Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arttu Kuosmanen: "etteks te tiedä kuka mä oon!" 😂

Vierailija
05.02.2025 |

Juu, sä oot se persaukinen wannabe rokkari.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2cf42173-0c20-48e5-9936-c9340b…

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanoi Rocksit tän trendin aloitti: oltiin rokkitähtiä rokkitähden elkeineen ja paheineen jo ennen kuin oltiin rokkitähtiä.

Ei siis yhden yhtä hittibiisiä tai edes biisiä, mutta promokuvissa oltiin jo ihan staroina. Biisejä tuli, muttei hittibiisejä saati mitään oikeasti hyvää musiikkia, viinaa ja huumeita meni, muttei todellista suosiota, pllua ja ersettä saivat varmasti, mutta ei vissiin oikein muuta. Maitojunalla hissuksiin Suomeen takaisin, hampaat ja iso osa mielenterveyttä pskoina, kuka minnekin korpeen ensin piiloutuen, sieltä sitten nousu joidenkin osalta Suomen musamaailmaan.

Ja nyt uudet sukupolvet tuntuvat laittavan vielä paremmaksi: mitä sitä nyt soittamaan tai biisejä tekemään, ihan liian vaivalloista, mulle tänne kaikki heti, kato ilmoitetaan vaan, että ollaan siis niin rock ja tehdään pikkunilkin juttuja, kyllä joku ty

Tässä suomalaisten yhtyeiden parhaita albumilistasijoituksia Isosta-Britanniasta:

#10 The Rasmus

#12 Nightwish

#18 HIM

#28 Hanoi Rocks

#33 Bomfunk MC's

#44 Children of Bodom

#100 Lordi

#111 Apocalyptica

Albumilistalle eivät ole ikinä päässeet sellaiset nimet kuin Darude, Alma, Sunrise Avenue, Stratovarius, The Crash, Sonata Arctica, The 69 Eyes, Amorphis, Smack. Eikä muuten Santa Cruz.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi