Onnellinen että olen Suomalainen
Olen onnellinen että olen syntynyt tähän maahan, sain synnyn lahjaksi Suomalaisen Sisun ja sillä pärjää missä tahansa.
Kommentit (30)
Suomessa kaikki tehdään yhteisen hyvän eteen kun amerikoissa taas yksilön etu on se juttu. Säästääkkö vai laittaa raha kiertoon -siinäpä pulma. Suomessa yksi ongelma on siinä että vaikka sisua olisi niin pitäisi aina saada enemmän korvausta. Jos esim pisatulokset paranisivat antaisi se taas uskoa suomalaiseen koulutusjärjestelmään ja sen sijoituksiin. Tuotto kaksinkertaistuu kun se saavuttaa tietyn lakipisteen mutta mitä enemmän tienaat sen pihimpi sinusta tulee. Eikä ole aikaa käyttää rahaa kun on töitä tehtävänä. Se että on työttömyyttä tarkoittaa se potentiaalin väärinkäyttöä. Se miksi talous ei kasva on osaltaan syynä ettei firmat kansainvälisty. Suomessa on hienoja brändejä mutta kilpailu on niin kovaa maailmalla ja kustannukset suomessa korkeat. Lainansaanti edellyttää riskejä jotka ovat järjettömiä suhteessa pyrkimyksiin monesti. Järjen ja riskien on oltava tasapainossa. Sisukkuus tuottaa tulosta mikäli päämäärä on asetettu niin että se on markkinaraossa oikeaan aikaan ja siihen uskovat sijoittajat. Oli mikä maa tahansa fiksu ihminen näkee ympärillään mahdollisuuksia, tekee valintoja ja ennenkaikkea toimii sen eteen.
Et kuitenkaan osaa suomen kielen kielioppia.
Onko se Suomalainen Sisu se kerho, jonka varapuheenjohtajana persumedian päätoimittaja Turkkila toimi ja jonka kokouksissa Purra ravasi?
Laiskat eivät tunne sisun merkitystä ja valittavat että se merkitsee raatamista, niille on jäänyt mieleen suo kuokka ja Jussi. Sisu tarkoittaa että ei anneta periksi ja mennään vaikka läpi harmaan kiven.
Harmi että olen suomalainen. Suomi on ankea maa asua. Paljon ilkeitä ihmisiä. Palkkataso on huono ja täällä ole oma kansa ensin-ajattelua. Lisäksi täällä on erittäin huonoitsetuntoisia ihmisiä.
Odotitko että tällä palstalla olisi sisukkuutta pursuvia, suurin osa makaa sohvalla puhelin kourassa suu täynnä makeisia. Sisukkaat tekevät itse asioiden eteen eivätkä valita jossain palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuutta on se, että voi muuttaa pois Suomesta
Kyllä juuri näin ja tulevaisuudessa on onneksi vähemmän veronmaksajia 🤣😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sukunimesi Suomalainen?
🤓 on
Onhan se hyvä, että olet tyytyväinen sukunimeesi. En vaan ole ihan varma, kannattaako tällä palstalla omaa nimeään kertoa.