Mies on alkanut puhua "Annista" - tästäkö se nyt alkaa?
Anni on uusi työkaveri. Tiedän hänet etäisesti muuta kautta. Vaihtaa miestä aika kevyesti vaikka on lapsiakin. Anni sitä, Anni tätä, Anni aina sanoo että...
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies puhui koko ajan myös Annista. Sitten Anni vaihtoi työpaikkaa, ja mies puhui hänestä ehkä vähän harvemmin. Kerran sanoi, että perustaisi oman yrityksen ja voisi palkata Annin sinne.
Luuleeko nuo, että me ollaan tyhmiä???
Anni oli miehesi mielestä viehättävä? Tuff shit. Et kai luule olevasi maailman ainoa nainen jota miehesi pitää viehättävänä?
Anni nosti hameen helmaansa ja korjasi sukkanauhaa.
Anni söi välipalaksi proteiinirahkaa ja teki härskejä eleitä nuollessaan lusikkaa puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies puhui koko ajan myös Annista. Sitten Anni vaihtoi työpaikkaa, ja mies puhui hänestä ehkä vähän harvemmin. Kerran sanoi, että perustaisi oman yrityksen ja voisi palkata Annin sinne.
Anni oli miehesi mielestä viehättävä? Tuff shit. Et kai luule olevasi maailman ainoa nainen jota miehesi pitää viehättävänä?
En tietenkään, mutta itse osaan pitää turpani kiinni, jos pidän jotain miestä hyvännäköisenä. En ala avautua omalle miehelle siitä.
Mies puhuu siitä mikä kiinnostaa. Minäkin aloin yhtäkkiä puhumaan nuoremmasta työkaveristani. Eikä mennyt kauaa kun paneskelimme ja pääsin entisestä hapannaama-akasta eroon.
Milloin olet viimeksi lutkuttanut miehesi kullia kuin hullu tikkaria ja milloin viimeksi miehesi kulli on soutanut suolessasi vienon paskantuoksahduksen leijuessa ilmassa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, mutta itse osaan pitää turpani kiinni, jos pidän jotain miestä hyvännäköisenä. En ala avautua omalle miehelle siitä.
Kuvittelet siis että miehesi on lumihiutale joka luulee että pidät häntä ainoana viehättävänä miehenä maailmassa?
Anni kävi neukkarin pöydälle selälleen, nosti jalat ilmaan, levitti pakaroitaan ja vaati saada kalua peppuunsa
Kyllähän sellainen nuori iloinen nainen tuo ihan eri tavalla viihtyvyyttä ja pientä jännitystä miesten tylsään toimistoarkeen!
Ja siis miksi niiden nimi on aina Anni???
Anni tarvitsee paljon tukea ja apua uutena työntekijänä.
Anni polvistui miehesi eteen vessassa, jonne miehesi oli hänet sujuvasti vetänyt. Anni otti esiin kookkaat utareensa ja puristeli niitä, nussimua hän kujersi miehellesi. Anni lutkutti miehesi kivikovaa kullia hetken ja pyllisti levittäen samalla pakaroitaan paljastaen kostean sheivatun pillunsa. Nussimua nyt, Anni jo vaati. Miehesi ei auttanut kuin totella ja auttaa neitoa hädässä. Hän laukesi öristen syvälle Annin tiukkaan pilluun, joka litisi ihanasti nussinnan aikana :)
Anni osti kaupassa vihanneksia, soijarouhetta ja kissanruokaa, mutta ei mitään mikä viittaisi parisuhteeseen, miehesi sydän läikähti huomatessaan tämän
Ikävä tuottaa pettymys mutta tämä Anni ei ole mikään nuori ja simpsakka tyttönen. Ikäisemme about 35v ylipainoinen kahden lapsen äiti. Ap
Vierailija kirjoitti:
T Ä M Ä O N P R O V O !
Niib on ja tosi huono sellainen 🤮
Vierailija kirjoitti:
Anni polvistui miehesi eteen vessassa, jonne miehesi oli hänet sujuvasti vetänyt. Anni otti esiin kookkaat utareensa ja puristeli niitä, nussimua hän kujersi miehellesi. Anni lutkutti miehesi kivikovaa kullia hetken ja pyllisti levittäen samalla pakaroitaan paljastaen kostean sheivatun pillunsa. Nussimua nyt, Anni jo vaati. Miehesi ei auttanut kuin totella ja auttaa neitoa hädässä. Hän laukesi öristen syvälle Annin tiukkaan pilluun, joka litisi ihanasti nussinnan aikana :)
😗👌
Mustasukkaisuus on myrkkyä parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys mutta tämä Anni ei ole mikään nuori ja simpsakka tyttönen. Ikäisemme about 35v ylipainoinen kahden lapsen äiti. Ap
Kun Anni pukeutuu nahkakorsettiin hän on Madame Anni ja hänen sanansa on laki, piiska kivulias ja palkinnon taivaalliset.
t. miehesi