Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan yli 30v ollut työharjoittelussa työkkärin kautta?

Vierailija
16.09.2008 |

Itse ajattelin, että jos pääsis tutustumaan koulunkäyntiavustajan työhön sitä kautta. Rahaahan siitä ei kovin paljon saa, mutta näkisi millainen ammatti se on.

Kokemuksia kellään? Ja ottavatko ne näin vanhoja vai ainoastaan alle 25 vuotiaita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkkäristä suorastaan suosittelivat sitä kanavaa. Olen itse vastavalmistunut kemian alalle (aikaa kului nuorenpana lasten tekoon), joten kokemusta en ole ehtinyt työhöni kartuttaa. harjoitteluaika olisi hyvä tapa saada edes jotain kokemusta, ja jospa se sitten poikisi työtäkin, kun pääsisi edes taitonsa näyttämään!

Vierailija
2/3 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämävalmennuspaikkoja, niin olen ollut. Ihan hyvä tapa tutustua eri paikkoihin, mutta varjopuolena on se, ettei työnantajat sitten mielellään ota oikeisiin töihin, kun on ilmaisiakin työntekijöitä saatavilla. Ei kannata tehdä kuukautta pitempää sopimusta. Varsinkin jos on lapsia joista joutuu maksamaan hoitomaksut, niin menee " palkka" kyllä miinuksen puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati osaamistaan näyttämään.

Ei kannata tehdä kuukautta pitempää sopimusta. Varsinkin jos on lapsia joista joutuu maksamaan hoitomaksut, niin menee "palkka" kyllä miinuksen puolelle.

Hoitomaksut lasketaan tulojen mukaan. Eli pienet tulot alentavat myös hoitomaksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan