Istun vain kotona päivästä toiseen enkä pysty lähtemään ihmisten ilmoille.
Tämä on tosi ankeaa siinä mielessä, että sitä tottakai haluaisi yhteyttä ja kokea elämää mutta en saa itseäni toimimaan. Nytkin kaunis päivä.
On sellainen irrallinen olo kaikesta ja pitäisi olla rohkea, taas oppia kohtaamaan ihmisiä ja päästää elämään mutta en uskalla ja väsyn todella helposti.
Odotan jos pääsisin yhteen työhön, se muuttaisi kaiken mutta omaa elämää ei ole. En edes harrasta mitään koska en uskalla.
Kommentit (83)
En olisi halunnut enää herätä. Odotan kuten ap soittoa saanko työn ja nyt näyttää siltä että ohi meni. Masentaa! Ei työtä,ei mitään. Olen turha ihminen!
Pitäisi hakea töitä, mutta en vaan pysty mennä taas haukuttavaksi uuteen työpaikkaan. Vietän aikaa vaan sisällä ja luen nettiä. Soimaan itseäni kun pitäisi nousta täältä suosta. Rahat loppuu jos en hae töitä. Mistä voimia poistua kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen aika paljon omissa oloissani, ihan sen takia kuin suurin osa ihmisistä on itsekeskeisiä, puhuvat omista ongelmistaan ja odottavat empatiaa.
Kaupassa ihmiset tulevat aina päin, kuten kaupungilla on aina ruuhkaa. Se syö jo energiaa.
Haluan taas työn, jota saa tehdä etänä, eikä tarvitse kuunnella työpaikan tekopyhää small talkia, jossa siinäkin kaikki vaan pyrkivät saamaan oman ääneen kuuluviin. Kuormittavaa!
Ketään loppuviimeksi ei kiinnosta se sun 2 v.taapero, asuntolainan korot tai pettänyt aviomies, mitä nyt kahvipöydissä puhutaan.
Samaistun.
Toki hyviäkin ihmisiä on, mutta niin on paljon myös tekopyhyyttä ja esittämistä.
En halua olla yksin, mutta samalla en halua olla ihmistenkään seurassa. Niin paljon vinoilua, ivailua ja passiivis-aggressiivisuutta. En koe sopivani joukkoon. Varmaan, koska olen niin epävarma.
Minulla on myös todella apaattinen yleisilme. Ihmiset ei siitä oikein tykkää. Yritin kuuluisaa "fake it till you make it" neuvoa. Minun kohdallani se tarkoitti, että hymyilen ja puhun enemmän, yritän olla itsevarma ja pitää ahdistuksen loitolla. No, pääsin seuraan, mutta en pitkään jaksanut esitystä pitää. Väsyin, ja päivät alkoivat tuntumaan enemmän suorittamiselta. Sosiaaliset tilanteet tuntuivat suorittamiselta, ei luontevilta. En tuntenut olevani oma itseni. Alkoi ällöttämään liikaa oma tekopyhyyteni. Koin pitäväni roolia yllä.
Ehkä pitäisi kuitenkin koittaa uudestaan? :,D Pienin askelin.
Pitäisi aloittaa jokin uusi harrastus.
En vain yhtään tiedä, että millainen ihminen haluan olla? "Omana itsenäni" en kelpaa.
En ajattele tai tunnu tuntevan mitään. Ei kiinnosta. En innostu. Ei naurata. Helvetin tyhjyys.
Ei yhteyttä muihin, ei yhteyttä itseensä.
Itse viihdyn parhaiten kotona. Käyn vain osa-aikatyössä ja kaupassa ja muuten olen aina kotona :)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi aloittaa jokin uusi harrastus.
En vain yhtään tiedä, että millainen ihminen haluan olla? "Omana itsenäni" en kelpaa.
En ajattele tai tunnu tuntevan mitään. Ei kiinnosta. En innostu. Ei naurata. Helvetin tyhjyys.
Ei yhteyttä muihin, ei yhteyttä itseensä.
Tämä!
Ette ole fyysisesti kuitenkaan liikuntarajoitteisia.Pitäkää kuntoa yllä kävelemällä ulkona.
Ihanaa olla omassa kodissa rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Mä katselen ikkunasta ulos. Vois lähtee lenkille, se on ilmaista. Muuta en voi tehdä koska tilillä 269€ rahaa loppukuuksi. Lapsilla talvilomakin tulossa. Mietin juuri vietämmekö sen olohuoneessa vai keittiöss vai jopa yläkerrassa.
Mulla tilillä sama alku, mutta kolme nollaa tuohon perään enkä silti keksi tekemistä
Tiedän tuon tunteen, vaivoin sain tilattua hiusten leikkuun. 10 vuotta yksin asumista puolison kuoltua, läheiset toisilla paikkakunnilla. Sosiaalinen elämä lähinnä puhelimessa.
Huomaan tulevani kömpelöksi ihmisten kanssa.
Kotona on mukavaa, ei tarvitse lähteä minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Töihin pitäisi lähteä :(
Aika surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katselen ikkunasta ulos. Vois lähtee lenkille, se on ilmaista. Muuta en voi tehdä koska tilillä 269€ rahaa loppukuuksi. Lapsilla talvilomakin tulossa. Mietin juuri vietämmekö sen olohuoneessa vai keittiöss vai jopa yläkerrassa.
Mulla tilillä sama alku, mutta kolme nollaa tuohon perään enkä silti keksi tekemistä
Siirrä mulle mobilepayllä 15000€?
Työttömänä minäkin pitkään. Olen nyt monta viikkoa lojunu kotona. Toki käyn salilla välillä mutta muuten kotona. Alkaa seinät kaatua päälle..lähen nyt kiertään korttelin ulos. Suosittelen muillekkin ees pienen happihyppelyn tekoa.
Muuten tää työttömyys raastaa..kivaa olla kotona mutta tämä on jatkunut pitkään joten rupeaa jo itsevarmuus häviämään. Osaanko ees mitään jos saisin töitä tai jaksasinko ees tehä 8 tuntia päivässä. Hassuja ajatuksia
Mitäs tuolla räntäsateessa tekee! Kotona on mukavaa.
Millaisia tunnelmia tänään aamusta teillä on?