Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitsofreenikko miehen mahdollisuudet naiseen.

Vierailija
04.02.2025 |

Mitkä mahdollisuudet antaisit vai joutuuko sinkkuna olemaan?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia periytyy vahvasti, googleta vaikka. Ei lapsia skitsofeeenikon kanssa.

Vierailija
22/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan suosittele skitsofreniaa sairastavan lisääntyvän, sekin periytyy lapsille.

Ei periydy lähellekkään aina.

Skitsofrenia voi myös hypätä yhden sukupolven yli. Toisaalta riski vähentyy koko ajan geeneissä, kun oletetaan, että molemmat vanhemmat eivät sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen piikittäminen suoraan suoneen lisää taipumusta tuollaisiin sairauksiin. Kannattaa aloittaa hyvissä ajoin  tarkkailemaan tuota päihdettä käyttävien henkilöden touhuja ja suositella heille esim. kastraatiota.

Päihteet lisää kaikkia mielenterveysongelmia. Suositeltavaa pysyvä kaukana

Vierailija
24/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert M. Pirsig sairasti paranoidista skitsofreniaa, ja kirjoitti sairastumisesta jälkeen historian myydyimmän filosofisen teoksen "Zen ja moottoripyörän kunnossapito". Oli naimisissa kahdesti, ja sain jälkikasvua myös. 

John Nash sairasti paranoidista skitsofreniaa, ja hänet palkittiin taloustieteen Nobelilla matemaattisesta työstään peliteorian saralla. Oli naimisissa kahdesti ja sai jälkikasvua myös.

Tässä muutamia esimerkkejä siitä, että paranoidinen skitsofrenia ei automaattisesti tarkoita sitä, että normaali elämä olisi ohi.

Vierailija
25/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan suosittele skitsofreniaa sairastavan lisääntyvän, sekin periytyy lapsille.

Veljeni oli skitsofreenikko ja kuuden lapsen ihana isä. Hän kuoli syöpään. Lapset ovat kaikki terveitä, työssäkäyviä ihmisiä. Ei mitään tukiloisia.

Vierailija
26/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mahdollisuuden jos kemiat natsaavat yhteen. 

Vierailija
27/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia periytyy vahvasti, googleta vaikka. Ei lapsia skitsofeeenikon kanssa.

Mistä johtuu?

Vierailija
28/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia voi myös hypätä yhden sukupolven yli. Toisaalta riski vähentyy koko ajan geeneissä, kun oletetaan, että molemmat vanhemmat eivät sairasta

Mistä johtuu? Mun ukki oli asshole mutta isä ei. Olisko tässä jotakin?

Vierailija
29/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PX

Vierailija
30/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alttius periytyy kyllä. Se on sitten eri asia, että iskeekö päälle.

Vierailija
31/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robert M. Pirsig sairasti paranoidista skitsofreniaa, ja kirjoitti sairastumisesta jälkeen historian myydyimmän filosofisen teoksen "Zen ja moottoripyörän kunnossapito". Oli naimisissa kahdesti, ja sain jälkikasvua myös. 

John Nash sairasti paranoidista skitsofreniaa, ja hänet palkittiin taloustieteen Nobelilla matemaattisesta työstään peliteorian saralla. Oli naimisissa kahdesti ja sai jälkikasvua myös.

Tässä muutamia esimerkkejä siitä, että paranoidinen skitsofrenia ei automaattisesti tarkoita sitä, että normaali elämä olisi ohi.

Nashin perhe-elämä oli kaikkea muuta kuin normaalia. Tosi rankkaa perheelle.

Vierailija
32/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sairauksilla ei ole väliä niin kauan kun käyt töissä ja olet normaalin näköinen tai komea.

Vierailija
33/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on hoitotasapaino kunnossa ja järkevä vastuullinen ihminen, niin ihan samanlaiset kuin muillekin. Jos on uhri, joka ei edes yritä ottaa vastuuta, niin ei saa mahdollisuutta vaikkei olisi sairaskaan. 

Haluatko itsellesi skitsofreenikkomiehen? Ota ihmeessä, jos haluat.

Itse en ikimaailmassa ottaisi skitsofreenikkomiestä. Vaikka olisi miten hoidossa. Ei kiitos. Enkä ole ottamattomuuteni kanssa yksin.

Minulla on jo mies, mutta olen itse diagnosoitu bipolaariseksi ja olen ollut siitä remissiossa yli 20 vuotta ihan vaan pelkillä hyvillä elintavoilla. Joten voisin kyllä antaa mahdollisuuden jollekin, jolla on samanlainen tilanne, pelkkä diagnoosin ei kerro elämästä tai tilanteesta mitään. Jos on aktiivisesti ja jatkuvasti sekaisin, niin ei kiitos, en it

"Niin sairaat aina itse sanovat, että sairaus ei näy mitenkään ulospäin."

Remissio tarkoittaa sitä, ettei sairasta, joten miten se sairaus mielestäsi näkyisi, kun sitä ei ole? 

Vierailija
34/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mulla on skitsoaffektiivinen häiriö. Olen miettinyt samaa eli että onko mulla millaiset mahdollisuudet deittimarkkinoilla. Lääkitys on kunnossa ja hoidossa käyn, tilanne tällä hetkellä sairauden suhteen rauhallinen.

Tunnen erään vastaavan tapauksen hyvin. Äärimmäisen raskas tyyppi. Eli ne ns terveet jaksot eivät todellakaan ole mitään matti meikäläisen jaksoja, vaan sanotaanko näin että on kyllä melkoinen rasite ympäristölleen kun ei ole osastolla.

Mikä tekee tuosta tyypistä raskaan? Itse yritän olla rasittamatta ympäristöäni. Vanhemmat sanoo että olen toipunut hyvin viimeisimmästä psykoosista, hoitajan mielestä myös olen kohtalaisen hyvässä kunnossa. Ystävien mielestä olen ihana ihminen.

Vierailija
35/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kuin keskivertomiehelle. Nolla.

Vierailija
36/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nashin perhe-elämä oli kaikkea muuta kuin normaalia. Tosi rankkaa perheelle.

John Nash parani kyllä sairaudestaan, eikä tarvinnut edes lääkitystä loppujen lopuksi. Ilman John Nashin peliteoreettisia oivalluksia Kuuban kriisi 1960-luvun alussa olisi saattanut kehittyä ydinsodaksi. 

Vierailija
37/47 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sktsofreenikot ovat poikkeuksetta ihania ja herkkiä ihmisiä. 100 kertaa mieluummin ottaisin puolisoksi sitsofreenikon kuin narsistin, psykopaatin tai autistinkin.

Sktsofreniaa voi hoitaa, mutta noita muita mielen "sairauksia" ei voi.

Vierailija
38/47 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollisuudet. Pitää vaan löytää fiksu nainen joka näkee pintaa syvemmälle.

Vierailija
39/47 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä!

Vierailija
40/47 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 39v nainen, otin koronarokoitteen ja samalla skitsoiluni väheni. Mutta sivuvaikutuksena tuli semmoinen oire etten pysty lopettamaan mustan ku llin imemistä.

Tsemppiä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän