Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä piirrettä itsessään kumppanisi piilotteli suhteen alkuhuuman ajan

Vierailija
04.02.2025 |

Tää on asia, joka harmittaa suhteissa aina niin paljon. Ensimmäsen puoli vuotta ollaan niiin  ihania. Mutta sitten vasta ajan kanssa totuus ilmenee. Mun miesystävästä alkaa paljastua aika paha nuukuus ja piheys. Olen alkanut välttelemään suihkussa käymistä hänen luonaan. Menen aina ruokakassien kanssa kylään, silti saan outoja katseita, jos otan ominpäin syötävää. Vaikka jonkun hedelmän, vaikka olen itse ne tuonut. Toissapäivänä kysyin, voinko laittaa autoni lämmitykseen. Mies muka vitsillä vastasi, että et todellakaan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piheys on kyllä aivan jäätävä turn off ihmisessä. Myös muissa kuin romanttisissa suhteissa.

Vierailija
2/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkapeliriippuvuutta, valehtelua ja alkoholismia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piiloteltu kumpikaan mitään ja yhdessä eletty jo lähemmäs 40v. Alussa paljon särmien hiontaa ja on/off suhdetta, ennen kuin alettiin vähän paremmin ymmärtämään toisiamme. Ei meillä se alku ollut sellaista että heti kamat yhteen ja sokeaa onnen huumaa.

Vierailija
4/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mitään piirteitä piiloteltu.

Vierailija
5/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloista mustasukkaisuutta. Naamioi eka sen välttämiseksi miksi vei mut aina kotiin ja halusi tietää kokoajan missä olen. Meni uhkailemaan naapurin miestä joka sattui sanomaan minulle hei. Paljastui sitten vainoajaksi ja ajeli pihallani eron jälkeen ja kyttäsi bussipysäkillä menenkö sinne yksin. Vaihdoin busseja millä kuljen. 

Vierailija
6/6 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan seurustelimme melkein kaksi vuotta asuen eri kaupungeissa. Suurimman osan ajasta olin olin joka toinen viikko töissä ja joka toinen viikko oltiin käytännössä koko ajan yhdessä. Mies pyysi minua muuttamaan kanssaan yhteen Helsinkiin, ylioppilassäätiön asuntoon. Se tuli minulle halvemmaksi ja työmatka lyheni, joten suostuin, kun lisäksi olin kovin rakastunut. Ei mennyt kovin montaa kuukautta, kun selvisi miehen taipumus mykkäkoulun pitoon... Yksi pieni varoitusmerkki oli kerran ollut, mutta sen olin ohittanut, kun olin juhlissa emäntänä ja touhua piisasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän