Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki gamerit tänne

05.02.2025 |

Alotus videossa. Mikä paras peli sun mielestä?

Kommentit (30)

21/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain parhaita ja/tai eniten pelattuja pelejä: HoMM3, Civilizations-sarja, WoW (Shadowlandsiin asti), Dwarf Fortress, XCOM: Enemy Unknown, Bungien Halo-sarja (erityisesti Halo 2), Doom Eternal ja Infinity Engine-pelit.

Lähiaikoina olen pelannut Slay the Spireä, joka on ollut koukuttava.

Ja San Andreas on nähdäkseni paras GTA, tosin en ole vitosta hirveästi pelannut.

Vierailija
22/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki autistiretardit samassa ketjussa 🤣😂

20v it-alalla, nettona varmasti enemmän kuin mitä sä saat bruttona🤷

Rakastan pelinörttejä~💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK kirjoitti:

Joitain parhaita ja/tai eniten pelattuja pelejä: HoMM3, Civilizations-sarja, WoW (Shadowlandsiin asti), Dwarf Fortress, XCOM: Enemy Unknown, Bungien Halo-sarja (erityisesti Halo 2), Doom Eternal ja Infinity Engine-pelit.

Lähiaikoina olen pelannut Slay the Spireä, joka on ollut koukuttava.

Ja San Andreas on nähdäkseni paras GTA, tosin en ole vitosta hirveästi pelannut.

Mä oon jo vanha patu mut doom 2016 ja eternal on vedetty UN useasti läpi. Dark ages kohta tulossa et sitä odotellessa. Samoin tänä vuonna gta 6 ja just pelasin sniper eliten uusimman läpi. 

pitää sitä jotain harrasteita olla

24/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK kans samalla linjalla että civilization on hyvä. Pellaillu aina sillon tällön sen olemassa olosta asti.

Vierailija
25/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan JRPG-pelejä pääosin. Lempi FF on FF8. Kingdom Heartsit ihania, samoin Personat. Sitten todella animemaisia pelejä, joista pidän ovat Talesit ja Falcomin tuotanto, kuten Trails of. TWEWY DS:ällä oli silmät avaava kokemus, kun sen ekaa kertaa pelasin.

Lapsena Spyrot, Ratchet ja Clankit, Crash Bandicootit ja Mini Ninja oli ihan mahtavia! Sitten kaksi Simpsons -peliä, yksi niistä Hit and Run. Super Mariota oli kiva myös pelata perheen kanssa. Ja sitten Tekken Tag Tournament! Lapsena pelasin myös isän k-18 peliä nimeltä Gun. 🤭 Itse asiassa Bayonettaakin. 😅

Mutta paras peli ikinä mielestäni on Dog's Life Suomi dubilla! :D Siitä toivoisin, että tulisi remake joku päivä. Jos minulla olisi paljon rahaa, pistäisin jotkut tekemään XD

26/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisari kirjoitti:

SK kans samalla linjalla että civilization on hyvä. Pellaillu aina sillon tällön sen olemassa olosta asti.

Civilizations on minusta siitä erittäin kunnioitettava sarja, että sen kaikki pelit ovat mielestäni ainakin jollain tapaa hyviä, vaikka ne eivät myöskään ole pelkkiä "uusia tapetteja" vanhoilla mekaniikoilla.

27/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisistä peleistä Horizon on hyvä tarinan takia ja tykkään pelattavuudesta. Oli aluksi aika hämmästynyt olo että hää? Jouskarilla jota metalli otusta vastaan.. ?

Vierailija
28/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

League of Legends ja Kingdom Hearts 2

Vierailija
29/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan JRPG-pelejä pääosin. Lempi FF on FF8. Kingdom Heartsit ihania, samoin Personat. Sitten todella animemaisia pelejä, joista pidän ovat Talesit ja Falcomin tuotanto, kuten Trails of. TWEWY DS:ällä oli silmät avaava kokemus, kun sen ekaa kertaa pelasin.

Lapsena Spyrot, Ratchet ja Clankit, Crash Bandicootit ja Mini Ninja oli ihan mahtavia! Sitten kaksi Simpsons -peliä, yksi niistä Hit and Run. Super Mariota oli kiva myös pelata perheen kanssa. Ja sitten Tekken Tag Tournament! Lapsena pelasin myös isän k-18 peliä nimeltä Gun. 🤭 Itse asiassa Bayonettaakin. 😅

Mutta paras peli ikinä mielestäni on Dog's Life Suomi dubilla! :D Siitä toivoisin, että tulisi remake joku päivä. Jos minulla olisi paljon rahaa, pistäisin jotkut tekemään XD

Genshin Impactia suosittelen kokeilemaan. Ilmainenkin, niin ei edes menetä kun aikaa. 

Vierailija
30/30 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell let loose on kova kavereiden kanssa