Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko ufoihin/eri sivilisaatoihin ja tietoisuuden tasoihin?

Vierailija
05.02.2025 |

Minä uskon. 

Keskustellaan ufoista, onko sinulla kokemuksia? Linkataan ketjuja tähän liittyen? 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko ufoihin/eri sivilisaatoihin ja tietoisuuden tasoihin?

Ufoja kirjaimellisessa merkityksessähän aina on.  Sitä, että kysymyksessä olisi maan ulkopuolisten olentojen tuntematonta ilma-alus-teksiikkaa, pidän äärimmäisen epätodennäköisenä.  Maailmankaikkuudessa uskon olevan älykästä sivilisaatioita muodostavaa maan ulkopuolista elämää.

AP, en varmuudella ymmärrä, mitä tarkoitat tietoisuuden tasoilla!  Jos nyt kysymys on esim. siitä, että kärpänen ja ihminen on eri tietoisuuden tasolla, niin onhan sitä silloin uskottava tasoihin.

Vierailija
42/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin, miksi he sieppaavat ja sitten muka tulevat pelastamaan, eikö sieppaus ole väkivalta tapaus, eikä kuulu rakkaus/vilpitön hyvän tahtoisuuden sanan piiriin..

Tekeekö he(sieppaus+raskaus+sikiön pois otto) hybridejä esim likaisiin kaivoksiinsa ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin, miksi he sieppaavat ja sitten muka tulevat pelastamaan, eikö sieppaus ole väkivalta tapaus, eikä kuulu rakkaus/vilpitön hyvän tahtoisuuden sanan piiriin..

Tekeekö he(sieppaus+raskaus+sikiön pois otto) hybridejä esim likaisiin kaivoksiinsa ? 

Kuten sanottu, maailmankaikkeudessa on eri tasoisia elämänmuotoja. Ihmisissäkin on hyväntahtoisia ja pahantahtoisia. Kuten ylhäällä, niin myös alhaalla. 

Joku paljon meitä älykkäämpi elämänmuoto voi katsoa meitä, kuten me katsomme muurahaisia. Niillä on järjestäytynyt elämänmuoto, ne ovat ahkeria, sotivat toisten heimojen kanssa, jopa kantavat omiensa ruumiit kotiin. Mutta ne ovat meidän ihmisten silmissä arvottomia. Niitä voi tutkia ja tappaa. 

Joku toinen, hyväntahtoisempi elämänmuoto voi katsoa säälien, että nuo tuolla tuhoavat itse itseään. Ja haluta auttaa.

Tämä on spekulaatiota, ja kärjistettyä.

Vierailija
44/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, maailmankaikkeudessa on eri tasoisia elämänmuotoja. Ihmisissäkin on hyväntahtoisia ja pahantahtoisia. Kuten ylhäällä, niin myös alhaalla. 

Joku paljon meitä älykkäämpi elämänmuoto voi katsoa meitä, kuten me katsomme muurahaisia. Niillä on järjestäytynyt elämänmuoto, ne ovat ahkeria, sotivat toisten heimojen kanssa, jopa kantavat omiensa ruumiit kotiin. Mutta ne ovat meidän ihmisten silmissä arvottomia. Niitä voi tutkia ja tappaa. 

Joku toinen, hyväntahtoisempi elämänmuoto voi katsoa säälien, että nuo tuolla tuhoavat itse itseään. Ja haluta au

Ihan hyvä tarina ja osaa voisi soveltaa ihan totuuteenkin jopa.

Se miltä osin pystyt tappamaan näitä sivilisaatioita olet sinä itse ja itsesikin kohdalla vain sen verran minkä pystyt.

En ymmärrä miksi esimerkiksi enkelit ovat mielisairauden merkki mutta on todellakin ok uskoa kaikkea utopistista. 

Itse siis pystyn ymmärtämään sinua mutta miten tämänlaiset ajatukset otetaan muuten vastaan ihmisten toimesta? Oletko puhunut näkemyksistäsi muille?

Vierailija
45/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kaappaa ihmisiä fyysisesti yhtään mihinkään. Tarinat ovat tarinoita.

Vierailija
46/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Olen kristitty. Uskon Jumalaan. 

Minäkin uskon Jumalaan, mutta en kristittyjen pienentämään ihmismäiseen Jumalaan, vaan todelliseen maailmankaikkeuden luojaan ja ylläpitäjään. 

No minkälainen toimenkuva on sinun Jumalallasi?

Vierailija
47/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon Jumalaan, mutta en kristittyjen pienentämään ihmismäiseen Jumalaan, vaan todelliseen maailmankaikkeuden luojaan ja ylläpitäjään. 

Ei minun, vaan meidän kaikkien Jumalalla. Ei jakaa rakkautta valikoivasti, kuten abrahamististen uskontojen Jumala. Meidän kaikkien Jumalan toimenkuvaan ei kuulu maapallon ihmisten jakaminen kahteen leiriin. 

Kristinuskonnossa hapuilua Jumalaa kohti ovat rakkauden kaksoiskäsky ja Isä Meidän rukous. Lähde niistä ja niiden noudattamisesta, niin pääset eteenpäin. 

Vierailija
48/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

En usko jumaliin, en enkeleihin, en pyhimyksiin, en ufoihin, en mihinkään "eri tietoisuuden tasoihin", enkä mihinkään muuhunkaan höperyyteen. 

En yksinkertaisesti usko mihinkään muuhun kuin maalaisjärkeen, ja sitä minulla on runsaasti. 

Vierailija
49/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että kysyt Jumalan toimenluvaa, kertoo, että et tajua Jumalasta sitäkään vähää, mitä henkiset, hengelliset ja uskonnolliset ihmiset yrittävät hapuilla. Jumalaa ei tavoiteta ihmisaivoilla, eikä Jumala ole kirjoittanut yhtään kirjaa edes ihmisten välityksellä. 

Et kuitenkaan tule palamaan helvetin tulessa ikuisesti, sen voin kertoa. Jokaisesta teostasi ja sanastasi tulet kyllä olemaan vastuussa. 

Vierailija
50/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että kysyt Jumalan toimenluvaa, kertoo, että et tajua Jumalasta sitäkään vähää, mitä henkiset, hengelliset ja uskonnolliset ihmiset yrittävät hapuilla. Jumalaa ei tavoiteta ihmisaivoilla, eikä Jumala ole kirjoittanut yhtään kirjaa edes ihmisten välityksellä. 

Et kuitenkaan tule palamaan helvetin tulessa ikuisesti, sen voin kertoa. Jokaisesta teostasi ja sanastasi tulet kyllä olemaan vastuussa. 

Kyllä minä ymmärrän kaiken olennaisen, minulle puhutaan ja olen saanut vastauksia.

Minä voin kysyä vaikka tiedän totuuden Jumalasta, luojastamme joka on kaikkivaltiaamme.

Minä voin tulla muiden ihmisten luokse kysymään myös neuvoja sillä minäkin olen ihminen enkä mikään Jumala.

Suosittelen opettelemaan käytöstapoja.

Vierailija
51/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapoja? Minä vastasin kysymykseesi. Kiitos ja anteeksiko olisi pitänyt sanoa?

Jos kuvittelet tietäväsi Jumalasta, et tiedä mitään. Se on totuus. Minäkin olen suorassa yhteydessä Jumalaan, olen Jumalan kuva ja osa Jumalaa. En silti väitä näillä ihmisaivoillani tajuavani maailmankaikkeuden ja sen Jumalan suuruutta.

Hyvää päivänjatkoa! 

Vierailija
52/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan tule palamaan helvetin tulessa ikuisesti, sen voin kertoa. Jokaisesta teostasi ja sanastasi tule

Et ymmärtänyt koko kommentin ideaa etkä osannut käyttäytyä, olet ylimielinen ja röyhkeä, tölvit omasta pahasta olostasi täysin syyttä.

Minä tiedän kaiken olennaisen ja hyväksyn sen kaiken, sinä taas et. Et edusta Jumalaa, Jumala on rakkaudellinen.

Iloa myös sinun päivääsi!

Vierailija
53/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. 

En usko jumaliin, en enkeleihin, en pyhimyksiin, en ufoihin, en mihinkään "eri tietoisuuden tasoihin", enkä mihinkään muuhunkaan höperyyteen. 

En yksinkertaisesti usko mihinkään muuhun kuin maalaisjärkeen, ja sitä minulla on runsaasti. 

Maalaisjärki on kieltämättä voimakas asia sekin mutta ei sulje pois mahdollisuuksia uskoa erilaisiin asioihin.

Vierailija
54/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli karma? Entä armo?

Vierailija
55/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan tule palamaan helvetin tulessa ikuisesti, se

En ole ilkeä enkä tölvi. Se on sinun tulkintasi. En pyydä anteeksi, että koet minun olevan ilkeä, kun kerron rehellisesti, mitä itse olen tähän mennessä ymmärtänyt. Me puhumme samasta asiasta eri tavalla. Minulla ei ole mitään tarvetta käännyttää sinua samaan ymmärrykseen kuin minulla on. Sinä kuljet omaa tietäsi.

Toivon simun tuntevan nyt Jumalan siunauksen.

Vierailija
56/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. 

Maalaisjärki on kieltämättä voimakas asia sekin mutta ei sulje pois mahdollisuuksia uskoa erilaisiin asioihin.

Maalaisjärki on todella tärkeä asia kun elämme tällä tasolla. 

Vierailija
57/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä että mittaamattoman suuressa universumissa on muitakin sivilisaatioita. Ufoja en ole nähnyt, enkä kohdannut alieneita. Toivon, että en jatkossakaan kohtaisi.

Miksi toivot? Etkö halua ajatella mahdollisuutta että jokin elämänmuoto olisi sinua kehittyneempi joko hyvässä tai pahassa?

Tämän maapallon eläimille me ollaan kehittyneempiä ja sanoisin että siinä pahassa merkityksessä.

Se varmaan kyllä herättääkin pelon tunteita jos joutuukin altavastaajaksi..

Vierailija
58/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kui

Tuputat vielä lisää tuota yhdentekevää narsistista paskaasi minulle joka en todellakaan tarvitse sinulta yhtään mitään, en edes arvostusta sillä ymmärrän että sinä et siihen kykene. Kiitos!

Vierailija
59/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. 

Maalaisjärki on todella tärkeä asia kun elämme tällä tasolla. 

Kyllä onkin, se pitää jalat maassa vaikka pää hipoisi välillä pilviä.

Vierailija
60/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. 

Minulla se sulkee. Sorry. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi