Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko ufoihin/eri sivilisaatoihin ja tietoisuuden tasoihin?

Vierailija
05.02.2025 |

Minä uskon. 

Keskustellaan ufoista, onko sinulla kokemuksia? Linkataan ketjuja tähän liittyen? 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että ufot/avaruusolennot ovat eri dimensioissa olevia entiteettejä, jotka pystyvät käymään myös meidän ulottuvuudessamme ja näyttäytymään meille milloin missäkin muodossa. Vanhan maailman ihmiset pelkäsivät peikkoja, menninkäisiä ym. Kun maailma modernisoitui ja teknologia kehittyi, nämä olennot alkoivat ilmetä ihmisille ufojen muodossa. Samoja olentoja loppujen lopuksi, mutta se, miten me ne aistimme, muuttuu aikojen mukaan.

Uskon, että ufot/avaruusolennot ovat eri dimensioissa olevia entiteettejä, jotka pystyvät käymään myös meidän ulottuvuudessamme ja näyttäytymään meille milloin missäkin muodossa.

Tätä mieltä minäkin olen.

Eri dimensio eli eri ulottuvuus.

Ihmiset ovat fyysisiä olentoja maan päällä ja kaikki muut olennot ovat eri ulottuvuudessa eli energiaa (energiataso/henkimaailma).

Vierailija
22/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, vaikka ei ole mitään kokemuksia heistä. Uskon itseasiassa siihenkin, että olemme joku heidän projektinsa, siis me maan asukkaat ja eläimet ja koko systeemi. Tai jotakin sinnepäin. 

Kyllä tämäkin totta on. Olemme samalla luojan projekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon eri tasoihin ja taajuuksiin, ja että elämää on maailmankaikkeudessa monilla eri tasoilla ja eri muodoissa. En tosin jaksa vaivata päätäni hirveästi näillä asioilla, koska tällä hetkellä minun tehtäväni on elää tällä tasolla, tässä maailmassa, ja ottaa tästä maapallon päällisestä arkielämästä se oppi, joka minulle on tarkoitettu.

Ufoihin uskon, koska olen nähnyt sellaisia. Ufohan on siis tunnistamaton lentävä esine. Lapsuuden kotipaikassa maalla näin usein taivaalla selittämättömiä valoilmiöitä. Samassa paikassa koin muitakin selittämättömiä asioita, kuten ruumiistairtautumisia.

Nykyään taivaalla näkyy paljon satelliitteja, avaruusromua ynnä muuta ihmisen sinne lähettämää. Ne eivät kuitenkaan vaihtele suuntaa ja nopeutta kuten näkemäni valoilmiöt. 

Vierailija
24/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tiedemies uskoo rinnakkaistodellisuuksiin, joten yksi mahdollisuus on, että ufot tulevat niistä.

Käyvät täällä matkailemassa, ja tutkimassa paikkoja, että "katsos Kerttu, että se mikä on meillä joki, on täällä Grand Canyon."

Vierailija
25/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tiedemies uskoo rinnakkaistodellisuuksiin, joten yksi mahdollisuus on, että ufot tulevat niistä.

Käyvät täällä matkailemassa, ja tutkimassa paikkoja, että "katsos Kerttu, että se mikä on meillä joki, on täällä Grand Canyon."

Jep, juttelen päivittäin erilaisten hahmojen kanssa. He ovat toisinaan myös vitsikkäitä.

Vierailija
26/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jeesukseen uskovia olisi yhtäpaljon, kuin ufoihin, niin maailma olisi erilainen paikka.😄

Vierailija
27/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jeesukseen uskovia olisi yhtäpaljon, kuin ufoihin, niin maailma olisi erilainen paikka.😄

Mistä tiedät. Itse uskon Jeesukseen, Jumalaan, luojaan, enkeleihin, henkiin, henkioppaisiin, oppaisiin, keijuihin, maahisiin, demoneihin, lystikkäisiin, kivien henkiin etc. Minulla on ihanan hyvä elämä ja olen onnellinen ihminen.

Vierailija
28/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikki mitä emme pysty fyysisesti todentamaan on vain energiaa.

Vierailija
29/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että muualla on elämää. Maailmankaikkeus on sen verran vanha että varmasti joku on tännekin ehtinyt, ihmiskunta on nuori, nyt vasta ensimmäiset pyrkivät pois maan vetovoiman piiristä. Eli kyllä täällä on käynyt ja varmaan on nytkin vierailijoita.

Henkisen kasvun tasot, kyllä uskon näihin. Itse otin juuri askeleen eteenpäin, ainakin itsestäni tuntuu siltä. Toisaalta olen surullinen että ihmiskunta ei opi historiastaan mitään, taas nousevat samat aatteet ja vastakkainasettelut kuin sata vuotta sitten. Toisaalta, jotkut kansakunnat ovat menneet ns henkisesti pilalle, lapset ja jo kolmekymppiset aikuiset ovat täysin pilalla huonon kasvatuksen takia. Suomi valitettavasti on yksi näistä maista.

Ihmiset tulevat kauhistumaan mitä tulee tapahtumaan, niin väestön vähentämisestä kuin elämänmuutosten rajuudesta. Olen iloinen siitä että maapallolla siirtyminen uuteen aikaan kävi toistaiseksi rauhallisesti, uusi isäntä pääsi palaamaan valtaan ja nyt hän tietää mitä tekee, muu maailma kauhuissaan odottaa jokaista aamua, mitä sieltä nyt kuuluu... No, elämä on.

Itse itselleni olen ollut armelias, olen unohtanut fyysiset kivut ja vaivat, rahakin on nykyään sivuseikka, netin hylkäsin lähes kokonaan koska netti itsessään ei vie eteenpäin. Ajatukselle, hengelle pitää löytää uudet tavat toimia, vaikuttaa ja rakentaa parempaa ihmistä. Hylätkää sähköinen hömppä, kommunikoikaa ihminen ihmiselle. Rakastakaa toisianne.

Vierailija
30/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou kaikki hihhulit. Ensi yönä klo 01:00 ulos pihalle, vain rintsikat ja uikkarit päällä. Avoimelle tilalle vähintään 5 metriä tyhjää tilaa sinun molemmin puolin. Siitä ystävät tulevat noutamaan sinut yön kuluessa. Rohkeutta. Et ole yksin.

Vierailija
31/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
32/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon eri taajuuksiin, sillä niistä on jonkinlaista kokemusta meditaation ja rumpumatkojen kautta. Ufoista ei ole kokemusta, mutta ainakin pahoihin henkiin uskon. 

Vierailija
33/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Uskon vain Sanna Marinin jauhojengiin.

T: vihervassari

Vierailija
34/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ufot ja avaruusolioiksi käsittämämme olennot ovat interdimensionaalisia olentoja, pahoja henkiä, niitä Luciferin kanssa langenneita. En halua niihin mitään yhteyttä. Turvaan Herraan Jeesukseen, jonka nimeä ne kavahtavat ja pakenevat.

Vierailija
35/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tietoisuuden tasoista en ole varma mitä tarkoitat? 

Vierailija
36/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tietoisuuden tasoista en ole varma mitä tarkoitat? 

Oikeasti energia on vain sitä energiaa. Nämä tasot kuvastavat jotakin. En ole aloittaja.

Vierailija
37/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olen kristitty. Uskon Jumalaan. 

Vierailija
38/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on antanut meille mielikuvituksen lahjaksi jotta hän voisi näyttää meille asioita konkreettisesti.

Vierailija
39/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähdetään siitä, että fysiikan lait ovat samoja kaikkialla. ajatus vaikkapa avaruusmatkailusta asettuu hassunhauskoihin kehyksiin.

Ihmismittakaavassa kun lento lähimpään tähteen kestaisi jo tuhansia ihmisukupolvia. Ja ihan yhtä kauan Alieneilta, Pretadoreilta.  Ja poimunopeuksien käyttöön liittyy se ongelma, ettei koko maailmankaikkeudesta löydy riittävästi energiaan 6. poimunopeuden saavuttamiseen StarWarsien tapaan.

Eip ois hevoispelienkään aikaan kukaan osannut ennustaa dodge viperiä. Miksi siis nykytieto pätisi vaikka 300 vuoden päästä?

Vierailija
40/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon Jumalaan, mutta en kristittyjen pienentämään ihmismäiseen Jumalaan, vaan todelliseen maailmankaikkeuden luojaan ja ylläpitäjään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme