Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huawei Maextro S800 loistoauto, yhtä hieno kuin Rolls Royce mutta kolmasosahintaan

Vierailija
05.02.2025 |

Ulkoa päin mun mielestä hienompi kuin Rolls Royce Phantom joka on varmaan lähin vastine tälle autolle.

Huawein softa takaa että siinä suhteessa erittäin moderni auto ja siinä on tietysti Huawein autonomisen ajon teknologiaa mukana. 

Tämä on täyssähköinen tai sitten bensakäyttöisellä range extenderillä varustettu valinnan mukaan.

Hinta Kiinassa 140000 - 200000 USD.

Phantom lienee alimmillaankin jotain puoli miljoonaa.. Ja sitä ei vielä saa sähköisenä.

Mää sanon että kyllä päät kääntyy kun tuollaisella ajelee..

:D

Hongqi ei tohon verrattuna ole mittään..

Tämä on kallein kiinalainen auto Kiinassa olevilla hinnoilla verrattuna. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peggaan sua parduun?

Vierailija
2/8 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on n. 5,5m pitkä mutta siinä on tosi voimakas nelipyöräohjaus ja kääntösäde yllättävän pieni jos parkkipaikalla joutuu kääntelemään.

Kiinnostavin ominaisuus on se, että se automaattisesti etsiä latauspaikan ja ladata auton ilman että kuljettaja tekee mitään. Silloin pitää vain olla Huawein robottilatausasemia lähettyvillä. Euroopassa ei tällaisia latausasemia vielä ole. Latausasemissa on robottikäsivarsi eikä autosta tarvitse nousta ulos lainkaan jos ei halua.

Tehokkaimmassa versiossa on yli 1000 hv joten painava auto liikahtaa silti aika vikkelään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton voi jättää vaikka itsekseen etsimään latauspisteen ja lataamaan itsensä jos on riittävän lähellä latauspistettä. Itse voi mennää vaikka suoraan kauppaan. Sama konsepti on tietysti laajenemassa muihinkin autoihin. 

Vierailija
4/8 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä nää kiinanromus perseesees

Vierailija
5/8 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattista latausta on jo käytännössä demottu Kiinassa ja siinä tämä Maextro etsii ihan itse sen latauspisteen ja lataa itsensä. Ketään ihmistä ei ole sisällä. Toimii Huawein 600 kw:n supeechargereilla Kiinassa. 

Vierailija
6/8 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä huolto-ohjelma?

Vierailija
7/8 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä huolto-ohjelma?

Se menee itsekseen huoltoon ja robottikäsivarret huoltavat sen. En ole varma, mutta todennäköisesti näin. 

Vierailija
8/8 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoksi en sanoisi näitä papparaisautoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi