallit saa mut piippaamaan metallinpaljastimessa. Mutta ei taaskaan voi mitään .