Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun en halua lapsia ja haluan nauttia elämästä näin. Olenko normaali?

Vierailija
04.02.2025 |

Määrätietoisesti vela ihminen olen. En halua lapsia sotkemaan omaa elämää. Olenko kunnon kansalainen? Oman toimeentulon saan sekä verot maksan. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku velailua mainostava (venäjän?) trolli, ei näitä jaksa

Vierailija
22/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsissa on tulevaisuus ja vanhuuden turva. Vapaaehtoisesti lapseton aikoo loisia toisten lasten kustannuksella eläkeikäisenä. Ideologisesti sama kuin vapaaehtoisesti työtön.

Jaaha. Aika paljon maksan veroja 7000 e/kk palkastani, olen maksanut jo yli 20 vuotta. Ja juuri mitään yhteiskunnan palveluita en ole tähän mennessä itse käyttänyt. Perintökin tulee menemään valtiolle, koska mulla ei ole ketään omaisia ellen sitten kuole ennen nyt jo 80-vuotiaita vanhempiani. En kyllä koe mitenkään olevani tämän yhteiskunnan loinen, vaikka sitten viimeisinä vuosina tarvisinkin yhteiskunnan palveluita vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsissa on tulevaisuus ja vanhuuden turva. Vapaaehtoisesti lapseton aikoo loisia toisten lasten kustannuksella eläkeikäisenä. Ideologisesti sama kuin vapaaehtoisesti työtön.

Jaaha. Aika paljon maksan veroja 7000 e/kk palkastani, olen maksanut jo yli 20 vuotta. Ja juuri mitään yhteiskunnan palveluita en ole tähän mennessä itse käyttänyt. Perintökin tulee menemään valtiolle, koska mulla ei ole ketään omaisia ellen sitten kuole ennen nyt jo 80-vuotiaita vanhempiani. En kyllä koe mitenkään olevani tämän yhteiskunnan loinen, vaikka sitten viimeisinä vuosina tarvisinkin yhteiskunnan palveluita vähän enemmän.

Tulet todella kalliiksi, koska eläkkeesi on niin suuri, etkä yhtään työskennellyt yhteiskunnan tulevaisuuden eteen. Varmaan matkustellut myös noilla palkoilla, ympäristöstä viis...

Vierailija
24/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan vaan suomalaisuuden kuolla sukupuuttoon.

Eiköhän se onnistu sittenkun venäjä hyökkää ja suomalaiset käy rintamalla kuolemassa, voi sitte suomitytyt lisääntyä ulkomaalaisten kanssa. Tai jos venäjä ei hyökkää, ulkomaalaiset voivat luoda oman puolueen 20-50vuoden päästä kun heitä on enemmän ja ajaa omia asioitaan suomalaisten edelle. 

Vierailija
25/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ap?

Äitini teki pitkän työuran vanhusten kotihoidossa. Arvaa miten monet itkut joutui kuulemaan aiheesta: kun ei oo ketään!!

Jep, niiltä, joiden mukulat ei käy katsomassa. Varmasti tekeekin kipeää. Lapsettomat eivät odotakaan ketään käymään, osaavat elää itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi