Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut mies/poikaystäväni käteenvetoon?

Vierailija
04.02.2025 |

Olen 25 vuotias nainen ja  seurustellut pian kaksi vuotta saman kundin kanssa ja välillemme on kehkeytynyt kova riita siitä,saako poikaystäväni tyydyttää itseään vai ei.

Mielestäni on kuvottavaa ajatella häntä yksin "se" kädessään ja olen sanonut että ainut tapa harrastaa seksiä on vain minun kanssani.

Hän on nyt alkanut uhkailla jättämisellä,koska puutun hänen touhuihinsa. Väitää saavansa suuremman tyydytyksen omilla käsillään(tiedän että valehtelee ja haluaa vain ärsyttää).

Mutta en vain voi sietää ajatusta siitä että hän runkkaa. 

Mitä mieltä itse olette masturboinnista? Minun mielestäni naisille se suokoon mutta miehille,varsinkaan omalleni,en sitä suo!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Samavikaa.. täällä)

-

Kysyjällä, ap tässä tapauksessa siis, taitaa olla vain niin..

äärettömän puutteellinen yleissivistys, aiheesta:

ihminen (homo sapiens, Alaston Apina) ja sen seksuaalisuus sekä sen historia.. Huomaan.

-

Ei muuta. ihmeteltävää.. täälläkään.(Huoh,sano..)

Vierailija
2/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulu sulle. Kai säkin runkkaat joskus?

Vierailija
4/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden paskin provo!

Vierailija
5/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Ap.n poikaystävä niin ratkaisisin runkkaamalla hänen päälleen niin molemmat ovat tyytyväisiä ja ongelma ratkaistu.

Vierailija
6/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sun asia, eikä sulla oo oikeutta kontrolloida sitä mitä miehes kädellään ja kepillään tekee.

Jos et pidä asiasta, puhu sen miehesi kanssa siitä.

Jos et ole tyytyväinen tilanteeseen, niin eti toinen mies. About kaikki miehet runkkaa joskus. Onnea!

Vierailija
7/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset on saaneet miestenne tumputtamisen kuriin niin miten olette sen tehneet?

AP

Vierailija
8/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset on saaneet miestenne tumputtamisen kuriin niin miten olette sen tehneet?

AP

Varmaankin antamalla tarpeeksi pillua.

Vierailija
9/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi haluat seksiä vieläpä kerran tai kaksi viikossa ja hänen pitäisi tyytyä siihen, koska se riittää ihan hyvin sinullekin?

Vierailija
10/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ymmärtää, AP on nuori vielä. Mutta ei voi olla että nainen saa tehdä mutta mies ei.

Vierailija
11/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Laitat sille jonakin yönä siveysvyön.

Loppuu poitsun tumputus kun sulla on avain hallussa.

Vierailija
12/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys paska.

Ei ennen tollasta ollut.

Miehet on pilalla.

Vierailija
13/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkut vähentävät olennaisesti eturauhassyövän riskiä. Arvelen ettei hän pahakseen pistä jos kannat kortesi kekoon, tyyliin "Hyvää huomenta kulta" aamusuikkarit, "Tervetuloa töistä takaisin kotiin" iltapäivä alfauros-voittajasuikkarit, "Auringon laskuun ratsastus sessio ennen nukkumaanmenoa jne. Jantterihan on vasta 25 vuotias, suurinpiirtein tuohon tahtiin menee seuraavat 10 vuotta ainakin, jos et pamauta itseäsi paksuksi, jolloin kaikki tuo on historiaa.

Vierailija
14/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono provo.

Vierailija
15/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbaatiota et voi kyllä kieltääkään keltään, tai sitten jos häiritsee lähdet suhteesta. Voit myös itse tehdä sitä, jos haluat. Tietysti pettäminen ja p*rnoriippuvuus ovat eri aiheita, ja sellainen "epämääräinen käytös", jonka jokainen kyllä sitten haiskahtaa kyllä kun toisen kanssa on tekemisissä.

Vierailija
16/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Antamalla aina kun pyytää.

Vierailija
17/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helpoin tapa päästä vehtaamaan kaksosten kanssa.

Vierailija
18/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Varmaankin antamalla tarpeeksi pillua.

Juuri näin. Eipä tarttis tumputtaa jos sais. Olishan se paljon mukavampaa.

Vierailija
19/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitten poikkeus kun tykkään katsella naisena poikaystäväni käteenvetoa. Jo ennen varsinaisia seksikokemuksia nuorina maattiin sängyllä ja katselin läheltä pää masun päällä hänen runkkaamistaan. Penis on niin jännä elin. :D

Vierailija
20/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin ja kömpelöin provo Taas vähään aikaan. Ja jotkut tyhjäpäät vielä vastailevat tälle. Tai sitten aloittaja keskustelee itsekseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi