Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HELMIEN VIIMEINEN(KÖ)?? VIIKKO**

05.03.2007 |

Tässä meidän viikonloppuiset lyhyet mutta ytimekkäät pulinat:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?sort=DESC&m=9738818&p=2&tmo…

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksa kahlata tänään viikon pinoa läpi kokonaan..ja hirveä hinku itsestäni ilmoitella!

Alkuviikon viestejä muutaman luin ja huomasin mm. Sipun suru-uutisen..Varmasti vaikeaa...ei osaa mitään sanoa..

Ja törkeästi omaan napaan...

Eli perjantaina 2.3 oli käynnistysaika Tayssissa ja sinne jäätiin siltä reissulta. Matkasta tuli hiukan odotettua pidempi, tänään vasta kotiuduttiin joten siksi netti-hiljaisuutta koko viikko!

UUTISET:

Poika (" Vilppu" ) syntyi siis pe 2.3 klo 20.10.

Mitat: 3820g ja 54cm, pitkä poika!..Ja niin suloinen!

Ihan ongelmitta en selvinnyt synnytyksestä ja siitä varoituksen sana teille jotka vielä olette kokonaisena;

Synnytyskertomustani ei kannata lukea jos on taipumusta pelkoon!

Kolomonen täällä ainakin vielä on kokonaisena ja muitakin..

Tsemppiä teille!!!

Huomenna kirjoitelen synnytystarinani..nyt huilimaan!

mammutti ja Vilppu 7pv

Vierailija
42/48 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivettä hulahti ihan kunnolla parisen tuntia sitten, nyt on tullut tosi lieviä suppareita harvakseltaan... sais kyllä tihentyä kunnolla. sanoivat sairaalasta että kuutisen tuntia voidaan odotella vesien menosta. huh, nyt alkaa jännittää ihan tosissaan!!!

loviisa rv 41+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loviisa: Sulla on siellä kyllä jännä tilanne, hui :) Onnea vaan matkaan sitten kun lähdette. Eiköhän ne supistukset kohta siitä voimistu ;) Ajattele, ei mene kauaa kun sinulla on jo pieni vauva rinnalla! *haaveilee*

Jouhi

Vierailija
44/48 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivesi ei ole enää kirkasta, vaan vähän vihertävän kellertävää, täytyy tästä lähtee näytille... suppareita ei juuri ole. vähän hirvittää kuinka tässä käy, onko vauvalla jokin hätä.

tsemppiä vielä kolomoselle!! kiva kun olet ollut seurana nää viime metrit!

loviisa

Vierailija
45/48 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, jäin sitten yksistään tänne, ISOT TSEMPIT LOVIISALLE, mutta ihana kuulla että mammuttikin tuli kahtena kappaleena takaisin!!! Onnea kovasti, ja eihän " vilppu" sitten ollutkaan kovin iso poika (ainakin jos vertaa Jolandan pikkumieheen)!

Mielellään lukisin tuon synnytyskertomuksen, mutta taidan jättää väliin kun olen tullut aika pelokkaaksi sipun uutisten jälken + mulla on myöskin taas käynnistys edessä (ainakin luultavammin), taida lukea mammutti sen vasta kun olen itse päässyt urakan loppuun!

Millähän tämän vauvan saisi täältä kunnialla ulos? Tänään olis tarkoitus paikkoja järjestellä ja siivoilla...mutta tuskin siitä mitään seuraa niin hyvin oli vauvalla kaikki tuolla masussa, etten usko hänen ymmärtävän et vuokra-aika yksiössä on mennyt jo umpeen ja häätö uhkaa!!

Taidan nyt siirtyä tuonne maaliksien riesaksi, kun muuten täällä saa tosissaan keskustella yksinään, mutta käyn kyllä nostelemassa pinoa vähän väliä, jotta saadaan vauva-uutisetkin kasattua ja näytille johonkin!

t.kolomonen rv 41+5 (voi p***ele kun odottavan aika on PIIIIITKÄ!!!)

Vierailija
46/48 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolomonen:

voi olla kyllä parempi että tosiaan lukaiset tarinani vasta oman synnytyksesi jälkeen! Vaikkakin mulla oli vaan huonoa onnea matkassa, eikä niin tapahdu useasti, kun mitä mulle kävi...

Sulla alkaa olla niin sanotusti päivät täynnä! En yhtään ihmettele, jos aika ei tunnu kuluvan ja olo on tukala.. Koita kuitenkin kestää vielä hetki!!!!

Halaus ja jaksamista!

nyt on mentävä vaihtamaan poikaselle vaippaa kun haisee..

mammuttti ja vilppu 8pv

Vierailija
47/48 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipulle syvimmät osan ottoni!!Itkin lukiessani juttusi..ihan kauheaa tollanen,en tiedä mitä sanoa..voimia teille!!!

kolomonen: Tsemppiä sinulle!kyllä se sullakin kohta on oma pieni nyytti sylissä,usko pois!!(tosin tiedän että viime päivät ovat yhtä tuskaa!!)

Ja onnea kaikille vauvansa saaneille!:)

Jonzu ja tyttö 9pvää

Vierailija
48/48 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kommentoimaan...lähinnä kolmoselle...

Ei sitä kannata pelokkaaksi heittäytyä...tälläisiä juttuja mikä meille kävi, sattuu koko suomessa n. 50 per vuosi...eli todella harvinaista...

Hyvin kaikki menee ei suotta kannata jännittää :)

Ja anteeksi jos nyt olen aiheuttanut turhaa huolta jollekkin...se ei missään nimessä ole ollut tarkoitus.

Ja onnea vielä kerran kaikille muille vauvansa saaneille!!!!

sippu