Tuotteet joita vain rikkaat ostaa ruokakaupassa
Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi
Kommentit (809)
Vesta-silli on vissiin joku hienostosilli. En ollut sellaisesta kuullutkaan, enkä sellaiseen ikinä kaupassa kiinnittänyt huomiota sillihyllyllä, ennen kuin yksi vanha lady hienohelma pyysi hakemaan sitä puolestaan kaupasta. 45 euroa kilo.
Evian-vedet.
Sitä myös lady Diana Spencer aikanaan lipitteli. Jos ei joku "fine woman" sitä vielä tiennyt, niin nyt sitten tuli varmaan joku ryntäys K-kauppaan, Eviania hakemaan. 😂
Kukkia
Eikä ole nämäkään vain jotain rikkaiden ostoksia!
Tosin pienituloisen täytyy vähän ehkä rajoittaa sitä, kuinka usein niitä kukkia ostaa. Mutta jos kukista todella pitää, kyllä niitä kimpun hankkii jopa kerran viikossa ja säästää sitten jostain muusta, että saa sellaisen.
Minä ostan valmiita kukkakimppuja, vaikka pienituloinen olenkin, varsinkin liljoja.
mooi tota oisko poistaa jotai akuuttii nippii
Vierailija kirjoitti:
Kahvi
?!!!!!! !
Hyvä aloitus! Tietääkseni köyhän maku viittaa Lidliin. Sitten kaippa erilaisten juustojen ostelijat on selvästi vauraampia.
Siis anonyymien kommenttien perusteella sinä tunnet ja tiedät kommentoijien psyykkeen?
Kunpa olisit yhtä viisas kuin luulet olevasi.
Käsi kädessä ei tarvitse katsoa ympäri.
Valmisruuat. Ei mulla ainakaan ole varaa syödä noin kallista sapuskaa että kerta-annos maksaa 4-5 euroa.
Osaan kyllä aivan täysin itse kantaa vastuuni asioista kuten jokaisen aikuisen ihmisen kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghee voi. Kaikki terveellisesti elävät rikkaat laittaa aina tuota pannulle jossa paistavat lihatiskiltä ostamansa sisäfileepihvit.
Mikä ihmeen ghee voi?
Tuollaista parempien ihmisten terveellistä voita jota tulee kun lehmät laiduntaa vapaasti alppien vuoristossa ja syö alppiyrttejä sekä ruohoa. https://www.vitamiini.org/paras-ghee-voi/ tuollainen pikku purkki maksaa helposti 15-20 euroa.
Ei, kun ghee on kirkastettua voita, jota voi tehdä itsekin. https://www.valio.fi/reseptit/ghee-kirkastettu-voi/
En tiedä eikä kyllä kiinnostakaan. Suomalaiset syövät pääsääntöisesti luokattoman huonosti oli rikas tai köyhä. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava.
Vierailija kirjoitti:
Kukkia
Eikä ole nämäkään vain jotain rikkaiden ostoksia!
Tosin pienituloisen täytyy vähän ehkä rajoittaa sitä, kuinka usein niitä kukkia ostaa. Mutta jos kukista todella pitää, kyllä niitä kimpun hankkii jopa kerran viikossa ja säästää sitten jostain muusta, että saa sellaisen.
Minä ostan valmiita kukkakimppuja, vaikka pienituloinen olenkin, varsinkin liljoja.
En ole kymmeneen vuoteen käynyt töissä ja viimeksi viime viikolla ostin kukkia.
Olet kyllä niin pihalla kommentteinesi.
Niin tämä on lähinnä kohtuutuloiset 20-30 v jonnekin juhlatilaan/air bnb ajanviettoon, kun ei ole mahista alkaa tehdä itse. Rikkailla on jääkaapit jääpalatoiminnolla.