Usa-n presidentillä John Tylerillä (syntynyt 1790) on vielä kaksi elossa olevaa lapsenlasta.
Kommentit (75)
Meidän suvussa 1900-luvun alusta laskien jo seitsemäs polvi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä uusi ennätys. Panen paksuksi naisen 95-vuotiaana, ja neuvon poikiani tekemään samoin vasta vanhoina. mwahahaha
Minä teen tämän 120 vuotiaana.
Pakasta myös siemennestettä jota saa käyttää 500 vuoden päästä!
Vierailija kirjoitti:
Tuota mietin, että mikä olisi käänteinen ennätys, jostain teiniraskaussuvusta, niin kuin teillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole teinejä, mutta pari kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vanhemmat herrasmiehet ottivat vaimoikseen huomattavasti nuorempia neitosia.
Vanha kunnollinen leski oli nuorille naisille varmaan ihan hyvä naimakauppa. Ei ollut vaaraa joutua vuosikausiksi synnytyssavottaan, jossa oli henki ja terveys vaarassa. Sai, jos Luoja soi, lapsen tai pari ja säilyi hengissä. Oli varmaan naisille vaikeaa, kun vanhapiioille naurettiin, mutta aviovaimokin joutui synnytyskoneeksi.
Tylerin ukkojen vaimot kaikki hyvin kauniita
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hämmästellyt sitä, että ikäiseni Katharina Wagnerin (s 1978) isoisoisä oli Richard Wagner (s. 1812). Mutta siinä on sentään neljä sukupolvea.
Tämäkin kuulostaa aika hämmästyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vanhemmat herrasmiehet ottivat vaimoikseen huomattavasti nuorempia neitosia.
Vanha kunnollinen leski oli nuorille naisille varmaan ihan hyvä naimakauppa. Ei ollut vaaraa joutua vuosikausiksi synnytyssavottaan, jossa oli henki ja terveys vaarassa. Sai, jos Luoja soi, lapsen tai pari ja säilyi hengissä. Oli varmaan naisille vaikeaa, kun vanhapiioille naurettiin, mutta aviovaimokin joutui synnytyskoneeksi.
Niin, historiallisten sarjojen romanttinen hömppä on kaunista katseltavaa, mutta totuus oli toinen
Ensimmäisillä vaimoilla oli vaikeampaa, vaikka he saivat kauniit nuoret miehet puolisoikseen.
Olen viisikymppinen ja elämä on mennyt hyvin nopeasti. 235 vuotta on verrattain lyhyt aika. Sitä olen kyllä ihmetellyt, että vielä 100 vuotta sitten ihmisten elämä näytti olevan aika kotikutoista. 50 vuotta sitten oli vieläkin ihan erilainen maailma. Mistä se yhtäkkinen salamannopea tekninen kehitys on tullut?
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan raamatulliset sukupolvet tuossa suvussa. :D
Niin, 1700-luvun lopulla eurooppalaiset elivät keskimäärin 35-40-vuotiaiksi, 1900-luvun alussa 50-vuotiaiksi. Amerikkalaisista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä oli joku dokumentti, kuulosti vaan niin uskomattomalta, että jollakin 1700-luvulla syntyneellä voi olla lapsenlapsia elossa.
Et oo penaalin terävin kynä
Miksi?
Harrisson Tyler kuoli 25.5.2025. RIP.
Vierailija kirjoitti:
Harrisson Tyler kuoli 25.5.2025. RIP.
Hyvästi, Harrison
Onhan tuo tosiaan mahdollista. Kukahan mahtaisi olla kauiten aikaa syntynyt koko maailmassa jolla vielä olisi lastenlapsia elossa..
Kyllä se voi mennä lähemmäs 1750 lukua..