Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin paistopisteeltä ei kannata enää ostaa mitään

Vierailija
05.02.2025 |

Paljon järkevämpää on ostaa tuotteita S-marketin ja Prisman paistopisteeltä klo 21 jälkeen -60% alennuksella.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla käyn Lidlistä hakemassa voigroissaintteja ja olutta.

Vierailija
22/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin Lidlissä kun vanhempi nainen kaivoi nenäänsä ja otti paistopisteeltä tavaraa paljailla käsillä.

S marketissa ei voi tapahtua samaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten näin kuinka Lidlin paistopisteellä nuoriso heitteli tuotteitä pitkin lattiaa, potkivat ja laittoivat tuotteet ilveillen takaisin myyntiin. Tämän jälkeen en ole Lidlissä käynyt.

Kulttuuririkkaus...

Vierailija
24/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä Lidlin paistopisteellä olen huomannut niin tarjonta on vähentynyt, eli vähemmän tuotteita. Vuosi pari sitten tarjolla oli vaikka ja mitä, nyt ihan muutama tuote, mihin valikoima on kadonnut ?

Ne pari viimeisintä kertaa kun kävin Lidlissä, niin minustakin tarjonta oli heikentynyt ja usein etenkin lihapaisteijat olivat lopussa. Muutenkin siellä on nykyisin vähemmän K- ja S-ryhmän yleisestä tarjonnasta erottuvia tuotteita muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta kuten jäätelöt, jugurtit ja frikadellit.

Vierailija
25/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin Lidlissä kun vanhempi nainen kaivoi nenäänsä ja otti paistopisteeltä tavaraa paljailla käsillä.

Sielläkin käykin asiakas-omístajia, jotka keräävät bonusta.

Vierailija
26/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei pe*settään kaivanut ensin

Vierailija
27/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa koko päivän seisseitä tuotteita?

No jos halvalla saa

Kuka viitsisi kytätä koko päivän jotain alennustuotteita, jos käy kaupassa muutaman kerran viikossa ja ostaa silloin useamman päivän ruuat?

No huh huh. Antakaa tälle mr money bäägsille mitalli!!

Onhan se säälittävää jos pitää kytätä jotain -30 % tuotteita, jotka on sitten pakko syödä samana tai seuraavana päivänä ennen kuin ne menevät pilalle. Minä ostan aina niitä tuotteita, joissa parasta ennen päivämäärä on mahdollisimman kaukana. Ei siinä ole kyse mistään isoista rahoista.

Vierailija
28/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S.marketissa vanhempi nainen otti ihan paljain käsin tuotteita, eipä tehnyt enää mieli ottaa sieltä mitään. Lidlissä mieshenkilö pudotti pasteijan latttialle, laittoi sen takaisin  ja valitsi sitten itselleen uudet, minä olen kiertänyt näitten jälkeen kaikki paistopisteet.

Vierailija
29/29 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työmatkan varrella Alepa. Aika monipuolinen paistopiste, mutta usein tuotteet on ylikypsiä eli palaneet ihan piloille. Ei huvita syödä hiiltyneitä karjalanpiirakoita.