Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitsofreenikko miehen mahdollisuudet naiseen.

Vierailija
04.02.2025 |

Mitkä mahdollisuudet antaisit vai joutuuko sinkkuna olemaan?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuudet nolla.

Vierailija
2/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hoitotasapaino kunnossa ja järkevä vastuullinen ihminen, niin ihan samanlaiset kuin muillekin. Jos on uhri, joka ei edes yritä ottaa vastuuta, niin ei saa mahdollisuutta vaikkei olisi sairaskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pysyt sinkkuna. Naisille parempi niin.

Vierailija
4/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tiedän, että eräällä tuttavalla joka sairasti tuota on myös naisystäviä ollut.

Vierailija
5/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon pahasti mielenterveysongelmainen ja alkoholiin menevä sekopää. 

Todennäköisesti tykkäisin, on taipumusta myös läheisriippuvuuteen ja taatusti koittaisin pelastaa sua oman elämäni kustannuksella.

Kiinnostaako?

Vierailija
6/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö lääkkeensä, niin mikä ettei? Pystyt käyttäytymään kuin terve. Perinnöllistäkään se tuskin on.

Vierailija
7/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on hoitotasapaino kunnossa ja järkevä vastuullinen ihminen, niin ihan samanlaiset kuin muillekin. Jos on uhri, joka ei edes yritä ottaa vastuuta, niin ei saa mahdollisuutta vaikkei olisi sairaskaan. 

Haluatko itsellesi skitsofreenikkomiehen? Ota ihmeessä, jos haluat.

Itse en ikimaailmassa ottaisi skitsofreenikkomiestä. Vaikka olisi miten hoidossa. Ei kiitos. Enkä ole ottamattomuuteni kanssa yksin.

Vierailija
8/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä lääkärien kirjassa lukee ei ole ongelma, jos kasvat itse ihmisenä lääkehuijauksen yläpuolelle ja käyttäydyt mukavasti. Jos taas haluat uskoa olevasi sekoileva hullu, niin tuskin kukaan nainen sellaista miestä riesaksensa haluaa

Diagnoosista on toki sekin ongelma, että lapsi joutuu lääketeollisen erikoismaalituksen ja väkivallan kohteeksi, jos vanhempi on mennyt erheessään hankkimaan diagnoosin. Jopa isovanhempien diagnostiikka syynätään, eli jos vanhempi onkin onnistunut elämään ilman ongelmia niin lasta saatetaan silti alkaa maalittamaan ja pumppaamaan täyteen kemikaaleja. Sellainen elämä ei ole hyvää lapselle, eikä suomessa pysty suojelemaan lapsia lääketeollisuudelta

Maailmassa on kuitenkin paljon ihmisiä, jotka elävät täysipainoista ja hyvää, tärkeää elämää, ilman parisuhdetta ja/tai lapsia. Kannattaa olla avoin tälle mahdollisuudelle ja miettiä, miten elää elämänsä mahdollisimman hyvin ilman sukuelintoimintoja. Liha ja ruumis ovat vain yksi osa elämää, ja apinatkin lisääntyvät. Ihmisellä on potentiaali paljon suurempaankin

Vierailija
9/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan taas näitä feikki keksittyjä syytöksiä? :(

Vierailija
10/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät mahdollisuudet skitsofreenikkonaiseen! Vai eikö kelpaa?

Vierailija
11/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulla on skitsoaffektiivinen häiriö. Olen miettinyt samaa eli että onko mulla millaiset mahdollisuudet deittimarkkinoilla. Lääkitys on kunnossa ja hoidossa käyn, tilanne tällä hetkellä sairauden suhteen rauhallinen.

Vierailija
12/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme erään tapauksen, jolla on ollut yhden päivän "skitsofrenia"... idiotzzzz

Vierailija
13/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikimaailmassa ottaisi skitsofreenikkomiestä. Vaikka olisi miten hoidossa. Ei kiitos. Enkä ole ottamattomuuteni kanssa yksin.

Minulla on jo mies, mutta olen itse diagnosoitu bipolaariseksi ja olen ollut siitä remissiossa yli 20 vuotta ihan vaan pelkillä hyvillä elintavoilla. Joten voisin kyllä antaa mahdollisuuden jollekin, jolla on samanlainen tilanne, pelkkä diagnoosin ei kerro elämästä tai tilanteesta mitään. Jos on aktiivisesti ja jatkuvasti sekaisin, niin ei kiitos, en itsekään ole. 

Vierailija
14/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mulla on skitsoaffektiivinen häiriö. Olen miettinyt samaa eli että onko mulla millaiset mahdollisuudet deittimarkkinoilla. Lääkitys on kunnossa ja hoidossa käyn, tilanne tällä hetkellä sairauden suhteen rauhallinen.

Tunnen erään vastaavan tapauksen hyvin. Äärimmäisen raskas tyyppi. Eli ne ns terveet jaksot eivät todellakaan ole mitään matti meikäläisen jaksoja, vaan sanotaanko näin että on kyllä melkoinen rasite ympäristölleen kun ei ole osastolla.

Vierailija
15/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään häiriintyneetkin saavat kumppanin. Olemmehan monet perussuomalaisetkin parittelusuhteessa. Nyt vain itseä niskasta kiinni ja vokottelemaan. Valehtelu auttaa.

Vierailija
16/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan suosittele skitsofreniaa sairastavan lisääntyvän, sekin periytyy lapsille.

Vierailija
17/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan suosittele skitsofreniaa sairastavan lisääntyvän, sekin periytyy lapsille.

Ei periydy lähellekkään aina.

Vierailija
18/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen piikittäminen suoraan suoneen lisää taipumusta tuollaisiin sairauksiin. Kannattaa aloittaa hyvissä ajoin  tarkkailemaan tuota päihdettä käyttävien henkilöden touhuja ja suositella heille esim. kastraatiota.

Vierailija
19/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo mies, mutta olen itse diagnosoitu bipolaariseksi ja olen ollut siitä remissiossa yli 20 vuotta ihan vaan pelkillä hyvillä elintavoilla. Joten voisin kyllä antaa mahdollisuuden jollekin, jolla on samanlainen tilanne, pelkkä diagnoosin ei kerro elämästä tai tilanteesta mitään. Jos on aktiivisesti ja jatkuvasti sekaisin, niin ei kiitos, en itsekään ole. 

Niin sairaat aina itse sanovat, että sairaus ei näy mitenkään ulospäin.

No kyllä se näkyy, vaikka itse itselleen muuta uskottelevatkin. Kuten joku yllä jo sanoi, niin ovat niin raskaita tyyppejä, että ei tasapainoinen sellaista elämäänsä halua.

Vierailija
20/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu tuolla yllä, että se mitä skitsofreenikko kuvittelee hyväksi tasapainoksi on valovuoden päässä terveen ihmisen tasapainoisesta elämästä.

Ei kannata ikinä uskoa, kun sairas ihminen sanoo olevansa hyvässä hoitotasapainossa. Se ei ole mikään objektiivinen näkemys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä