Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rakenneultra---sukupuoli?

05.03.2007 |

Oltiin tuossa juuri rakenneultrassa. Ei haluttu kysyä sukupuolta,(joskin sitä ei ilmeisesti Porissa edes kerrota) mutta kovasti kyllä yritin omilla silmillä katsella kumpi olis tulossa. Joskus luin että jos näkyy kolme valkoista viivaa on jompi kumpi tai jotain vastaavaa

Kertokaas nyt kokeneemmat ja viisaammat

;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta meillä tuolla Kotiloissa yksi odottaja muistaakseni näistä viivoista puhui... Olikohan se siis niin päin, että kolme viivaa olis tyttö ja kaksi poika...? Tästä ei nyt taida kauheesti olla sulle apua :) Kyllä mä aika varma olen kuitenkin, et noin päin ne meni. Tällä kyseisellä äidillä oli jo kaksi tyttöä ja nyt kolmas tulossa. Korjatkoon joku joka paremmin tietää :)

Luna ja " Aarre" rv 36+3

Vierailija
2/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kyllä porissa sanottiin että näyttäis pojalta. eihän sitä koskaan varmaksi voi tosta tavallisesta ultrasta tietää, mutta usein kai osunut veikkaukset oikeaan.

ja vaikka mäkin oon paljon kuullut tuota, ettei porissa sukupuolta kerrota, niin taitaa puhaltaa uudet tuulet tämänkin asian suhteen, ainakin nuoret perheelliset kaverit on myös saaneet vastauksen ultraajalta, jos on jotain näkynyt.

mutta tietysti uutiseen tarvii aina varautua siinä mielessä, ettei liikaa ostele etukäteen vain tyttömäisiä tai poikamaisia tuotteita, yllätyksiä voi tulla;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä on viivoja?

Siitä monitorista kun näkee vauvan,niin siinä sukuelinten kohdalle meillä aiankin näkyi 3 kirkasta, valkoista ns. viivaa. Eihän ne nyt ihan suoria viivoja varsinaisesti olleet, mutta kuitenkin selvät kirkkaat valkeat kohdat.

Vierailija
4/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kolme viivaa ovat selvä merkki, että vauva on tyttö. Sukupuolielimet voivat näyttää epäselviltä ultrassa, mutta kirkkaat valkoiset viivat ovat varmempi merkki. :)

Vierailija
5/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä tiedän, että kyllä Porissa kerrotaan sukupuolikin jos pyytää. Sillä mielellä kysyin, että hoksasin kyllä, että kyseisestä kuvakulmasta sen näkisi jos harjaantunut silmä olisi, ja pyysin kätilöä sanomaan. Tosin " mulkaisi" kummasti, mutta sanoi silti että tytöltä näyttää. (saattoi mulkaista pahastuttuaan tai sitten pitäessään mua idioottina, kun oli aika selvä haarustinkuva, halusin vaan vahvistuksen omalle tulkinnalleni..) Tuo rakenneultrassa. (En siis erikseen pyytänyt kalastelemaan sitä tietoa, siihen menis turhaan resursseja, ymmärtäähän sen jokainen.)

Toisen kerran kertoi lääkäri samoin tytöksi kontrolliultrassa pyytämättäkin. Ja mistä vieläkin oon täpinöissäni niin se oli 4d-laite jolla katteltiin sillä kertaa. Ymmärsin, että olisivat juuri sen ostaneet sinne (tosin neuvolan täti sanoi että saattoihan se olla testikäytössä vaan siellä).