Skitsofreenikko miehen mahdollisuudet naiseen.
Mitkä mahdollisuudet antaisit vai joutuuko sinkkuna olemaan?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan suosittele skitsofreniaa sairastavan lisääntyvän, sekin periytyy lapsille.
Ei periydy lähellekkään aina.
Skitsofrenia voi myös hypätä yhden sukupolven yli. Toisaalta riski vähentyy koko ajan geeneissä, kun oletetaan, että molemmat vanhemmat eivät sairasta
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen piikittäminen suoraan suoneen lisää taipumusta tuollaisiin sairauksiin. Kannattaa aloittaa hyvissä ajoin tarkkailemaan tuota päihdettä käyttävien henkilöden touhuja ja suositella heille esim. kastraatiota.
Päihteet lisää kaikkia mielenterveysongelmia. Suositeltavaa pysyvä kaukana
Robert M. Pirsig sairasti paranoidista skitsofreniaa, ja kirjoitti sairastumisesta jälkeen historian myydyimmän filosofisen teoksen "Zen ja moottoripyörän kunnossapito". Oli naimisissa kahdesti, ja sain jälkikasvua myös.
John Nash sairasti paranoidista skitsofreniaa, ja hänet palkittiin taloustieteen Nobelilla matemaattisesta työstään peliteorian saralla. Oli naimisissa kahdesti ja sai jälkikasvua myös.
Tässä muutamia esimerkkejä siitä, että paranoidinen skitsofrenia ei automaattisesti tarkoita sitä, että normaali elämä olisi ohi.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan suosittele skitsofreniaa sairastavan lisääntyvän, sekin periytyy lapsille.
Veljeni oli skitsofreenikko ja kuuden lapsen ihana isä. Hän kuoli syöpään. Lapset ovat kaikki terveitä, työssäkäyviä ihmisiä. Ei mitään tukiloisia.
Antaisin mahdollisuuden jos kemiat natsaavat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia periytyy vahvasti, googleta vaikka. Ei lapsia skitsofeeenikon kanssa.
Mistä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia voi myös hypätä yhden sukupolven yli. Toisaalta riski vähentyy koko ajan geeneissä, kun oletetaan, että molemmat vanhemmat eivät sairasta
Mistä johtuu? Mun ukki oli asshole mutta isä ei. Olisko tässä jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alttius periytyy kyllä. Se on sitten eri asia, että iskeekö päälle.
Vierailija kirjoitti:
Robert M. Pirsig sairasti paranoidista skitsofreniaa, ja kirjoitti sairastumisesta jälkeen historian myydyimmän filosofisen teoksen "Zen ja moottoripyörän kunnossapito". Oli naimisissa kahdesti, ja sain jälkikasvua myös.
John Nash sairasti paranoidista skitsofreniaa, ja hänet palkittiin taloustieteen Nobelilla matemaattisesta työstään peliteorian saralla. Oli naimisissa kahdesti ja sai jälkikasvua myös.
Tässä muutamia esimerkkejä siitä, että paranoidinen skitsofrenia ei automaattisesti tarkoita sitä, että normaali elämä olisi ohi.
Nashin perhe-elämä oli kaikkea muuta kuin normaalia. Tosi rankkaa perheelle.
Miehen sairauksilla ei ole väliä niin kauan kun käyt töissä ja olet normaalin näköinen tai komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoitotasapaino kunnossa ja järkevä vastuullinen ihminen, niin ihan samanlaiset kuin muillekin. Jos on uhri, joka ei edes yritä ottaa vastuuta, niin ei saa mahdollisuutta vaikkei olisi sairaskaan.
Haluatko itsellesi skitsofreenikkomiehen? Ota ihmeessä, jos haluat.
Itse en ikimaailmassa ottaisi skitsofreenikkomiestä. Vaikka olisi miten hoidossa. Ei kiitos. Enkä ole ottamattomuuteni kanssa yksin.
Minulla on jo mies, mutta olen itse diagnosoitu bipolaariseksi ja olen ollut siitä remissiossa yli 20 vuotta ihan vaan pelkillä hyvillä elintavoilla. Joten voisin kyllä antaa mahdollisuuden jollekin, jolla on samanlainen tilanne, pelkkä diagnoosin ei kerro elämästä tai tilanteesta mitään. Jos on aktiivisesti ja jatkuvasti sekaisin, niin ei kiitos, en it
"Niin sairaat aina itse sanovat, että sairaus ei näy mitenkään ulospäin."
Remissio tarkoittaa sitä, ettei sairasta, joten miten se sairaus mielestäsi näkyisi, kun sitä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja mulla on skitsoaffektiivinen häiriö. Olen miettinyt samaa eli että onko mulla millaiset mahdollisuudet deittimarkkinoilla. Lääkitys on kunnossa ja hoidossa käyn, tilanne tällä hetkellä sairauden suhteen rauhallinen.
Tunnen erään vastaavan tapauksen hyvin. Äärimmäisen raskas tyyppi. Eli ne ns terveet jaksot eivät todellakaan ole mitään matti meikäläisen jaksoja, vaan sanotaanko näin että on kyllä melkoinen rasite ympäristölleen kun ei ole osastolla.
Mikä tekee tuosta tyypistä raskaan? Itse yritän olla rasittamatta ympäristöäni. Vanhemmat sanoo että olen toipunut hyvin viimeisimmästä psykoosista, hoitajan mielestä myös olen kohtalaisen hyvässä kunnossa. Ystävien mielestä olen ihana ihminen.
Samat kuin keskivertomiehelle. Nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nashin perhe-elämä oli kaikkea muuta kuin normaalia. Tosi rankkaa perheelle.
John Nash parani kyllä sairaudestaan, eikä tarvinnut edes lääkitystä loppujen lopuksi. Ilman John Nashin peliteoreettisia oivalluksia Kuuban kriisi 1960-luvun alussa olisi saattanut kehittyä ydinsodaksi.
Sktsofreenikot ovat poikkeuksetta ihania ja herkkiä ihmisiä. 100 kertaa mieluummin ottaisin puolisoksi sitsofreenikon kuin narsistin, psykopaatin tai autistinkin.
Sktsofreniaa voi hoitaa, mutta noita muita mielen "sairauksia" ei voi.
On mahdollisuudet. Pitää vaan löytää fiksu nainen joka näkee pintaa syvemmälle.
Itse 39v nainen, otin koronarokoitteen ja samalla skitsoiluni väheni. Mutta sivuvaikutuksena tuli semmoinen oire etten pysty lopettamaan mustan ku llin imemistä.
Tsemppiä
Skitsofrenia periytyy vahvasti, googleta vaikka. Ei lapsia skitsofeeenikon kanssa.