Raskaustestin tulos vaihtelee. Mistä voi johtua?
Tein viikko alkionsiirron jälkeen ensimmäisen testin ja tuli nähtävä, mutta haalea viiva. Seuraavina päivinä näyttikin negatiivista. Virallisena testipäivänä tein vielä uudestaan testin ja se oli haalean positiivinen. Sen jälkeen digitesti ilmoitti, että en ole raskaana. Vuotoa on ollut jo yli viikon ja se alkoi jo silloin kun testi näytti positiivista. Mistä on kyse?
Kommentit (10)
Luultavasti kiinnittymisyritys, jolloin raskaushormonia on vähän erittynyt. Ei kuitenkaan ole kiinnittynyt. Eri testit mittaa eri määrän hormonia, joten toiset voi havaita kiinnittymisyrityksen ja toiset ei.
Ehkä olet raskaana, mutta HCG ei ole lähtenyt nousuun.
Kemiallinen raskaushan tuo. Kannattaa tehdä testit vasta varsinaisena testipäivänä, koska osa testeistä näyttää nuo kemialliset ja luo turhaa toivoa.
Mulla ollut noita monta peräkkäin ja todistettavasti olen kuitenkin hyvin hedelmällinen. Aina muutaman valeraskauden" jälkeen tullut raskaaksi. Tsemppiä!
Mä en nyt halua pelotella, koska todennäköisesti kyse on vaan keskenmenosta. Mulla oli kohdunulkoisessa raskaudessa tuollaista testien sekoilua. Sitten noin 3 viikkoa ekoista testeistä kävin lääkärissä. Kannattaa seurailla tilannetta..
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut noita monta peräkkäin ja todistettavasti olen kuitenkin hyvin hedelmällinen. Aina muutaman valeraskauden" jälkeen tullut raskaaksi. Tsemppiä!
Lisään vielä itsekin liian malttamaton eli testailin jo muutama päivä ennen oletettuja menkkoja herkillä testeillä, ehkä ei ois kannattanut, mut niin sitä on niin utelias.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt halua pelotella, koska todennäköisesti kyse on vaan keskenmenosta. Mulla oli kohdunulkoisessa raskaudessa tuollaista testien sekoilua. Sitten noin 3 viikkoa ekoista testeistä kävin lääkärissä. Kannattaa seurailla tilannetta..
Millaisia oireita sulla oli?
Ap
Onko kellekään muulle käynyt näin?
Ap
Keskenmeno