Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset vihdoin irtautumassa alisteisesta asemasta parisuhteissa?

Vierailija
05.02.2025 |

Kun ovat sinkkuja nykyään. Eivät suostu miksikään kotiorjaksi enää.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosisadan alkupuolella syntynyt mummoni ei ollut avioliitoissaan alisteisessa asemassa vaan emäntä talossaan. Enkä ole minäkään.

Sota-aikana syntynyt äitini oli, mutta emme me hänen tyttärensä.

Vierailija
2/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Oma raha, oma ura. Ei kiinnosta pönkittää jotain miestä. Luokoon itse oman uransa ja rahansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat. Oma raha, oma ura. Ei kiinnosta pönkittää jotain miestä. Luokoon itse oman uransa ja rahansa. 

Ja peskööt omat kalsarinsa!

Vierailija
4/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet olivat sodassa mummoni hoiti maatilaa yksi. Hän oli sekä isäntä että emäntä talossa. Kun mies palasi sodasta vammautuneena, mummoni oli edelleen talon ohjaksissa. Hänen jälkeensä äitini jatkoi. Vahvan naisen malli on periytynyt suvussa satoja vuosia. Mistä alisteisesta asemasta oikein puhut?

Vierailija
5/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovat vihaisia tästä kun miehet on opetettu että naiset ovat heidän hyödynnettävissä ja riistettävissä aina ja kun nykynaiset eivät suostukasn, aiheuttaa se raivoa miehissä ja siten nuori sukupolvi on konservatiivista sakkia joka yrittää sulloa naisia ahtaaseen neitsyt maria myyttiin. Mutta ei onnistu enää.

Vierailija
6/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehet olivat sodassa mummoni hoiti maatilaa yksi. Hän oli sekä isäntä että emäntä talossa. Kun mies palasi sodasta vammautuneena, mummoni oli edelleen talon ohjaksissa. Hänen jälkeensä äitini jatkoi. Vahvan naisen malli on periytynyt suvussa satoja vuosia. Mistä alisteisesta asemasta oikein puhut?

Kiellät siis sen että naisia olisi pidetty vähempiarvoisina historiassa? Hienoa.

Vierailija
7/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa viikkosiivouksen, pyykinpesun, kaupassakäynnin ja ruuanlaiton kokonaan. Lisäksi lasten päiväkotiin vienti ja nouto kuuluvat hänelle. Lisäksi hän maksaa asumisen kokonaan, lyhenteen myös minun osuuteni yhteisestä asuntolainasta. Omaisuuteni karttuu. Oman palkkani käytän itseeni. Mietin em. asioita aina kun minulla on jokin rakastumistilanne meneillään. Arvostan miestäni.

Ollaan nelikymppisiä akateemisia helsinkiläisiä.

Vierailija
8/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa omista tekemisistään.

Vierailija
9/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mutta se ei sovi nykynuorille. Haluavat samat edut kuin isovanhempansa, eli luvan riistää naisia.

Vierailija
10/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat vihaisia tästä kun miehet on opetettu että naiset ovat heidän hyödynnettävissä ja riistettävissä aina ja kun nykynaiset eivät suostukasn, aiheuttaa se raivoa miehissä ja siten nuori sukupolvi on konservatiivista sakkia joka yrittää sulloa naisia ahtaaseen neitsyt maria myyttiin. Mutta ei onnistu enää.

Tämän takia nuoret miehet ovat masentuneita. Heissä ei ole miestä nimeksikään. uusossa herroissa on.

Vierailija
11/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapset pelaa pleikkaa kotona kun vaimo käy töissä ja elättää. 

Vierailija
12/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiellät siis sen että naisia olisi pidetty vähempiarvoisina historiassa? Hienoa.

Eräissä maissa pidetään vieläkin, mm. Jemenissä. Ehkä historiassa onkin pidetty, mutta yksityisten ihmisten elämässä ja parisuhteissa on eri juttu.

Vierailija
13/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mutta se ei sovi nykynuorille. Haluavat samat edut kuin isovanhempansa, eli luvan riistää naisia.

Aivan sama. Jokainen tulee vastaamaan teoistaaan tuonpuoleisessa.

Vierailija
14/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hoitaa viikkosiivouksen, pyykinpesun, kaupassakäynnin ja ruuanlaiton kokonaan. Lisäksi lasten päiväkotiin vienti ja nouto kuuluvat hänelle. Lisäksi hän maksaa asumisen kokonaan, lyhenteen myös minun osuuteni yhteisestä asuntolainasta. Omaisuuteni karttuu. Oman palkkani käytän itseeni. Mietin em. asioita aina kun minulla on jokin rakastumistilanne meneillään. Arvostan miestäni.

Teillä on hyvin asiat. Minä en arvostaisi miestä joka käyttäytyy kuin nainen.

Vierailija
15/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli niin kuin minun äitini oli riistetty? Hänen lapsenlapsensa eli tyttäreni eivät päädy riistetyiksi, en minä eikä mummoni. Se oli siis välisukupolvi, joka sai tuon aikaan?

T. 1. vastaaja.

Vierailija
16/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräissä maissa pidetään vieläkin, mm. Jemenissä. Ehkä historiassa onkin pidetty, mutta yksityisten ihmisten elämässä ja parisuhteissa on eri juttu.

Naisen biologia ajaa naista miehen turvaan.

Vierailija
17/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla sellainen mies? Miten hän sitten käyttäytyy?

Vierailija
18/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa nykyään itse valita elämäntapansa ja suhderoolinsa. Siinä ei ole ulkopuolisilla inisemistä.

Ihan turha huutaa että joku on nykyään alistettu, ihan itse on jäänyt johonkin eli pois pääsee kyllä lähtemään. Elämään vaikka sitä huikaisevan itseriittoista elämää josta oli aina uneksinut.

Vierailija
19/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tämä on ihan maailmanlaajuinen ilmiö, luojan kiitos.

Vierailija
20/57 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla sellainen mies? Miten hän sitten käyttäytyy?

Oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan