Mies, Alatko seurustella naisen kanssa, jos huomaat, että hänen rintansa roikkuvat.
Mies ei halunnut olla minun kanssani, kun rintani roikkuvat.
Kommentit (23)
Kunnon mies ei ole turhamainen eikä kiinnitä sivuseikkoihin huomiota.
En tietenkään, jos ne roikkuu kun rukkaset.
Päinvastoin. Roikkuvat rinnat, pyöreä vatsa ovat merkki siitä, minkä tiedän kohta muutenkin, että nainen on ollut raskaana, synnyttänyt, tuntenut ja ymmärtää lemmenleikin koko kaaren. Sellaiset naiset ovat kiehtoneet minua jo nuoresta pitäen, ja heidän seuraansa olen hakeutunut ihan vaan lemmenleikkienkin tähden. He ovat lämpöisiä, leikkisiä, itsestään tietoisia ja osaavat arvostaa samoja ominaisuuksia myös miehessä. Olen yrittänyt olla heidän arvoisensa ja suuresti ilahtunut auliisti annetusta myönteisestä palautteesta. Jos et osaa hieroa naisen sielua, jätä hieromatta muualtakaan.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Roikkuvat rinnat, pyöreä vatsa ovat merkki siitä, minkä tiedän kohta muutenkin, että nainen on ollut raskaana, synnyttänyt, tuntenut ja ymmärtää lemmenleikin koko kaaren. Sellaiset naiset ovat kiehtoneet minua jo nuoresta pitäen, ja heidän seuraansa olen hakeutunut ihan vaan lemmenleikkienkin tähden. He ovat lämpöisiä, leikkisiä, itsestään tietoisia ja osaavat arvostaa samoja ominaisuuksia myös miehessä. Olen yrittänyt olla heidän arvoisensa ja suuresti ilahtunut auliisti annetusta myönteisestä palautteesta. Jos et osaa hieroa naisen sielua, jätä hieromatta muualtakaan.
Aah, mitä tekstiä! Hieroit juuri sieluani.
Alan jos haluan että ne rinnat roikkuvat kasvojani vasten. Siihen vaikuttaa kyllä moni muukin seikka kuin ne rinnat.
Pitääkin roikkua. Mielestäni näyttää paremmalta, kuin hyvin kiinteät rinnat. Pääasia, että on aidot rinnat. Silikonirintaisen kanssa en seurustelisi.
Pienethän näyttävät aina vain paremmalta kun alkavat vähän heilahdella kävellessä ja varsinkin naisen ratsastaessa päällä.
Tolkuton määrä löysänä roikkuvaa läskiä on aina ällöttävää vaikka sitä olisi kilokaupalla rinnoissakin.
Teinikaunottarilla on timmit pikkutisulit, muita en huoli.
Ei haittaa yhtään jos roikkuu. Mieluummin myös isot rinnat kuin pienet. Myös muotoja saa olla reilumminkin.
Kyllä vain, mitä suuremmat ja riippuvammat niin sitä kauniimpana kedon kukkasena pitäisin tuollaista feminiinistä jumalatarta!
Käyn uimahallissa useita kertoja viikossa ja vierailen usein eri uimahalleissa. Näen siis kuukaudessa todennäköisesti enemmän alastomia naisia kuin keskivertomies koskaan. Täytyy sanoa että valtaosalla rinnat roikkuvat jonkin verran, melkein iästä ja koosta riippumatta. Toki isoimmat rinnat roikkuvat yleensä enemmän ja aiemmin, mutta harvassa ovat ihan pystyt pienetkään rinnat. Eli jos on kiinnostunut luonnollisista naisista, kannattaa hyväksyä painovoiman olemassa olo.
Isot roikkuvat päärynamallin rinnat ovat seksikkäämpiä kuin mikään muu. Toki peräreiän levittäminen kiihottaa myös.
En ala seurustelemaan jos rinnat ei roiku.Pitää sitä sen verran kokoa olla.
Kyllä. Seurustelen nytkin isotissisen kanssa ja ne roikkuu. Seksikkäät ne on silti.
Ei tuollaisilla asioilla ole mitään väliä. Tärkeintä että luonteet mätsää.
Tissit ovat yksi ja sama kunhan nainen vain rakastaa perseseksiä
Itse asiassa pidän roikkuvasta rinnoista, mutta 90%: lla täällä roikkuvasta miehistä ei ole varaa valita.
Ulkonäkö herättää kiinnostuksen, mutta siitä eteenpäin sillä on melko vähän tekemistä sen kanssa, onko toinen viehättävä vai ei. Jollain tissien riippumisella ei ole juuri merkitystä. Menee samaan kategoriaan kuin väitteet että pitää olla iso kulli että pääsee parisuhteeseen.
Jos olet mukava niin aivan varmasti alan, tuommosella ei ole mitään merkitystä